Polly Ester Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 For noen uker siden møtte jeg en mann på by'n da jeg var ute med ei venninne. Det var ingenting "usømmelig" som skjedde mellom oss, vi pratet og fjaset, men ikke noe mer enn det. Etterpå har vi skrevet såvidt med hverandre på FB. Han virker som en veldig ok mann. Ene kvelden vi chattet så ble det litt over-kanten-flørting. Og det var helt greit. Det var ikke veldig over kanten, bare sånn litt. Og så har det vært litt mindre prat etterpå. Det har vært litt trått. Hadde jeg da lest samme posten fra en eller annen annen her inne på forumet med spørsmål om å ta det videre og evt ta mer initiativ og spørre han ut på f.eks kaffe el.l så hadde jeg sannsynligvis sagt at det høres ut som en god idé. Allikevel spør jeg her, jeg... hva mener dere? Skal jeg spørre han ut eller skal jeg vente og se om han evt. kommer med noe mer forslag? Eller?
Gjest Jeeeeeeea Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Hvis du vil, go for it! Syns ikke du skal sitte å vente på at han spør deg ihvertfall. Kanskje han ikke gjør det, og det verste han kan si til deg er nei.
Polly Ester Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2014 Er helt enig med deg. Enten blir jeg sittende og vente og ikke få vite noe, eller så spør jeg og det verste jeg får er enten nei eller at han ikke svarer. Da er det jo bedre å få et nei eller å få vite i hvert fall. Og kanskje sitter han og tenker det samme?
Polly Ester Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2014 Takk for svar forresten. Så får jeg bare kvinne meg opp til å si noe...
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Jeg hadde ikke tatt noe initiativ så lenge vi hadde snakket med hverandre og jeg hadde han på Facebook. Menn "ser" oss og følger med, og hvis de liker det de ser og hvem vi er så tar de kontakt. Hvis det også ble litt flørting mellom dere kan du ikke komme med tanken om at "kanskje han er litt sjenert" osv. Bare la han være så ser du hva som skjer. Du har også helt rett når det kommer til vanskeligheten med å følge egne råd. Derfor finnes det rådgivere også for rådgivere. Anonymous poster hash: 4df59...74b 2
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Hvis du ikke ber fyren ut så skjer det ingenting. Hvis du ber fyren ut skjer det kanskje noe. Mao, du må overvinne frykten for smerten som følger med en avvisning. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 Jeg hadde ikke tatt noe initiativ så lenge vi hadde snakket med hverandre og jeg hadde han på Facebook. Menn "ser" oss og følger med, og hvis de liker det de ser og hvem vi er så tar de kontakt. Hvis det også ble litt flørting mellom dere kan du ikke komme med tanken om at "kanskje han er litt sjenert" osv. Bare la han være så ser du hva som skjer. Du har også helt rett når det kommer til vanskeligheten med å følge egne råd. Derfor finnes det rådgivere også for rådgivere. Anonymous poster hash: 4df59...74b Det er det langt i fra alle menn som tør! Ts: synes du skal be han ut:-) Anonymous poster hash: 20e38...af5 1
Polly Ester Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2014 Jeg hadde ikke tatt noe initiativ så lenge vi hadde snakket med hverandre og jeg hadde han på Facebook. Menn "ser" oss og følger med, og hvis de liker det de ser og hvem vi er så tar de kontakt. Hvis det også ble litt flørting mellom dere kan du ikke komme med tanken om at "kanskje han er litt sjenert" osv. Bare la han være så ser du hva som skjer. Du har også helt rett når det kommer til vanskeligheten med å følge egne råd. Derfor finnes det rådgivere også for rådgivere. Anonymous poster hash: 4df59...74b Vi har ikke lagt hverandre til på Facebook. Vi har bare chattet på messenger der. Jeg sitter fortsatt litt på gjerdet... vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg er enig i "go for it", men ... herregud... blir jo helt fjortis igjen. Og jeg er jo ikke forelsket engang, bare interessert i å bli bedre kjent. Hvor teit er ikke det.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #9 Skrevet 5. juli 2014 Det er det langt i fra alle menn som tør! Ts: synes du skal be han ut:-)Anonymous poster hash: 20e38...af5 Les hva jeg skrev i svaret mitt og slutt å gi tulleråd som bare gir forhåpninger og skuffelser! Så lenge en mann fløter via meldinger er han ikke redd for å be ut. Han har bare ikke kategorisert henne som ei han vil be ut, men ei han vil treffe på byen og knulle. Anonymous poster hash: 4df59...74b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #10 Skrevet 5. juli 2014 Les hva jeg skrev i svaret mitt og slutt å gi tulleråd som bare gir forhåpninger og skuffelser! Så lenge en mann fløter via meldinger er han ikke redd for å be ut. Han har bare ikke kategorisert henne som ei han vil be ut, men ei han vil treffe på byen og knulle. Anonymous poster hash: 4df59...74b Dette er så sant. Lær av andre sine feil, TS. Anonymous poster hash: 1a8d8...d25
Polly Ester Skrevet 5. juli 2014 Forfatter #11 Skrevet 5. juli 2014 Tja, jeg vet ikke om jeg er enig i at dersom de flørter på meldinger så er de tøffe nok til å be noen ut også. Det er jo relativt trygt bak sin egen skjerm/mobil med flørting, noe annet å møtes i RL. 1
Polly Ester Skrevet 5. juli 2014 Forfatter #12 Skrevet 5. juli 2014 Jeg spurte, jeg. Og han svarte ja, han. 5
Aryamili Skrevet 5. juli 2014 #13 Skrevet 5. juli 2014 Jeg spurte, jeg. Og han svarte ja, han. Herlig 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #15 Skrevet 5. juli 2014 oppdater oss. Anonymous poster hash: 75759...964
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #16 Skrevet 5. juli 2014 Vi har ikke lagt hverandre til på Facebook. Vi har bare chattet på messenger der. Jeg sitter fortsatt litt på gjerdet... vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg er enig i "go for it", men ... herregud... blir jo helt fjortis igjen. Og jeg er jo ikke forelsket engang, bare interessert i å bli bedre kjent. Hvor teit er ikke det. Vel da legger du han til på Facebook og ser hva som skjer etter det. Enkelt. Anonymous poster hash: 4df59...74b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #17 Skrevet 5. juli 2014 Tja, jeg vet ikke om jeg er enig i at dersom de flørter på meldinger så er de tøffe nok til å be noen ut også. Det er jo relativt trygt bak sin egen skjerm/mobil med flørting, noe annet å møtes i RL Det kommer jo helt ann på hva slags flørtetone det er i meldingene. Min mening kommer på bakgrunn av det du skrev. Altså om flørtingen som var litt på kanten, men ikke over kanten. Nå har du bedt han ut og han har sagt ja. Det betyr enten at du tok intiativet før han rakk å ta det, eller at du tok initativet og han egentlig ikke hadde tenkt til å ta det, men sa ja nå, fordi han tenker han kan få seg litt kos. Anonymous poster hash: 4df59...74b
Polly Ester Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #18 Skrevet 8. juli 2014 (endret) Da er det "date night" Edit: ...ikke natt i den forstand at det er noe overnatting på gang, men det passet så greit å kalle det date night... Vi skal i hvert fall møtes i kveld. Endret 8. juli 2014 av Anna Kronisme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå