Gå til innhold

Hvordan slutte å irritere seg over innvandrere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 22 år, og jeg er ganske pen. Kler meg ordentlig, går på en bra skole osv.

Går jeg forbi innvandrere, så skal de alltid stirre på meg og smile lurt. Jeg blir direkte kvalm, og irriterer meg over det lenge i ettertid. Akkuratt som om de tror de har "rett på meg". Ofte er disse mennene godt voksne, og oppe i 30-40 årene.

Er det bare meg som finner dette både ekkelt og krenkende? De har ikke gjort meg noe nei, men måten de oppfører seg på er som om de "eier" meg. Jeg syns det er utrolig ekkelt.

Jeg er opptatt av at ting skal være riktig, og derfor irriterer dette meg grenseløst. Er det andre enn meg som også irriterer seg over og har opplevd det samme?

Anonymous poster hash: 5f175...815
  • Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kikker vel på deg å ler "se så deilig hu der tror hu er da der hu vrikker seg nedover gata i minimalt med klær og nesa i sky" ;)

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

De kikker vel på deg å ler "se så deilig hu der tror hu er da der hu vrikker seg nedover gata i minimalt med klær og nesa i sky" ;)

For et ubrukelig svar. Jeg går i helt vanlige klær, og har aldri kledd meg dristig. Uansett om jeg hadde gått i "minimalt med klær", så syns jeg uansett at det blir feil, måten de oppfører seg på.

"Nesa i sky"? Jeg er ikke overlegen og innbilsk hvis det er det du tror..

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kaste bort tid med å irritere deg over ting du ikke kan gjøre noe med?

Anonymous poster hash: 2a611...ea6
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kaste bort tid med å irritere deg over ting du ikke kan gjøre noe med?

Anonymous poster hash: 2a611...ea6

Godt sagt. Måtte bare få ut frustrasjonen :)

AnonymBruker
Skrevet

Skandinaviske jenter er jo ganske pene vet du. Da jeg var i London glodde alle engelskmennene noe voldsomt. Så når folk kommer hit triller øynene nesten ut. ;)

Anonymous poster hash: 66e68...ecb
Gjest Belle âme
Skrevet

Eg opplever det daglig, men du er hyggelige når du prater til meg da.

AnonymBruker
Skrevet

Eg opplever det daglig, men du er hyggelige når du prater til meg da.

Hæ?

Anonymous poster hash: 7797b...85f

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg har aldri sett en så pen jente i hele Norge som skulle fange min oppmerksomhet, og som jeg skulle snu etter og si "wow".

Plasserer du en blond jente ved siden av en brunette, så har jenta med svart eller brunt hår en naturlig utstråling som tar all oppmerksomhet. Jeg syns at norske jenter har veldig kjedelig hudfarge, pigmentløs og lite attraktivt. Ofte er det turnoff å se de rosa ansiktene, og det hjelper lite om de bruner seg, for da ser de solbrente ut....

Jeg tror TS er bare ute etter oppmerksomhet, som hun desverre ikke får...

Anonymous poster hash: 4abcf...399

Endret av Bond
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg har aldri sett en så pen jente i hele Norge som skulle fange min oppmerksomhet, og som jeg skulle snu etter og si "wow".

Plasserer du en blond jente ved siden av en brunette, så har jenta med svart eller brunt hår en naturlig utstråling som tar all oppmerksomhet. Jeg syns at norske jenter har veldig kjedelig hudfarge, pigmentløs og lite attraktivt. Ofte er det turnoff å se de rosa ansiktene, og det hjelper lite om de bruner seg, for da ser de solbrente ut....

Jeg tror TS er bare ute etter oppmerksomhet, som hun desverre ikke får...

Det var dagens...

Har du aldri sett en pen jente i Norge? Du høres ut som den sjalu typen.. Jeg har aldri sagt at de "snur seg etter meg og sier "wow". Du overdriver alt jeg har sagt, og prøver å framstille meg som innbilsk og oppmerksomhetssyk, noe jeg ikke er.

Hvorfor skal jeg prøve å få oppmerksomhet på et forum, som man er anonyme på? Hva ville jeg fått ut av det?! Dette er noe som har plaget meg en stund, og jeg lurte på om andre også følte det slik. Herre, blir helt sjokkert over hvordan enkelte tolker ting.

Endret av Bond
  • Liker 13
Skrevet

Dette høres veldig overdrevent ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hvilken innvandrere du henviser til, er det snakk om somaliere, da kan det hende at de synes at du er "wow", men mange av somalske jenter er ikke så ille, og hvis du henviser til arabere, så er jo arabiske jenter noen av de peneste i verden. Pakistanske og indiske jenter er også veldig pene, og de har en utstråling som er mye sterkere enn nordiske jenter. Hvis du var italiener med lysbrun hudfarge, store brune øyner, og svart krøllete hår, da kunne jeg forstå at menn snudde etter deg, men som en norsk jente er du bare et blankt lerret. Øst europeiske jenter er mye penere enn skandinaviske jenter...

Jeg har aldri sett en etnisk norsk jente som har gitt meg wow opplevelse, men mange utenlandske jenter i Norge har ofte gitt meg wow wow wow opplevelse.

Først og fremst så er den norske hudfargen ikke det mest tiltrekkende, for det andre har ikke norske jenter de beste ansikttrekkene, og for det tredje er norske jenter lite feminine. Ser mer ut som transeksuelle, kraftig bygd og ofte dårlig kledd. Nordisk hudfarge er lite tiltrekkende...

Det var dagens...

Har du aldri sett en pen jente i Norge? Du høres ut som den sjalu typen.. Jeg har aldri sagt at de "snur seg etter meg og sier "wow". Du overdriver alt jeg har sagt, og prøver å framstille meg som innbilsk og oppmerksomhetssyk, noe jeg ikke er.

Hvorfor skal jeg prøve å få oppmerksomhet på et forum, som man er anonyme på? Hva ville jeg fått ut av det?! Dette er noe som har plaget meg en stund, og jeg lurte på om andre også følte det slik. Herre, blir helt sjokkert over hvordan enkelte tolker ting.

Endret av Bond
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bry deg om de politisk korrekte svarene TS, her lukter det jantelov LANG VEI. Skjønner deg veldig godt og jeg kjenner meg også igjen, det er en irriterende og frustrerende følelse, på dårlige dager kan jeg føle meg litt truet av det også. Vet ikke hvordan du kan slutte å irritere deg desverre, kan jo tenke at de aldri vil ha sjans på deg uansett, og at det ikke er deg det er noe galt med.

Anonymous poster hash: e3492...bb2

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hvilken innvandrere du henviser til, er det snakk om somaliere, da kan det hende at de synes at du er "wow", men mange av somalske jenter er ikke så ille, og hvis du henviser til arabere, så er jo arabiske jenter noen av de peneste i verden. Pakistanske og indiske jenter er også veldig pene, og de har en utstråling som er mye sterkere enn nordiske jenter. Hvis du var italiener med lysbrun hudfarge, store brune øyner, og svart krøllete hår, da kunne jeg forstå at menn snudde etter deg, men som en norsk jente er du bare et blankt lerret. Øst europeiske jenter er mye penere enn skandinaviske jenter...

Jeg har aldri sett en etnisk norsk jente som har gitt meg wow opplevelse, men mange utenlandske jenter i Norge har ofte gitt meg wow wow wow opplevelse.

Først og fremst så er den norske hudfargen ikke det mest tiltrekkende, for det andre har ikke norske jenter de beste ansikttrekkene, og for det tredje er norske jenter lite feminine. Ser mer ut som transeksuelle, kraftig bygd og ofte dårlig kledd. Nordisk hudfarge er lite tiltrekkende...

Nordiske jenter blir jo sett på som eksotiske av utlendinger, nettopp fordi de IKKE er vant til den lyse huden, pluss at vi har et stygt rykte for å være billige for menn fra østen. Jeg er ifølge deg en lite attraktiv jente med lys hud, lyst hår og blå øyne. Alikevel ble jeg bedt ut i USA hele tiden fordi de syns jeg skilte meg ut og hadde et spennende utseende. Helt ufattelig teit at du tror hele verdens menn tenker som deg, spesielt om du er norsk selv.

Anonymous poster hash: e3492...bb2

Endret av Bond
  • Liker 5
Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

Til TS: jeg tror ikke det er stort annet å gjøre enn å bare prøve å la være å irritere deg. Dersom noen åpenlyst stirrer og gliser sleskt er det bare å overse det. Du vet godt at de ikke eier deg på noen måte og uansett hvor mye de måtte innbille seg er du ikke tilgjengelig for dem på noen måte. Prøv å rist av deg den irriterte og ubehagelige følelsen og tenk på noe annet.

Endret av Bond
  • Liker 5
Gjest Belle âme
Skrevet

Hæ?

Anonymous poster hash: 7797b...85f

Utlendinger stirrer så inni h***** mye, men når (noken av dei) prater til meg, så virker dei ganske hyggelige.

Skrevet

Jeg opplever det samme. Det er ikke alle innvandrermenn, men opplever å bli stirret på sånn ganske ofte og særlig av godt voksne menn. Første gang jeg opplevde det var jeg 11, og jeg blir ikke redd av det lenger, men det er krenkende og veldig irriterende som du sier.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Igjen, så forteller du at dem "snur seg etter meg". Hvor har jeg skrevet at dem gjør det?! Jeg forstår ikke ditt poeng. Ja, det finnes selvfølgelig mennesker som er penere enn meg, men det er uansett noe som plager meg? Jeg tror hele innlegget ditt handler om at du ikke takler at jeg sa at jeg er pen.

Tusen takk for svar til dere andre :) Godt å høre at det ikke bare er meg, og takk for at dere forstår at jeg ikke er innbilsk...

Endret av Bond
  • Liker 4
Skrevet

Er du sikker på at du ikke bare har litt høye tanker om deg selv?

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at du ikke bare har litt høye tanker om deg selv?

Helt sikker ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...