Gå til innhold

Jeg klikker! Slim i halsen!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke det ene så er det faen meg det andre! Jeg sprekker snart av raseri. For to tre måneder siden var jeg forkjølet, men så ble jeg så klart frisk men etter det har jeg vært mye tett i nesen. Har brukt nesespray hver dag siden. Jeg sliter med noe bak i ganen. Det kjennes ut so. Slim og når jeg legger meg på kveldene ligger jeg bare å svelger og svelger. Det går ikke vekk!! Jeg prøver å harke, hoste, stikke qtips bak for å fjerne det men det ligger alt for langt oppe. Jeg har drukket sitronvann, saltvann, ren sitron, tatt chili, sovet med en skål løk i vann på nattbordet men i genting hjelper og det går faen ikke vekk. Jeg har tatt sovemedisin og den er ikke så sterk at jeg bare slokner, men jeg blir stup trøtt og jeg må sove, skal på jobb klokka tre i morgen (rettere sagt i dag). Det henger på en måte bak i ganen, kjennes ut som det er fast i nesen på en måte. Akkurat nå greier jeg ikke ignorere det for jeg er så stressa og lei. Regner med det er nesesprayen men tett nese er jo enda verre. Mamma har brukt nesespray i flere år og hun sliter ikke med dette... Er på grensen til å skjære av meg hodet, det er så irriterende. Og nei jeg er ikke ofte syk, der er ingenting galt med meg annet enn at jeg er diagnosert alvorlig depressiv og bruker anti depressiva og stemningsstabiliserende. Er nesten aldri forkjøla eller fysisk syk. Jeg har et ræva kosthold for tiden, men det var like ille når jeg hadde et bra kosthold. Huff, hva skal jeg gjøre? Slimløsende tabletter? Hva faen hjelper mot det her...?

Anonymous poster hash: aa729...4a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånt er til å bli gal av.. Håper du får noen bra tips.

Anonymous poster hash: bede7...a4c
AnonymBruker
Skrevet

Slutt med nesesprayen så går det over

Anonymous poster hash: 8ef7f...88c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med det samme etter en forkjølelse, men jeg tar ikke nesespray... Noen andre tips? Synes liksom ikke det er nødvendig å gå tilbake til legen igjen.

Anonymous poster hash: 8f5bb...dfc

Skrevet

Gå til legen for å få slimløsende tabletter.

AnonymBruker
Skrevet

Kutt ut meieriprodukter.

Anonymous poster hash: 7fe58...14e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser ikke meieriprodukter...

Anonymous poster hash: 8f5bb...dfc

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

jeg har samme problemet og jeg bruker ikke nesespray, eller noen andre tingen. men de akkurat som om det bare kommer og går, er forferdelig irriterende. men har ikke funnet hva det kommer av.

håper du finner ut av det :)

Anonymous poster hash: 3264d...50e
AnonymBruker
Skrevet

Allergi?

Anonymous poster hash: 06e84...340

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...