AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Var ute med en singel dame, og herregud.. Så desperat hu er etter et mannebein.... Jeg ville bare hjem å legge meg etter hundre og ørten timer på dansegulvet, mens min single venninne nektet meg det, og ville være der til stengetid, og snakke med en haug med tapere. Setter så stor pris på min kjære mann som jeg skal legge meg tett inntil nå. Anonymous poster hash: ed09e...457
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Jaaavel. Anonymous poster hash: c1b6e...3e3
LilleLilla Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Tja, er det så unormalt da, singel eller ikke singel?
bruker_K Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 (endret) så fordi din venninne vil ha oppmerksomhet av mannfolk, er single dame® desperate? Gå og legg deg inntil mannen din du Endret 4. juli 2014 av bruker_K
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Jepp, en total useriøs tråd, men måtte få ut litt frustrasjon. Men endelig hjemme, vekk fra kjøttmarkedet! Anonymous poster hash: ed09e...457
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 så fordi din venninne vil ha oppmerksomhet av mannfolk, er alle single damer desperate? Gå og legg deg inntil mannen din du har aldri hevdet at alle single er desperate.. Men ja, tiden er inne for å slenge ned skjermen, og legge meg inntil mannen. Buenas noches!!! Anonymous poster hash: ed09e...457
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 Syns seriøst at jenter/damer skal slutte å spre bena for gud og en hver mann. De som drar på byen for å finne seg et ligg, er folk som ikke klarer å finne seg en partner, eller de har ikke selvrespekt. Så glad jeg aldri har hatt behov for å være full eller være på byen for å finne en partner. At man må drikke seg til mot for å tørre å sjekke opp noen er aldri et godt tegn.. Anonymous poster hash: 562b9...e1d
I Grosny Skrevet 4. juli 2014 #8 Skrevet 4. juli 2014 Var ute med en singel dame, og herregud.. Så desperat hu er etter et mannebein.... Jeg ville bare hjem å legge meg etter hundre og ørten timer på dansegulvet, mens min single venninne nektet meg det, og ville være der til stengetid, og snakke med en haug med tapere. Setter så stor pris på min kjære mann som jeg skal legge meg tett inntil nå. Anonymous poster hash: ed09e...457 Hun er underærnært på kos, mens du får i bøtter og spann. Hvis du plages av hennes desperasjon, så får du stille opp for henne da, og låne bort mannen din to,tre ganger i uka. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #9 Skrevet 4. juli 2014 Hun er underærnært på kos, mens du får i bøtter og spann. Hvis du plages av hennes desperasjon, så får du stille opp for henne da, og låne bort mannen din to,tre ganger i uka. Anonymous poster hash: 01cf0...ee4
Peter007 Skrevet 4. juli 2014 #10 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Hei. Jeg vet ikke hvilken alder TS.har men kanskje du ikke så veldig voksen. Din venninne er vel ensom og din oppførsel virker vel ikke akkurat oppmuntrende på henne. Jeg ville kanskje ha snakket med henne om positive plasser og treffe en partner, om det er dette hun ønsker. Ikke bare på typiske utesteder der en drikker mer eller mindre alkohol. Livet går opp og ned og kanskje er det du som har nedturer. Du er frustrert men ta noe minutter og tenk etter på hvorfor din venninne oppfører seg som hun gjør. Vil hun kun ha seg pikk må hun for all det, dette er noen faser i livet som hun må finne ut av. Endret 4. juli 2014 av Peter007
Tibbie Skrevet 4. juli 2014 #11 Skrevet 4. juli 2014 Vi har vel alle vært der og mange av oss er der ennå. Ikke noe galt i å være på mannejakt, vel? Må man så må man. Heller det enn å ligge å se på TV og tenke på alle de kjekke karene som er der ute. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #12 Skrevet 4. juli 2014 Syns seriøst at jenter/damer skal slutte å spre bena for gud og en hver mann. De som drar på byen for å finne seg et ligg, er folk som ikke klarer å finne seg en partner, eller de har ikke selvrespekt. Så glad jeg aldri har hatt behov for å være full eller være på byen for å finne en partner. At man må drikke seg til mot for å tørre å sjekke opp noen er aldri et godt tegn..Anonymous poster hash: 562b9...e1d Jeg har aldri spredd bena for gud og hver mann - bare for to så langt i livet (46år), men jeg synes synd på deg som dømmer andre (damer bare?) fordi de tar andre valg enn du synes er rett. *dagensfrustrasjonoverhvordanandretenkerogserironieniatjegdømmerandrejegogså* Anonymous poster hash: 1003a...061
Gjest Iben Skrevet 4. juli 2014 #13 Skrevet 4. juli 2014 Jepp, en total useriøs tråd, men måtte få ut litt frustrasjon. Men endelig hjemme, vekk fra kjøttmarkedet! Anonymous poster hash: ed09e...457 Ja, der ser du hva vi andre dødelige går igjennom på regulær basis. Litt medynk hadde kanskje vært på sin plass.
Mango Skrevet 4. juli 2014 #14 Skrevet 4. juli 2014 Det der kunne vært en beskrivelse av meg, bare at jeg mer enn gjerne drar på nach og. Hatt samboer i 5 år. Hun jenta høres morsom ut, du? Kanskje litt kjedelig å dra ut med, når du heller vil ligge inntil mannen din
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #15 Skrevet 4. juli 2014 Skjønner deg så godt ts, selv om jeg er singel og ikke desperat. Kjenner ei som er over 40, barnløs og singel, har aldri sett et mer desperat kvinnfolk hele mitt liv! Hun drikker seg full på øl og driter seg fullstendig ut. Anonymous poster hash: 6f1d2...ba4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå