AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Jeg bor i et nabolag med hus, rekkehus og noen blokker. Det er et fredelig nabolag, men tydeligvis er det noen som tar seg en fest en torsdagskveld! Jeg skal opp om 3 timer, men har gitt opp å sove. Har vært full musikk siden kl.00:30 ... Jeg aner ikke hvor musikken kommer fra da det er et stort område, men det er nedi høgget her, høres det ut som. Jeg kunne sikkert tatt meg en tur ut og gått etter lyden, men syn det er bedre om politiet ordner opp. Jeg tenker at de som bor rett ved feste må ha ringt politiet? Kan ikke skjønne annet ... det dundret godt i veggene her, iallfall! Kan jeg ringe politiet når jeg ikke aner nøyaktig hvor musikken kommer fra? Anonymous poster hash: 41c25...442
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Jada, du kan fint ringe politiet om det går langt utover "vanlig" bråk og litt til, men det er klart sjansen for at de gir bengen er større når du bare kan si "i strøket her et sted" til dem. Jeg hadde tatt en tur og sett for å si akkurat hvor de skal dra, men ringe kan du gjøre uansett. Så får du se om de reagerer. Anonymous poster hash: 7f620...652 2
Tøytigern Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Jeg bor i et nabolag med hus, rekkehus og noen blokker. Det er et fredelig nabolag, men tydeligvis er det noen som tar seg en fest en torsdagskveld! Jeg skal opp om 3 timer, men har gitt opp å sove. Har vært full musikk siden kl.00:30 ... Jeg aner ikke hvor musikken kommer fra da det er et stort område, men det er nedi høgget her, høres det ut som. Jeg kunne sikkert tatt meg en tur ut og gått etter lyden, men syn det er bedre om politiet ordner opp. Jeg tenker at de som bor rett ved feste må ha ringt politiet? Kan ikke skjønne annet ... det dundret godt i veggene her, iallfall! Kan jeg ringe politiet når jeg ikke aner nøyaktig hvor musikken kommer fra? Anonymous poster hash: 41c25...442 Ja.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 De drar jo bare rundt og følger musikken, så det gjør ingenting at du ikke vet. Du kan jo ringe de hvertfall, hvis de tar det useriøst og ikke gjør noe med det så har du hvertfall prøvd Anonymous poster hash: 86781...2cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå