Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Takk :) øktene mine er korte og effektive. Ca en time, der 50 min er tung styrke og 10 min er helvetes intervaller (hater kardio :ler: ) har brukt fat attack oppleggene til Silje mariela (både 2013 og 2014 utgaven), litt dyre, men verdt det. Selvfølgelig kan det gjøres alene også, men etter 2 år med det ga jeg opp.

Fulgte proteinene veldig nøye i starten, men nå spiser jeg litt som jeg vil. Prøver å få i meg nok proteiner, men ikke alltid det går som jeg vil. Spiser egg, laks, kylling og karbonadedeig hovedsakelig til middag. Jeg kutter ikke karbohydrater.

Spiser kake og skokolade i blandt, men aldri alene. Alltid med noen. Koser meg sammen med folk og spiser stort sett det de spiser, hjemme blir det ofte bær eller melon om jeg vil ha noe søtt :)

Teller forsåvidt kalorier stort sett hver dag, bortsett fra de dagene jeg vet jeg skeier ut :ler: noe jeg kommer til å gjøre til jeg er helt der jeg vil være :)

Takk for svar! :-)

Anonymous poster hash: 6cd51...e67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. De siste dagene har jeg kjent på følelsen av dårlig motivasjon. Jeg trener og prøver å spise sunt, men jeg føler ikke jeg kommer noen vei. Jeg vil så gjerne se litt resultater, utenom å faktisk kjenne at jeg blir sterkere. Jeg vil se det på kroppen. I tillegg tenker jeg hele tiden på om jeg gjør noe feil, spesielt ifht maten.

Hvor lang tid må jeg regne med at det tar før jeg ser noe?

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...