Gå til innhold

De sier han er for bra for meg ... og at jeg ikke er noen skjønnhet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått god kontakt med en eldre mann, men det er ingen som liker de.

"Venner" sier at han er for god for meg, og at de ikke kan skjønne at han ser noe i meg. Jeg er visst heller ingen skjønnhet i deres øyne.

Det hjelper heller ikke at jeg hadde en ONS for 10 år siden - og da er jeg visst en som ligger med alt og alle ifølge disse "vennene" mine.

Jeg har faktisk gode verdier, men unnskyld at jeg dreit meg ut for 10 år siden og drakk for mye og rota med en fyr på fest.

Jeg skulle gjerne skrudd tiden tilbake og ikke drukket den kvelden, men det er jo jeg som må leve med det ...

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: e4cb4...1a1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.... At du er dt troll som kjeder deg i natten?

Anonymous poster hash: 58bc1...619

• Liker 6
Gjest Kalyptra
Skrevet

Jøss.. Jeg tenker at du har noen virkelig tragiske venner!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

.... At du er dt troll som kjeder deg i natten?

Nei, det er seriøst.

Dessverre var den fyren jeg rota med en kamerat av kjæresten til venninnen min. Jeg var 24 år den gangen .. så for å si det sånn, så har de ikke latt meg glemme det.

Kjæresten til venninnen min fikk endelig noe å henge seg opp i, og har sagt mye stygt om meg. Venninnen min har prøvd å forsvare meg, men en gang ble hun sint på meg å sa noe ale "Måtte du kaste deg over han, da?"

Gjest andysowhat
Skrevet

"Venner" sier at han er for god for meg, og at de ikke kan skjønne at han ser noe i meg. Jeg er visst heller ingen skjønnhet i deres øyne.

Det hjelper heller ikke at jeg hadde en ONS for 10 år siden - og da er jeg visst en som ligger med alt og alle ifølge disse "vennene" mine.

Jeg har faktisk gode verdier, men unnskyld at jeg dreit meg ut for 10 år siden og drakk for mye og rota med en fyr på fest.

Jeg skulle gjerne skrudd tiden tilbake og ikke drukket den kvelden, men det er jo jeg som må leve med det ...

Hva tenker dere?

første tanke som kommer til meg er "dust".

ikke tenk at du er for dårlig for noen. jeg elsker personer som er litt "drit" alikavel jeg er veldig "perfekt" megselv.

10år siden get over it.

now gogogo girl!!

AnonymBruker
Skrevet

Jøss.. Jeg tenker at du har noen virkelig tragiske venner!

Ja, noen av de iallfall ...

Gjest Kalyptra
Skrevet

Ja, noen av de iallfall ...

Hva svarer du når dem sier at de ikke skjønner at han ser noe i deg, og at du ikke er "noen skjønnhet"?

AnonymBruker
Skrevet

Hva svarer du når dem sier at de ikke skjønner at han ser noe i deg, og at du ikke er "noen skjønnhet"?

Jeg blir jo helt satt ut ... og tenker at de kanskje har rett. Men selv ville jeg aldri sagt noe sånt til noen, for det er jo veldig sårende å si.

Skrevet

Det der er ikke venner

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det der er ikke venner

Hvordan skal venner være da?

Gjest Kalyptra
Skrevet

Hvordan skal venner være da?

Det vet du vel.

AnonymBruker
Skrevet

Det vet du vel.

Det vet jeg ikke. Kanskje de har rett i det de sier?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er seriøst.

Dessverre var den fyren jeg rota med en kamerat av kjæresten til venninnen min. Jeg var 24 år den gangen .. så for å si det sånn, så har de ikke latt meg glemme det.

Kjæresten til venninnen min fikk endelig noe å henge seg opp i, og har sagt mye stygt om meg. Venninnen min har prøvd å forsvare meg, men en gang ble hun sint på meg å sa noe ale "Måtte du kaste deg over han, da?"

... Vell isåfall tenker jeg at jeg skal gi deg et himmla godt råd: kvitt deg med disse menneskene! La de få spy eder å galle i noen annens liv, tenk på deg selv å hva som er best for DEG.. Du er en skjønnhet! En unik skjønnhet..:) å da disse forferdelige eksemplarene av menneskeheten åpnet kjeften å sa de ordene til deg, så var du allerede myye skjønnere enn dem! :) du har bare ett liv, embrace it! Men du må kvitte deg med negativiteten først.

• Liker 3
Gjest tinbjo1
Skrevet

Hva tenker dere?

At vennene dine har null selvtillitt, og bruker deg for å føle seg bedre. Og at du burde skaffet deg nye venner.

Det tenker jeg.

• Liker 1
Skrevet

Gode venner sier ikke sånn!! På tide å finne seg noen nye kanskje?

Kan det være at de er sjalu? At denne karen du rota med for ti år siden var noen de kunne tenkt seg å rote med? Samme med han du driver med nå også..

Skrevet

My God.... Du er 34 år. På tide å lete etter noen nye venner kanskje? Du virker utrolig usikker og en smule tafatt. Og disse vennene dine er jo virkelig et kapittel for seg selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjerp deg, skaff deg litt ryggrad.

Anonymous poster hash: 720b6...e03
AnonymBruker
Skrevet

Gode venner sier ikke sånn!! På tide å finne seg noen nye kanskje?

Kan det være at de er sjalu? At denne karen du rota med for ti år siden var noen de kunne tenkt seg å rote med? Samme med han du driver med nå også..

Nei, det var ingen som var interessert, som jeg vet, og mange hadde kjærester også på den tiden.

Han jeg driver med nå kjenner de ikke, de har ikke møtt han engang. De har sett bilde på facebook, og han er vel litt bemidlet og har en god jobb.

Skrevet (endret)

Bit tilbake. Si du var kåt og trengte litt kjøtt!

Men seriøst, du må finne deg andre venner. Eventuelt trollbind den fyren de mener er for god for deg. Kanskje du får en litt høyere status når du kan poste litt "flashy" bilder på facebook. Slik jeg ser for meg vennene dine så trur jeg "facebook" status her mye å si. De virker til å være ganske grunne.

Endret av Timza
Gjest Blomsterert
Skrevet

Hva tenker dere?

Eh...du har ikke venner. Ingen venner sier sånt.

Vær så snill...fortsett å ha kontakt med denne mannen,og vis 'vennene'dine fingern.

Fader,så mange rare miljøer og omgangskretser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...