Gå til innhold

Kan jeg spørre hva han tenker om oss uten å virke for ivrig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på date med en svenske 9 juni, og 15 juni. Etter det har vi ikke snakket så mye, men han har ytret ønske om å treffes igjen. Både at jeg skal besøke han, og at han skal besøke meg. Jeg spurte i en sms samtale om hva han skulle x dag, hvor han sa han ikke skulle noe, bare slappe av. Sa da at han fikk si ifra om han ønsket besøk (ville ikke trenge meg på). Han svarte aldri på den meldingen.

Han snakker svært lite på SMS/tlf, og er av typen som ikke svarer på f.eks en snapchat selv om jeg sender den, selv om han har sett den. Hvis han sender en til meg, og jeg svarer igjen, svarer han ofte ikke på det.

Jeg liker ham veldig godt og har hatt det veldig hyggelig når vi har vært sammen. eneste er kanskje at han virker litt tilbakeholden med tanke på ting han forteller om seg selv, men det kan jo være at han bare foretrekker å kjenne hverandre bedre før han åpner seg.

Jeg må innrømme jeg begynner å bli litt utålmodig. Det begynner å bli en stund siden vi så hverandre, og det virker mye lenger ettersom han er så dårlig på kontakt i hverdagen.

Kan jeg spørre om hva han syntes om oss uten å virke for ivrig? Jeg liker ham skikkelig godt, men ikke godt nok til at jeg føler vi har en dyp nok connection og vil vente på han i år og dag, og se hverandre to ganger i måneden..

Anonymous poster hash: 6bfe8...e27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes du burde spørre. Det er ikke greit å bli holdt på gress.

Skrevet

Jeg tror du får enten unnvikende eller intet svar. Han virker særdeles lite entusiastisk!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du får enten unnvikende eller intet svar. Han virker særdeles lite entusiastisk!

Jaa... Jeg skjønner ikke..

Fikk melding i dag hvor han lurte på hva jeg hadde gjort siste uken. Sa jeg blant annet hadde vært i Oslo, hvor han da kommenterte "Jasså kul att du ville ses då! :(".... Men når jeg har spurt tidligere om han vil ha besøk har han jo bare sluttet å svare..

Blæ.

TS

AnonymBruker
Skrevet

TS HER IGJEN:

Skypet med han. Nevnte litt dette med meldingene, blant annet at han sluttet å svare midt i samtaler osv. Hans respons? "jeg kan jo ikke sitte ved telefonen hele dagen heller. jeg har jo andre ting å gjøre, selvom jeg vil snakke med deg"

Men jeg syntes liksom ikke at en melding søndag kveld for så å ikke høres før fredag er "å sitte ved telefonen hele tiden" og at han ikke har tid til å gjøre andre ting..

Er det bare jeg som er helt dust/kravstor her?..... :(

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert. Når du spør om dere skal treffes og han ikke engang gidder å svare, nei vet du hva. Han bare holder deg på gress. Evt gidder ikke å dumpe deg fordi det er så ubehagelig, og spiller unnvikende drittsekk for at du skal bli sinna og dumpe ham først. Hadde faktisk ikke giddet å kontakte ham igjen. Magefølelsen stemmer ALLTID. Om en fyr er interessert så lar han deg vite det! ;)

Anonymous poster hash: 5a76f...b25
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er i en nestene lignende situasjon… Med en gutt jeg virkelig er betatt av. Han sender ikke mye sms, veldig sjeldent. Kun for å planlegge når vi treffes… Tror du egentlig bør trekke deg tilbake å gi han pusterom. Mange gutter blir skremt hvis de ser at jenta blir for masete i startfasen. Ballen er på hans side nå.

Anonymous poster hash: 795c8...631
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert. Når du spør om dere skal treffes og han ikke engang gidder å svare, nei vet du hva. Han bare holder deg på gress. Evt gidder ikke å dumpe deg fordi det er så ubehagelig, og spiller unnvikende drittsekk for at du skal bli sinna og dumpe ham først. Hadde faktisk ikke giddet å kontakte ham igjen. Magefølelsen stemmer ALLTID. Om en fyr er interessert så lar han deg vite det! ;)

Anonymous poster hash: 5a76f...b25

Men han blir irritert når jeg har vært der hvor han bor uten å si ifra, han har spurt om jeg vil komme til ham neste uke, spør om vi skal skype... Syntes bare denne sporadiske kontakten er skikkelig slitsom! JEG er i allefall ikke interessert i å ha det sånn... Jeg har sluttet å ta initiativ til samtale for et par uker siden allerede. Gidder ikke sende meldinger jeg ikke får svar på. Sykt teit.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Er i en nestene lignende situasjon… Med en gutt jeg virkelig er betatt av. Han sender ikke mye sms, veldig sjeldent. Kun for å planlegge når vi treffes… Tror du egentlig bør trekke deg tilbake å gi han pusterom. Mange gutter blir skremt hvis de ser at jenta blir for masete i startfasen. Ballen er på hans side nå.

Jeg har sluttet å ta initiativ til å starte samtaler (altså, vi snakker nå bare når han starter samtalen), fordi jeg syntes det var så irriterende når han ikke svarte/sluttet å svare med en gang.. Så ballen er viiirkelig hans.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sluttet å ta initiativ til å starte samtaler (altså, vi snakker nå bare når han starter samtalen), fordi jeg syntes det var så irriterende når han ikke svarte/sluttet å svare med en gang.. Så ballen er viiirkelig hans.

TS

Ja, jeg også. Jeg blir så lei meg når jeg ikke hører en dritt fra han på flere uker, så plutselig får jeg en sms fra han. Skjønner ikke en dritt. Har tenkt å være stille nå, så får vi se hva som skjer. Gutter er så konfliktsky atte fy faen blir kvalm. :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

dere må si det dere sier her .. til han!

når han sier " så kul at du ville treffes da :(" så må dere svare " ja, sånn blir det når du ikke svarer på sms "

Og hvis dere snakker med han enten irl eller på chat så si at dere ikke gidder å ha sporadisk kontakt, si at dere ikke orker å bli holdt på gress og at dere er ferdig med sånn ungdomskole-opplegg. Si at hvis han virkelig er interessert så hadde han svart og at det kanskje er like greit at dere avslutter opplegget fordi du ikke har tid/ork til sånn frem og tilbake oppførsel. Si at du ikke sitter på gjerdet og venter.

Svar bare på det han spør om, ikke be ha ut før han har bedt deg først, lev livet og la han se at du har andre ting som skjer rundt deg, dra på date. og om han ber deg med på noe si at det skulle du gjerne gjort men at du skal noe annet akkurat den dagen selv om du ikke skal det. Si også at du er ledig en annen dag så han får sjansen til å be deg ut igjen.

Still krav, ingen liker en person som alltid er tilgjengelig eller lar seg kjøre over.

Anonymous poster hash: 0700c...27c
  • Liker 2
Skrevet

Han er ikke interessert. Når du spør om dere skal treffes og han ikke engang gidder å svare, nei vet du hva. Han bare holder deg på gress. Evt gidder ikke å dumpe deg fordi det er så ubehagelig, og spiller unnvikende drittsekk for at du skal bli sinna og dumpe ham først. Hadde faktisk ikke giddet å kontakte ham igjen. Magefølelsen stemmer ALLTID. Om en fyr er interessert så lar han deg vite det! ;)Anonymous poster hash: 5a76f...b25

Feil. Exen min var interessert i meg lenge mwn han ga aldri noe tegn til at han var det.

Jeg er også ekstremt dårlig på å vise interesse når jeg først er det

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor vil dere ha en fyr som er så utrolig tafatt?? Dere kan vel finne dere noe mer engasjerende og interessant enn frekke smådeprimerte og vanskelige karer??

Anonymous poster hash: 5e18f...829
AnonymBruker
Skrevet

Handlinger, ikke ord. Det spiller ingen rolle om han gir triste smilefjes når han ikke ser deg.

Det som teller er direkte initiativ, og det at han er sporadisk indikerer mangel på interesse.

Når du begynner å se direkte på handling og ikke på ord, ser du at menn er langt mindre kompliserte enn du tror. En mann som vil ha deg lar deg ikke bli sittende og tvile.

Anonymous poster hash: c5b73...3d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...