AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Hei. Søker ikke noe råd eller noe slikt, vil bare skrive ned så noen kan lese. Har hatt noe på gang med en gutt en periode nå. Vi hadde det veldig fint igrunn. Etter en stund ble han vanskelig å få tak i, svarte meg bare kort de gangene han gadd svare meg. Gikk hjem fra butikken en dag, og der kommer han gående hånd i hånd med ei jente. Jeg fikk panikk, begynte å skjelve, men smilte allikevel til han og sa "hei" idet de passerte. Han bare så rart på meg. Føler meg fullstendig verdiløs. Brukt.. Hvor vanskelig er det å bare si fra om at han har møtt en annen?Anonymous poster hash: d2441...0df
Ellevill Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Vel, det er nok ikke du som er den tapende part her.... *klem* Endret 3. juli 2014 av Ellevill 9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Wow... For en taper. Vær glad du ikke ble mer innvolvert med ham! Anonymous poster hash: d00aa...560 5
Sandie Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Har opplevd det selv. Det er en helt forferdelig følelse Men det sier jo alt om hvilken drittsekk han er. Vær glad du er kvitt ham. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Hei. Søker ikke noe råd eller noe slikt, vil bare skrive ned så noen kan lese. Har hatt noe på gang med en gutt en periode nå. Vi hadde det veldig fint igrunn. Etter en stund ble han vanskelig å få tak i, svarte meg bare kort de gangene han gadd svare meg. Gikk hjem fra butikken en dag, og der kommer han gående hånd i hånd med ei jente. Jeg fikk panikk, begynte å skjelve, men smilte allikevel til han og sa "hei" idet de passerte. Han bare så rart på meg. Føler meg fullstendig verdiløs. Brukt.. Hvor vanskelig er det å bare si fra om at han har møtt en annen? Anonymous poster hash: d2441...0df Det er lov å sørge og gråte så mye du vil, men husk på at du må komme deg videre. Den tiden du bruker på å sørge over han, bruker han på å kose seg med ny kjæreste. Hvorfor skal du bruke tid på noen som ikke ser deg lenger? Nei, jente, bruk tiden din på deg selv og på mennesker som vil deg vel. Og bruk heller tid på en gutt som faktisk SER DEG! Anonymous poster hash: ed6cf...fe2 3
Gjest Blomsterert Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Hei. Søker ikke noe råd eller noe slikt, vil bare skrive ned så noen kan lese. Har hatt noe på gang med en gutt en periode nå. Vi hadde det veldig fint igrunn. Etter en stund ble han vanskelig å få tak i, svarte meg bare kort de gangene han gadd svare meg. Gikk hjem fra butikken en dag, og der kommer han gående hånd i hånd med ei jente. Jeg fikk panikk, begynte å skjelve, men smilte allikevel til han og sa "hei" idet de passerte. Han bare så rart på meg. Føler meg fullstendig verdiløs. Brukt.. Hvor vanskelig er det å bare si fra om at han har møtt en annen?Anonymous poster hash: d2441...0df Du er ikke verdiløs! :-) Han var bare skikkelig dum. Dette har ikke med deg å gjøre,men ham! Dessverre treffer en på slike nolduser iblant! Du treffer garantert en bedre fyr :-)
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Han var ikke lenger interessert i deg, og turte ikke å fortelle deg det. Har vært i en lik situasjon selv. Snakket litt med en fyr, men mast interessen, og prøvde derfor å svare kort for at han skulle forstå det! Anonymous poster hash: 34a41...c87
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Men uansett, så burde han si hei til deg…. For en barnslig fyr. Anonymous poster hash: 34a41...c87
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 Ts her, takk for fine svar. Jeg driter i han, han betyr ingenting for meg nå, men det er en vond følelse. Til deg ts som skrev at du har gjort det samme med en gutt, det er bedre å si fra så folk får kommet seg videre i livet, istedetfor å havne i såkne kjipe situasjoner hvor man plutselig møter på hverandre. Koster deg ikke mye, er snakk om 1 sms. Og 1 sms var alt jeg hadde trengt fra han dritten der, så hadde han sluppet å høre noe mer fra meg. Anonymous poster hash: d2441...0df 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #10 Skrevet 3. juli 2014 Uff da ts, så trist men bra du klarte å oppføre deg voksent, han som var for feig til å klare å bare si hei en gang. Hadde det vært meg hadde jeg sikkert laget en stor scene, osv, så du taklet det ganske bra Anonymous poster hash: 66659...1b6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #11 Skrevet 4. juli 2014 Ts her, takk for fine svar. Jeg driter i han, han betyr ingenting for meg nå, men det er en vond følelse. Til deg ts som skrev at du har gjort det samme med en gutt, det er bedre å si fra så folk får kommet seg videre i livet, istedetfor å havne i såkne kjipe situasjoner hvor man plutselig møter på hverandre. Koster deg ikke mye, er snakk om 1 sms. Og 1 sms var alt jeg hadde trengt fra han dritten der, så hadde han sluppet å høre noe mer fra meg.Anonymous poster hash: d2441...0df Vi snakket litt på facebook, og møtte hverandre 2 ganger på byn. Det blir litt feil å skrive "Du, jeg har ikke følelser for deg lenger", når vi aldri har innledet til det, og aldri gått noe steg videre? Tenk litt, vær så snill. Anonymous poster hash: 34a41...c87
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #12 Skrevet 4. juli 2014 Vi snakket litt på facebook, og møtte hverandre 2 ganger på byn. Det blir litt feil å skrive "Du, jeg har ikke følelser for deg lenger", når vi aldri har innledet til det, og aldri gått noe steg videre? Tenk litt, vær så snill.Anonymous poster hash: 34a41...c87 So..? Hvorfor skriver du her, om du mener dette er 2 vidt forskjellige ting? Jeg hadde sagt ifra uansettAnonymous poster hash: d2441...0df 1
LatersBaby Skrevet 4. juli 2014 #13 Skrevet 4. juli 2014 Vær glad du fant ut hvordan han var såpass tidlig. Syns han virker skikkelig umoden. til deg!
Betasuppe Skrevet 4. juli 2014 #14 Skrevet 4. juli 2014 Hadde vært morsomt hvis du hadde fortsatt å si hei, og fulgt etter han, og spurt hvorfor han svarer så kort på meldingene
Gjest lurven Skrevet 4. juli 2014 #15 Skrevet 4. juli 2014 du burde ant at noe var galt etter at han begynte å forandre seg, og slutta å bruke tid på han for lenge siden. Bortkastet å bruke tid og energi på folk som driter i deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå