Miss-X Skrevet 23. juni 2004 #1 Skrevet 23. juni 2004 Heisann. Gikk tomt for det meste ganske samtidig denne mnd, og måtte jo selvfølgelig kjøpe nytt. For jeg er jo helt avhengig av disse tingene. Det gikk med endel penger :oops: Lurer litt på om jeg er " avhengig " av mange dyre produkter i forhold til dere andre KG'ere. Her er listen over ting som jeg til enhver tid MÅ ha: Shampo ( Joico K-Pak ) Balsam ( Joico K-Pak ) Hårkur ( Joico K-Pak ) Leave in balsam ( Joico K-Pak) Serum ( Joico K-Pak ) Styling produkt ( Sebastian ) Har mange styling produkter, man er bare avhengig av et av de. Ansiktsrens ( for tiden Dermalogica ) Fuktighetskrem ( for tiden Dermalogica ) Øyekrem ( Helena Rubinstein ) Peeling ( Biotherm ) Dyptrensende maske ( Guinot ) Fuktighetsgivende maske ( Biotherm ) Bodylotion ( Nivea ) Underlagsmascara ( Estee Lauder ) Mascara ( Rimmel ) Kremrouge ( Clarins ) Lepomade ( Biotherm ) Concealer ( Dior / YSL ) Øyenbrynsgele ( H&M ) lilla øyenskygge ( varierende merker ) Har selvfølgelig mye mer sminke, men dette er det jeg MÅ ha. Deo ( varierene merke ) Parfyme ( varierende merke ) Er jeg et xtremt luksusdyr?? :oops:
Lumiah Skrevet 23. juni 2004 #3 Skrevet 23. juni 2004 Vil ikke si det nei... Vi er mange som deg er jeg ganske sikker på..!
MiniMjau Skrevet 23. juni 2004 #4 Skrevet 23. juni 2004 Heisann. Gikk tomt for det meste ganske samtidig denne mnd, og måtte jo selvfølgelig kjøpe nytt. For jeg er jo helt avhengig av disse tingene. Det gikk med endel penger :oops: Lurer litt på om jeg er " avhengig " av mange dyre produkter i forhold til dere andre KG'ere. Her er listen over ting som jeg til enhver tid MÅ ha: Shampo ( Joico K-Pak ) Balsam ( Joico K-Pak ) Hårkur ( Joico K-Pak ) Leave in balsam ( Joico K-Pak) Serum ( Joico K-Pak ) Styling produkt ( Sebastian ) Har mange styling produkter, man er bare avhengig av et av de. Ansiktsrens ( for tiden Dermalogica ) Fuktighetskrem ( for tiden Dermalogica ) Øyekrem ( Helena Rubinstein ) Peeling ( Biotherm ) Dyptrensende maske ( Guinot ) Fuktighetsgivende maske ( Biotherm ) Bodylotion ( Nivea ) Underlagsmascara ( Estee Lauder ) Mascara ( Rimmel ) Kremrouge ( Clarins ) Lepomade ( Biotherm ) Concealer ( Dior / YSL ) Øyenbrynsgele ( H&M ) lilla øyenskygge ( varierende merker ) Har selvfølgelig mye mer sminke, men dette er det jeg MÅ ha. Deo ( varierene merke ) Parfyme ( varierende merke ) Er jeg et xtremt luksusdyr?? :oops: jåledame. mascara fra Bodyshop og body lotion fra body shop holder lenge. er naturlig skjønn.
Gjest Madam Felle Skrevet 23. juni 2004 #5 Skrevet 23. juni 2004 :o Er glad jeg ikke har sånne vaner, for det hadde økonomien min aldri tålt. Men må du så må du.
Arkana Skrevet 23. juni 2004 #6 Skrevet 23. juni 2004 I mine øyne er det altfor mye, jeg bruker kanskje halvparten av de produktene du gjør, og har ikke behov for flere, og dyre merker er ikke alltid de beste. Men det er jo opp til hver enkelt da.
Gjest Estrela Skrevet 23. juni 2004 #7 Skrevet 23. juni 2004 Jeg synes du er et x-tremt (??) luksusdyr, men det er ingenting galt i det. Bruker selv et par dyre merker, men er flink til å spre utgiftene, og få tingene til å vare lenger med å bruke rimeligere merker innimellom. Hvor mange tusenlapper brukte du da? Nysgjerrig!
Gjest Turi Skrevet 23. juni 2004 #8 Skrevet 23. juni 2004 Har kort kort hår, og slipper derfor en del av hårproduktene. Og om sommeren sminker jeg huden lite. Men ellers ser det ut som min liste +/- et par ting. Og det er dyrt ja. Hamstrer litt på reise jeg, og har heldigvis ikke opplevd å gå tom for alt samtidig.
Gjest Xavia Skrevet 23. juni 2004 #9 Skrevet 23. juni 2004 Et aldri så lite luksusdyr kanskje! Og jeg som trodde at jeg var ille... Jeg har utrolig mye stæsj, men det er langt fra alt jeg er avhengig av da.
Gjest Ethereal Skrevet 23. juni 2004 #10 Skrevet 23. juni 2004 Og jeg trodde JEG var ille :o Lista mi er lang, men langtfra så lang som di. Og så gjelder det å ikke bli tom for alt samtidig, da.
Gjest Felicity Skrevet 23. juni 2004 #11 Skrevet 23. juni 2004 Er jeg et xtremt luksusdyr?? :oops: Etter min mening? Ubetinget JA!!! Du kan kjøpe tilsvarende produkter til en brøkdel av prisen om du velger andre merker. Det er nok ikke selve produktene du er "avhengig" av, det er garantert merkenavnene.
Miss-X Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #12 Skrevet 23. juni 2004 Noen som har noen gode forslag til billigere alternativer?
Frk Doodad Skrevet 23. juni 2004 #13 Skrevet 23. juni 2004 Hei! Jeg synes ikke lista di var forskrekkelig lang. Min er ikkr då ulik (+ noen ting/ - noen ting), men kanskje jeg bruken litt billigere merker.......sånn i snitt! Så vi er nok flere luksusdyr
Gjest lyna ii Skrevet 23. juni 2004 #15 Skrevet 23. juni 2004 Jeg synes ikke listen din var så gal, men det finnes mange gode rimeligere produkter også .. Derimot tror jeg du trenger en hårklipp hvis du virkelig er avhengig av: Balsam ( Joico K-Pak ) Hårkur ( Joico K-Pak ) Leave in balsam ( Joico K-Pak) Serum ( Joico K-Pak ) Er håret ditt så slitt at du trenger alt dette kan ikke selv gode produkter redde deg.
MiniMjau Skrevet 23. juni 2004 #16 Skrevet 23. juni 2004 Body shop er bra og passe billig. tester ikke på dyr. det er viktig.
Miss-X Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #17 Skrevet 23. juni 2004 Jeg har langt, veldig tjukt hår med bølger, som jeg har tatt solstriper i. Frisøren sier at det ikke er slitt, med tanke på splittede tårtupper ol. Derimot er det veldig brusete. Før hadde jeg egen hest og red nesten hver dag, med en svett hjelm på hodet. Derfor vasket jeg håret 1-2 ganger hver dag. Ante ikke da at det faktisk sliter på håret å vaske det ofte. Jeg brukte vanlig butikkshampo også. Kombinasjonen tjukt hår med fall som er brusete gjorde at håret ikke så særlig vakkert når jeg hadde det løst. Mer som et lykketroll :-( Nå nesten et år etter vasker jeg håret hver 2 eller 3 dag. Bruker kun gode frisør produkter. Tar jevnlig hårkur, og bruker serum i håret når jeg har vasket det for å unngå at det bruser seg. Håret har blitt kjempemykt og blankt og jeg har fått mange kommentarer på det :-) Bestillte forresten Joico: shampo, balsam, hårkur og serum på LF for 550 kr inkl. porto. Siden jeg ikke vasker håret hver dag varer det nesten 1/2 år.
Gjest Cuddly Skrevet 23. juni 2004 #18 Skrevet 23. juni 2004 Jeg synes ikke listen din var så gal, men det finnes mange gode rimeligere produkter også .. Derimot tror jeg du trenger en hårklipp hvis du virkelig er avhengig av: Balsam ( Joico K-Pak ) Hårkur ( Joico K-Pak ) Leave in balsam ( Joico K-Pak) Serum ( Joico K-Pak ) Er håret ditt så slitt at du trenger alt dette kan ikke selv gode produkter redde deg. Dette finnes ikke på min liste heller, ikke ansiktsmasker heller når jeg tenker meg om...
Gjest Étoile Skrevet 23. juni 2004 #19 Skrevet 23. juni 2004 Hvis det hjelper, så er du ikke verre enn meg. - Étoile, uhelbredelig luksusdyr...
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2004 #20 Skrevet 23. juni 2004 Du unner deg mye luksus i forhold til meg. Det eneste jeg unner meg av (for meg) dyre merkevarer, er en mascara fra Helena Rubinstein, og en øyenskygge fra Lancôme. Jeg har også en solkrem fra Cliniderm som jeg egentlig syns er altfor dyr, pluss at jeg bruker en rensegele fra Vichy. Også for dyr etter min mening, men føler at det er verdt det, siden huden min har blitt en helt annen etter jeg begynte med den. Bruker ellers Define Shampo, balsam og hårkur, og sminkeprodukter fra MF og Loreal. Passer min lommebok bra, og jeg syns produktene er veldig gode! (Men nå har jo ikke jeg erfaring med de dyre produktene da, selvsagt! ) For å være helt ærlig tror jeg vi legger oss til litt dyrere vaner enn vi strengt tatt er nødt til. Tror det handler mye om merkevarebevissthet. K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå