fortaptsjel Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Hei Jeg er en gutt på 18 år som for et par tre dager siden ble slått opp med av kjæresten. Vi har aldri kranglet og alt har hele veien virket perfekt, senest forrige gang jeg var med han. Vi har "kun" vært sammen i tre måneder, men alt klikket fra første date et par måneder før det igjen. Vi har nesten bare felles interesser, saklige og gode diskusjoner om ting som både interesserer begge og kun den ene, og vi har masse gode minner på den korte tiden. Jeg er også en slik person som egentlig ikke blir veldig fort glad i mennesker. Jeg setter ofte dyr over mennesker, noe som sikkert høres absurd ut for de fleste. Allikevel, eksen min satt jeg øverst, jeg elsket han og jeg elsker han fortsatt. Han er som klisjeen, livet mitt. I denne sammenheng reddet han meg også fra et lat liv der jeg kun satt foran pcn og var lite aktiv, ser man bort i fra fotball og skole. Som sagt virker alt perfekt forrige gang vi var sammen, da hos han og i Oslo. Normalt er jeg en person som kan lese mennesker, og han både var og er en som tydelig viser følelsene sine. Jeg så ingenting. Han har hele tiden sagt og vist at han har elsket meg, senest siste gang vi var sammen før han slo opp, i underkant av en uke senere... Begrunnelsen hans var aldersforskjellen på 2,5år, da han er 16, at vi vil forskjellige ting o.l. Dette kommer mye av at jeg har blitt veldig treningslei da jeg også ble skolelei. På det meste trente jeg ni økter per uke, noe som over tid kan være skadelig. Eksen er også veldig glad i å trene, og det var en av de største felles interessene våre, forøvrig likte han ikke fotball. Personlig synes jeg begrunnelsen han er en smule vag mtp slike ting kan enkelt endres, og jeg mener heller ikke at det er grunn nok til å slå opp. I tillegg har det i flere måneder vært en annen gutt i bildet. De møttes tilfeldigvis på fest, og han andre begynte å ta på eksen min. Eksen ringte meg kvelden/dagen derpå og forklarte alt og var skikkelig lei seg. Jeg var ikke engang på festen. I ettertid har de allikevel holdt kontakten, selv om han visste at jeg ikke likte det, ei bestevennina hans. Han andre har hele veien vist interesse for kjæresten min, selv om han ikke direkte har sagt det. Eksen har allikevel sagt tydelig at det ikke er noe mellom dem, og at det heller aldri vil bli det, men det sier seg selv at tankene begynner å vandre. Uansett, det jeg skulle frem til er om noen kan komme med noen tips til meg. Jeg elsker han fortsatt over alt på jord. Jeg vil ikke miste han. Han sa også når han slo opp at han var veldig veldig glad i meg, men han trodde han hadde mistet følelser for meg. Jeg synes personlig at elskerushfølelsen er noe som kommer og går, og ikke er der hele tiden. Skulle det vært slik ville så å si ingen forhold kunne vart. Han vil nå ha meg som venn, men han vet ikke hvor. Jeg har en stor kjærlighetssorg. Jeg klarer ikke å spise, jeg gråter meg til sengs, jeg er svimmel, kvalm og ofte har vondt i hodet. I tillegg er det fotballfri grunnet sommer, og vennene mine er ikke hjemme. I tillegg er ikke mamma noe spesielt begeistret for legningen min, noe som ikke akkurat gjør det lettere. Kan jeg ta kontakt med han? Kan jeg ta kontakt med vennene hans og moren hans som jeg også har fått et veldig godt forhold til?Tror dere det er sannsynlig at han vil ta meg tilbake? Jeg har utallige spørsmål Håper på gode og konstruktive svar Mvh det jeg føler er en fortapt sjel.
Pimp Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Kjærlighetssorg er det verste som finns. Du er fortsatt veldig ung, og hjertet tåler mye. Ikke ta kontakt, har han slått opp, så har han slått opp. Prøv å være sammen med venner, finne på ting. The first cut is the deepest. Klem til deg, ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå