AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Jeg har bursdag idag, og er bare lei meg egentlig. Har lyst å grine, og det har kort og godt vært en veldig kjip dag. Så er det alle disse gratulasjonene på facebook. Alle skriver at jeg håper jeg får en fantastisk dag og jeg storkoser meg osv. Jeg vet de mener det godt, samtidig er jeg veldig fristet til å bare skrive: Takk for gratulasjoner men det har vært en dritkjip dag. Men jeg tør ikke, og jeg vet det bare vil bli sett på som sutring. Men gratulasjonene gjør det verre egentlig. Fristet til å bare slå av hele veggen min idag. Er det normalt å føle seg så lei seg på sin egen bursdag? Føler meg veldig alene, ingen kort, ingen venner som har sendt melding utenom to-tre, selv ingen gaver har jeg fått. Jeg er voksen, er 26 nå, men likevel så føles det så sårt. Anonymous poster hash: f4f2c...1a2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Jeg har det også slik på bursdagene mine. Venter bare på at de skal gå over. Det får meg til å tenke på hvem som bryr seg, også blir jeg skuffet hvis altfor få husker på meg. Anonymous poster hash: 7c8b2...e9e 6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Jeg har det også slik på bursdagene mine. Venter bare på at de skal gå over. Det får meg til å tenke på hvem som bryr seg, også blir jeg skuffet hvis altfor få husker på meg. Anonymous poster hash: 7c8b2...e9e Det er første gang jeg har følt det sånn, vanligvis elsker jeg bursdagene mine. Har gått over til å feire med middag med gode venner fremfor fest, synes det er koseligere. Men i år, så nei. Nå venter jeg bare på at klokken skal bli mye slik at jeg kan legge meg og dagen er over egentlig. Anonymous poster hash: f4f2c...1a2
Gjest Steamboat Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Jeg har det også slik på bursdagene mine. Venter bare på at de skal gå over. Anonymous poster hash: 7c8b2...e9e Hva faen? Ting ordner seg ikke sjæl. Man må begynne å be folk i bursdagen, på besøk, med på kino, konsert, osv. Det er første gang jeg har følt det sånn, vanligvis elsker jeg bursdagene mine. Har gått over til å feire med middag med gode venner fremfor fest, synes det er koseligere. Men i år, så nei. Nå venter jeg bare på at klokken skal bli mye slik at jeg kan legge meg og dagen er over egentlig. Anonymous poster hash: f4f2c...1a2 Men du inviterte folk på middag? 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Hva faen? Ting ordner seg ikke sjæl. Man må begynne å be folk i bursdagen, på besøk, med på kino, konsert, osv. Men du inviterte folk på middag? ikke i år, jobbet til sent. Og i tillegg var jeg egentlig ikke i humør til besøk. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn i år, at jeg føler meg så lei meg. Tidligere har jeg alltid kost meg på dagen, man får det ikke mer gøy enn man gjør det selv. Men i år, så er alt bare veldig leit. TS Anonymous poster hash: f4f2c...1a2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Sånn hadde jeg det og, hvis det er noen trøst... Verste dgen på lenge, Anonymous poster hash: c1075...dd3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Hva faen? Ting ordner seg ikke sjæl. Man må begynne å be folk i bursdagen, på besøk, med på kino, konsert, osv. Men du inviterte folk på middag? Hva i alle dager? Har jeg nevnt at jeg ikke har tatt initiativ selv? Anonymous poster hash: 7c8b2...e9e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Da godtar du bare at denne bursdagen er kjip, og satser på at den vil bli bedre neste år Anonymous poster hash: 7c8b2...e9e 2
Gjest Blomsterert Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 Jeg har bursdag idag, og er bare lei meg egentlig. Har lyst å grine, og det har kort og godt vært en veldig kjip dag. Så er det alle disse gratulasjonene på facebook. Alle skriver at jeg håper jeg får en fantastisk dag og jeg storkoser meg osv. Jeg vet de mener det godt, samtidig er jeg veldig fristet til å bare skrive: Takk for gratulasjoner men det har vært en dritkjip dag. Men jeg tør ikke, og jeg vet det bare vil bli sett på som sutring. Men gratulasjonene gjør det verre egentlig. Fristet til å bare slå av hele veggen min idag. Er det normalt å føle seg så lei seg på sin egen bursdag? Føler meg veldig alene, ingen kort, ingen venner som har sendt melding utenom to-tre, selv ingen gaver har jeg fått. Jeg er voksen, er 26 nå, men likevel så føles det så sårt. Anonymous poster hash: f4f2c...1a2 Gratulerer med dagen :-) Du har en dårlig dag. Noen dager er så dårlige,og helt jævlige egentlig. Men du. Det er dagen i dag. Uansett bursdag eller ikke. Vi må lære oss at hver dag er ny. Kanskje får du verdens nydeligste dag i morgen. Og verdens fineste dag neste bursdag:-) Gå og plukk en bukket blomster. Da får du en fin avslutning på dagen. Og i morgen kan du våkne og føle deg bra :-) eller i over imorgen. De gode dagene kommer,garantert igjen :-)
Gjest supernova_87 Skrevet 3. juli 2014 #10 Skrevet 3. juli 2014 Det kommer til å gå bra! Vær takknemlig for at dette var første gang du har vært lei deg på bursdagen din, og at det ikke alltid har vært sånn. Men selvsagt er det leit når det er sånn. Nå er det tross alt bare 1 time igjen av kvelden, hvorfor ikke se en episode med en serie du liker veldig godt, lag en kopp kakao, eller ett eller annet som du selv synes er koselig! Bare for deg selv, vis at du setter pris på deg selv. Og så kan du ta en dusj, og legge deg i en deilig seng, og så kommer det en ny dag i morgen! Kanskje du kan sende melding til en venn/noen venner i morgen og spør om de vil være med på bursdagskafe, eller om de vil komme en tur i helgen, for å feire. Lag en kake til deg selv, og ta feiringen litt på etterskudd? Jeg anbefaler deg å ikke skrive på face at det har vært en dritkjip dag, du kan heller fortelle det til en av dine gode venner. De som ønsker deg en fin bursdag på facebook vil deg jo bare det beste, og de kan ikke noe for at årets dag ikke ble det helt store. Husk at du er verdifull. Gratulerer med dagen!
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #11 Skrevet 3. juli 2014 Jeg har det også slik hver gang jeg har bursdag. Prøver bare å gjøre på noe litt gøy og vente på at dagen er over! Anonymous poster hash: 67b04...c1c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #12 Skrevet 3. juli 2014 Jeg synes du ikke skal legge så mye i det. (Noe som helt sikkert er mye enklere sagt enn gjort!) Husk på at din verdi som menneske ikke synker grunnet få bursdagsgratulasjoner. Noen klatrer høyt på karrierestigen, noen er flinke og omsorgsfulle foreldre, noen lykkes innenfor idrett, noen er engasjerte i frivillige organisasjoner, og noen lykkes i å skape store sosiale nettverk. Du har helt sikker mange gode kvaliteter til tross for at du føler du mangler gode venner/kjæreste i livet ditt. Du må heller ikke glemme at det er mange som deler båt med deg. Folk gruer seg til ensomheten som smyger seg innpå en i sammenheng med hver eneste jul, nyttårsaften, 17. mai etc. Det er tungt, men det er godt å vite at det mange som føler det likens. Forresten; har du kontakt med familien din? Så til sist: Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en bra kveld, til tross for at dagen var preget av tunge tanker. Varme klemmer fra meg! Anonymous poster hash: 40136...7df 3
Gjest Steamboat Skrevet 3. juli 2014 #13 Skrevet 3. juli 2014 Hva i alle dager? Har jeg nevnt at jeg ikke har tatt initiativ selv? Anonymous poster hash: 7c8b2...e9e Resultatene og kommentaren "venter bare på at de skal gå over" taler vel for seg.
Gjest Blomsterert Skrevet 3. juli 2014 #14 Skrevet 3. juli 2014 Det kommer til å gå bra! Vær takknemlig for at dette var første gang du har vært lei deg på bursdagen din, og at det ikke alltid har vært sånn. Men selvsagt er det leit når det er sånn. Nå er det tross alt bare 1 time igjen av kvelden, hvorfor ikke se en episode med en serie du liker veldig godt, lag en kopp kakao, eller ett eller annet som du selv synes er koselig! Bare for deg selv, vis at du setter pris på deg selv. Og så kan du ta en dusj, og legge deg i en deilig seng, og så kommer det en ny dag i morgen! Kanskje du kan sende melding til en venn/noen venner i morgen og spør om de vil være med på bursdagskafe, eller om de vil komme en tur i helgen, for å feire. Lag en kake til deg selv, og ta feiringen litt på etterskudd? Jeg anbefaler deg å ikke skrive på face at det har vært en dritkjip dag, du kan heller fortelle det til en av dine gode venner. De som ønsker deg en fin bursdag på facebook vil deg jo bare det beste, og de kan ikke noe for at årets dag ikke ble det helt store. Husk at du er verdifull. Gratulerer med dagen! Jupp! :-)
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #15 Skrevet 3. juli 2014 Jeg har få venner og bursdagene mine er ganske kjipe. Det er litt sårt å se på facebook folk som blir overrasket med gaver/kort eller fest og lignende på dagen sin, når jeg vet at ingen hadde gjort noe sånt for meg. Jeg har hatt en vanskelig barndom, og det er grunnen til at jeg har få venner i dag. Det er så vanskelig å få nye venner i voksen alder, spesielt når den sosiale selvtilliten er lik null. Jeg er en snill og hyggelig dame så jeg burde ikke skremme bort noen, men relasjoner ser ut til å være vanskelig for meg desverre. Anonymous poster hash: 11826...70e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #16 Skrevet 3. juli 2014 Da godtar du bare at denne bursdagen er kjip, og satser på at den vil bli bedre neste år Anonymous poster hash: 7c8b2...e9e Jeg skal prøve på det Gratulerer med dagen :-) Du har en dårlig dag. Noen dager er så dårlige,og helt jævlige egentlig. Men du. Det er dagen i dag. Uansett bursdag eller ikke. Vi må lære oss at hver dag er ny. Kanskje får du verdens nydeligste dag i morgen. Og verdens fineste dag neste bursdag:-) Gå og plukk en bukket blomster. Da får du en fin avslutning på dagen. Og i morgen kan du våkne og føle deg bra :-) eller i over imorgen. De gode dagene kommer,garantert igjen :-) Tusen takk Ja jeg har en dårlig dag, kanskje det er alt stresset den siste tiden, eller at jeg bare rett og slett har en utrolig kjip dag. Det kommer til å gå bra! Vær takknemlig for at dette var første gang du har vært lei deg på bursdagen din, og at det ikke alltid har vært sånn. Men selvsagt er det leit når det er sånn. Nå er det tross alt bare 1 time igjen av kvelden, hvorfor ikke se en episode med en serie du liker veldig godt, lag en kopp kakao, eller ett eller annet som du selv synes er koselig! Bare for deg selv, vis at du setter pris på deg selv. Og så kan du ta en dusj, og legge deg i en deilig seng, og så kommer det en ny dag i morgen! Kanskje du kan sende melding til en venn/noen venner i morgen og spør om de vil være med på bursdagskafe, eller om de vil komme en tur i helgen, for å feire. Lag en kake til deg selv, og ta feiringen litt på etterskudd? Jeg anbefaler deg å ikke skrive på face at det har vært en dritkjip dag, du kan heller fortelle det til en av dine gode venner. De som ønsker deg en fin bursdag på facebook vil deg jo bare det beste, og de kan ikke noe for at årets dag ikke ble det helt store. Husk at du er verdifull. Gratulerer med dagen! Du har rett, jeg har jo tross alt hatt 25 fine brusdager, så jeg har ikke noe å klage over sånn egentlig. Jeg tror jeg ble litt overveldet over at jeg synes idag er en så lei dag, at det på en måte har gjort det verre. Jeg tror jeg skal ta meg en spasertur og ta et glass rødvin så legge meg. Jeg hadde aldri skrevet det på facebook, til det er jeg for feig. Men fikk lyst å skrive det, fordi jeg har det ikke noe godt, og alle lykkeønskningene ble på en måte verre. Men nei, takk for gode råd dere Imorgen er det en ny dag. TS Anonymous poster hash: f4f2c...1a2
Gjest Blomsterert Skrevet 3. juli 2014 #17 Skrevet 3. juli 2014 Jeg har det også slik hver gang jeg har bursdag. Prøver bare å gjøre på noe litt gøy og vente på at dagen er over! Anonymous poster hash: 67b04...c1c Hver gang du har bursdag? åh. Ønsker deg en veldig god neste bursdag
Gjest Blomsterert Skrevet 3. juli 2014 #18 Skrevet 3. juli 2014 p Jeg har det også slik på bursdagene mine. Venter bare på at de skal gå over. Det får meg til å tenke på hvem som bryr seg, også blir jeg skuffet hvis altfor få husker på meg.Anonymous poster hash: 7c8b2...e9e Altfor få husker? En skal vel være glad noen husker i det hele tatt? Ett menneske kan bety mer enn hundre :-)
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #19 Skrevet 3. juli 2014 Hver gang du har bursdag? åh. Ønsker deg en veldig god neste bursdag Tusen takk for det Anonymous poster hash: 67b04...c1c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #20 Skrevet 3. juli 2014 Skjønner hva du mener. Hadde en sånn bursdag selv i år. Masse gratulasjoner på facebook og folk som "håper at jeg har en fin dag". Fikk bursdagsmelding av mamman min dagen etterpå, fordi "hun hadde hatt så mye å gjøre". Hun glemmer det hvert år. Prøvde å stelle istand feiring siden jeg hadde bursdag en fredag, men en annen jente i vennegjengen hadde bestemt seg for å feire forsinket bursdag dagen etter. Så folk ville spare på energien til det. Endte opp med å ligge på sofaen og se på serier på pc'en min. Anonymous poster hash: 669d1...404
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå