AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Jeg er sammen med verdens beste mann, for meg ihvertfall. Snill, tar godt vare på meg, får meg til å le. Jeg vet at han elsker meg og at vi har det kjempefint. Likevel får jeg i tunge stunder, og dersom vi ikke har snakket den dagen, skikkelig noia og begynner å tenke på hva om han er lei, ikke elsker meg plutselig lenger, finner en annen... Patetisk, men ja.. hadde en kjæreste før, men dette. Dette er min store kjærlighet. Er det normalt å plutselig bekymre seg for å miste han? Eller er det fordi det er avstandsforhold? Eller (noe jeg mistenker ) burde jeg få meg en terapeut? :bAnonymous poster hash: 6db67...e31
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Har det akkurat likedan selv, å vi bor i samme hus:-pAnonymous poster hash: b8c61...5d3
Gjest Blomsterert Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Terapeut? Hvor mye noia får du? Reduserer det livskvaliteten din? Har du blitt sviktet før? Sånn at det er et underforliggende traume eller noe? Tror de fleste som er forelsket,og elsker,iblant er redde. Vi kan jo risikere å miste noe av det viktigste i livet vårt! Denne redselen lever mange med i stunder nå og da. Det er når det tar overhånd og vi mister gangsynet at en trenger proff hjelp. Ellers får vi leve med at det er en del av livet. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå