AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 jeg og kjæresten har vært sammen i knapt ett år, og føler nå at det ikke funker. responsen er ikke der, vi er fortsatt kjælen med hverandre og har jevnlig sex, men jeg allikevel så er det noe som mangler. aldri før har jeg opplevd å miste interessen for noen så fort, og jeg skjønner ikke hvorfor. er redd forholdet er i ferd med å gå i stykker og jeg lurer på hvordan jeg skal fortelle dette til kjæresten. han virker jo ikke å skjønne noe i det hele tatt. aner fred og ingen ufare mens jeg føler det helt motsatte. er som vi lever på to forskjellige planeter og jeg kjenner det begynner å bli vanskelig. dette er en belastning for meg for hvordan ellers skal jeg kunne være fortrolig med kjæresten hvis selve magien i forholdet er blitt borte. hvordan forteller jeg en person som innmari ønsker å forbli i forholdet at dette ikke fungerer for min del? typen har gjort så mye for meg, han tok seg av meg da moren min døde og vi har vært igjennom en del sammen, så jeg føler på en måte at jeg sviker ham ved å slå opp. men dette har med meg å gjøre, og hvordan jeg føler det, og det kan ikke ignoreres enn hvor mye følelser som skulle være tilstedet for både meg og han. føler meg så dårlig nå for jeg vet at jeg må ende dette på et eller annet vis. Anonymous poster hash: 49453...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå