AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Noen som vet hva slags trening som må til for å få denne type kropp? Styrke? Kondisjon? Evt. hvordan jeg skal legge opp programmet? Hvor ofte styrke/ kondusjon osv? http://img.thesun.co.uk/aidemitlum/archive/01765/Lucy-mech_620_1765827a.jpg Må legge til at jeg har samme innsving ved midjen fra naturens side, og har ca like brede skuldre, lik størrelse på puppene osv. Så er ikke "uoppnåelig" vil jeg si. Mener ikke at jeg vil ha EKSAKT lik kropp som henne, men føler jeg har utgangspunkt for å kunne få den. Liker at den er fast og fin, men ikke har store, synlige muskler, og at hun ikke ser "skral" og alt for tynn ut. (etter min smak) Jeg er nå mellom 62-64 kg, er 167-168 cm høy. Begynte å trene aktivt for omtrent en måned siden, og spiser mellom 1600-2000 kcal daglig med mye proteiner, og sunn mat. Skeier litt ut av og til, er ikke fanatisk når det gjelder kostholdet. Er 20 år. Så om noen har en "oppskrift" på hvor mye kondisjon/styrke/hvile som skal til for å få et lignende resultat sier jeg ja takk! Hadde satt pris på et "oppsett" til hva jeg bør gjøre hver dag osv.. Føler at jeg ikke har noe skikkelig program akkurat nå, har fokusert mest på rumpe. Trener på treningsstudio, men har også tilgang på skog og mark! Anonymous poster hash: fdc80...bbc
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Synes ikke hun har noe særlig med muskler på den kroppen. Gå ned i vekt og spis i et underskudd, så skal du nok få til en lignende kropp. Anonymous poster hash: 073a8...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Hun var kanskje litt tynnfeit? Ser ut som du kan få den kroppen bare ved å sulte deg litt. Tror du kan få finere kropp enn henne Se bare på låra hennes. Nei, bare tren styrk og kondisjon, spis sunt og vær aktiv, så vil du se bedre ut enn henne Anonymous poster hash: 073ce...28f 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Hun så utrolig bra ut. Akkurat sånn kropp jeg og syns er pen og ønsker selv. Selvfølgelig mange type kropper som er pene, men folk har ulike preferanser og det er rart å si at ts sin preferanse er feil. Anonymous poster hash: fe521...db3 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Hun var kanskje litt tynnfeit? Ser ut som du kan få den kroppen bare ved å sulte deg litt. Tror du kan få finere kropp enn henne Se bare på låra hennes. Nei, bare tren styrk og kondisjon, spis sunt og vær aktiv, så vil du se bedre ut enn henne Anonymous poster hash: 073ce...28f Herregud for et svar! Tenk å skrive sånn om ei dame, som ser helt ok ut. Fysj, skam deg!Anonymous poster hash: 13a04...d37 8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 Herregud for et svar! Tenk å skrive sånn om ei dame, som ser helt ok ut. Fysj, skam deg!Anonymous poster hash: 13a04...d37 Jeg synes ikke den kroppen så SUNN ut, derfor skrev jeg det. Jeg synes det ser ut som hun har sulta seg, og ikke trent i det hele tatt. Ved å få en sunnere kropp, vil man også se finere ut. Det er viktig å ikke sulte seg når man prøver å endre kroppen sin. Anonymous poster hash: 073ce...28f 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #8 Skrevet 4. juli 2014 Jeg synes ikke den kroppen så SUNN ut, derfor skrev jeg det. Jeg synes det ser ut som hun har sulta seg, og ikke trent i det hele tatt. Ved å få en sunnere kropp, vil man også se finere ut. Det er viktig å ikke sulte seg når man prøver å endre kroppen sin. Anonymous poster hash: 073ce...28f Du kunne formulert deg litt finere. Syns ikke at hun er tynn, eller at hun ser ut som hun sulter seg ihjel. Jisses, hvor er det du ser det? Du har tydeligvis litt forvrengt bilde av en sunn kropp.Anonymous poster hash: 13a04...d37 1
Marie90 Skrevet 4. juli 2014 #9 Skrevet 4. juli 2014 Hun heter Lucy Mecklenburgh og hun har snakket om treningsprogrammet sitt i flere intervjuer, så bare sjekk det på google.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #10 Skrevet 4. juli 2014 Du kunne formulert deg litt finere. Syns ikke at hun er tynn, eller at hun ser ut som hun sulter seg ihjel. Jisses, hvor er det du ser det? Du har tydeligvis litt forvrengt bilde av en sunn kropp.Anonymous poster hash: 13a04...d37 Hun er ikke utsultet, og hun har en trent kropp. Jeg synes også den er kjempefin. "Tynnfeit" er blitt et uttrykk folk bruker når de vil rakke ned på de som er slanke, ettersom det er mer ok enn å rakke ned på de som er feite. Så folk slenger om seg med det. Man trenger ikke ha tydelige magemuskler, bulende biceps el.l., det betyr ikke at man ikke trener. Lucy trener masse og gir treningstips. Her er noen tips: http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2350055/TOWIEs-Lucy-Mecklenburgh-gives-work-tips-new-video--sitting-hot-tub-bikini.html Anonymous poster hash: 52285...66f
Gjest Steamboat Skrevet 4. juli 2014 #11 Skrevet 4. juli 2014 Hun var kanskje litt tynnfeit? Anonymous poster hash: 073ce...28f Tynnfeit? Digg tenker jeg vi sier.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #12 Skrevet 4. juli 2014 Tynnfeit? Digg tenker jeg vi sier. Da ordet "tynnfeit" ble oppdaget ble det en revolusjon for misunnelige folk - nå kunne de også slenge dritt om slanke mennesker. "Ikke tro du er noe bare fordi du er slank!". Lucy er godt trent. Anonymous poster hash: 52285...66f
SuperFace Skrevet 4. juli 2014 #13 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Hun der var ikke mye trent da, hvertfall ikke styrkemessig. Få ned fettprosenten med kondisjonstrening og så er du i mål Deretter oppretthold kondisjonstreningen for å vedlikeholde en litt "fast" figur slik som henne Veldig vakker dame hvertfall! Tror mange drømmer om en slik kropp.. Personlig ville jeg hatt en anelse mer definerte muskler, men ellers perfekt Endret 4. juli 2014 av SuperFace 1
*melis* Skrevet 4. juli 2014 #14 Skrevet 4. juli 2014 Jeg synes det er komi-tragisk å lese svarene her, hvor folk (kvinner) pirker på at hun ikke ser sælig trent/sunn ut. Det sier litt om hvor påvirket folk har blitt av det nye kroppsiealet med muskuløse kvinner. Ser dere det ikke selv? For et par år siden er det ingen som ville kommet på å si at denne dama så utrent og usunn ut. 5
mandel92 Skrevet 4. juli 2014 #15 Skrevet 4. juli 2014 Vet ikke hvordan du må trene for å få slik kropp. Men jeg er enig i at hun har en kjempefin kropp og tipper hun er veldig godt trent. Kvinner skal ha litt fett på kroppen, og det er ikke slik at man nødvendigvis er utrent bare fordi man har litt fett på kroppen. 2
Gjest Steamboat Skrevet 4. juli 2014 #16 Skrevet 4. juli 2014 Da ordet "tynnfeit" ble oppdaget ble det en revolusjon for misunnelige folk - nå kunne de også slenge dritt om slanke mennesker. "Ikke tro du er noe bare fordi du er slank!". Lucy er godt trent. Anonymous poster hash: 52285...66f Enig, dette med tynnfeit har tatt helt av. Finens tynnfeite menn og kvinner, men drøyt å bruke det på alle som ikke har vaskebrett.
Berit Skrevet 4. juli 2014 #17 Skrevet 4. juli 2014 Hun hadde veldig fin holdning på bildet. Jeg svermer for yoga med vekt på balanse, rolig og god pust og med fin holdning. Fin holdning er nesten det viktigste å ha for å se flott ut, synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #18 Skrevet 4. juli 2014 Jeg syns denne kroppen var tilnærmet perfekt, og skjønner godt at du ønsker å likne henne. Jeg syns ikke det er pent med for markerte muskler på kvinner, og syns det å være slank er mye viktigere og finere! Føler det er litt trendy nå å tenke at kroppen kan formes som man vil med trening. Dette stemmer ikke helt, for man må også ha benbygningen for denne type kropp. Jeg må legge til at jeg syns det er tragisk med alle damene som har kastet seg på muskelbyggetrenden, bruker all sin tid på treningsstudio, kun for å legge ut bilder på nettet og se bra ut i bikini. Ikke kom her å si at det bare er for å være sunn;) Da kunne man gått i skogen og spist vanlig sunn mat. Neida, det er en del av det overfladiske samfunnet vi lever i. (Må vel nesten legge til da, at nei, jeg er ikke misunnelig, jeg er naturlig tynn og kan spise nesten hva jeg vil. Inget behov for en sixpack å vise fram. En flat slank damemage er i mine øyne penere)Anonymous poster hash: d266d...9a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå