Gå til innhold

Tips til hvordan få personlige fotografbilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har veldig lyst til å ha noe annet enn slike oppstilte bilder. Vi synes selvføgelig det er fint og skal ha det også, men vil gjerne ha noe annet i tillegg. Noe som liksom "stråler" av oss.

Noen som har noen tips?

Vi bor i Finnmark, og har et vinterbryllup. Vi er mye på fjellet, og kjører snøscooter fra sesongen starter til den ender.

Vi har en jentunge som vil være 1,5 år da.

Om sommeren er mannen å fisker ved hver anledning.

Vi er begge glade i å spille typiske "skytespill" og generelle spill vi kan spille sammen på playstationen.

Generell dyrevelferd er også en hjertesak.

Kommer vel egentlig ikke på noe mer i farta..

Vi tenkte det hadde vært kult om vi kjørte med snøscooteren på noen av bildene, og steilet/hoppet. Sammen altså, med meg og den enorme brudekjolen bak.Eller blir det rart?

Andre innspill er velkommen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror snøscooterbilde ville blitt veldig fint. Jeg er mer usikker på hvor lett det er å gjennomføre i praksis, brudekjole forekommer meg å være noe av det mest upraktiske til snøscooterkjøring.

At fotografen tar bilder mens dere faktisk spiller på playstation (og ikke bare poserer som om dere spiller) kan også bli veldig fint. Og du slipper å bli blåfrossen. Da blir det jo mer å tenke på i forhold til bakgrunn. Kan hende fotografen har tv i studio og dere bare kan ta med playstation? Eller så kan dere rydde bort alt av bilder på veggen, sofaputer etc. og ta bildet hjemme hos dere selv. I alle fall hvis dere har en nøytral sofa eller stoler.

AnonymBruker
Skrevet

Hva om dere sitter på slede, fotografen på skuteren?

Noen som kjører, og i løssnø.

Hadde vært kult :)

Anonymous poster hash: 2b169...7cb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dokumentarisk/heldagsfotograf blir ihvertfall mye mer personlig, naturlig og lite oppstilt.

Anonymous poster hash: f5a51...970

Skrevet

Takk for alle tips :)

Svigerfar kom også å ødela "drømmen" om snøskuter kjøringen. Jeg glemmer jo helt hvor mye vi faktisk flyr av når vi er ute å leker. For det gjør jo ingen ting når man er full av utstyr og snøen er kjempe dyp.

Vet ikke om det er like behagelig med bare skuldre og brudefrisyre :ler:

Men vi kan jo alltids posere på snøscooteren, med et fjell i bakrunden. Og kanskje vi kan ta en liten steil:p Vi får se!

Har også tenkt på det med å spille Playstation, men mulighetene for det og mulighetene for fine ute bilder er så langt fra hverandre at jeg tror jeg må sløyfe det likevel..

Angående det å sitte i slede, så kunne det gått.. Men det finnes også svært få fine sleder til snøscootere. Må undersøke det!

Vi skal ha heldagsfotografering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...