Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I mange år har jeg vært lys i håret og jeg ble lei, jeg ville bli litt mørkere.

Og frisøren tok samme farge i bunn og lengdene. Fargen er kjempefin, men idag så jeg at det er lysere i lengdene enn det er i bunn. Noen på jobben la også merke til det.

Jeg lurer på å ringe imorgen, men kvier meg litt til det, da jeg er redd jeg må betale hvis hun skal farge lengdene på nytt.

Hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: c3d24...9b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Gått å klagd
2. Latt være

Gå å klag du så finner du ut av hva de velger å gjøre med saken.. Ingen her kan vite det

Gjest Runforit
Skrevet

Du har reklamasjonsrett hos frisøren og de skal rette opp i fargefeil. Stikk innom og si at du er fornøyd, men at det er noe fargeforskjeller du vil de skal rette opp i da resultatet ikke er jevnt. Om de sier nei skal du prate sjefen og sier sjefen nei så sier du at du vil ta det videre med Forbrukerrådet. Du har betalt for et produkt og om de ikke oppfyller det du har betalt for så skal de rette på det.

Er du ikke en person som liker å konfrontere folk så med deg en venn som ikke er redd for å si ifra.

Når det er sagt så tror jeg ikke du skal bekymre deg. Hos min frisør så sier de alltid at jeg må komme tilbake ok det er noe jeg ikke er fornøyd med.

Skrevet

Hvis fargen ikke har blitt sånn som den skulle, så er det klart at du kan gå tilbake og klage :) Går sterkt ut ifra at du får det gratis. Det er det som er vanlig.

AnonymBruker
Skrevet

En grunn til dette kan være at håret i lengdene er mer slitt og holder derfor dårligere på farge enn håret i røttene. Jeg ville gått tilbake til frisøren og klagd. De hjelper deg.

Anonymous poster hash: e8646...113
AnonymBruker
Skrevet

Som de andre sier, gå tilbake og si at det er fargeforskjell du vil ha rettet opp.

Jeg har gått tilbake til frisøren en gang, grua meg skikkelig! Liker ikke sånt. Men hun sa bare ok, der det skal vi rette opp vet du. Så ble det fikset og jeg ble fornøyd. Og det var gratis.

Anonymous poster hash: 4b7d8...e9e

Skrevet (endret)

Kjenner Sååå til problemet! Jeg er på enda dypere vann... Har alt klaget en gang, de fiksa det og nå skal jeg klage en gang til.... Ser helt loka ut på håret...

Men å klage en gang er null stress! Bare si; jeg var her for et par dager siden å fikk ordna håret er så fornøyd og har alltid vært fornøyd før, men her syns jeg det var litt ujevnt. Er dette noe dere kan korrigere? Du må dessverre gå til samme frisør som sist... Men tror det skjer titt og ofte så de trekker ikke en mine. :)

Endret av Mona26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...