AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Noen her som har Clarasonic? Vurderer å bestille Mia2, men er ganske dyrt. Er det verdt pengene? Evt. erfaringer? Anonymous poster hash: 15510...fb0
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 TS her. Kjøpte den på fredag morgen, og brukte den 2 ganger i dag, og 2 ganger i går. (Morgen og kveld) Men ser nå at jeg har fått noen kviser, så og si over natten. Er dette en bivirkning av Clarisonic? Er det noe som at huden drar ut "dritten" før den virker, eller var det et bortkastet kjøp som bare forverrer problemet? Erfaringer? Anonymous poster hash: 15510...fb0
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Hva kostet den og hvor kjøpte du den? Er det sånn at man bruker rens til, eller kun denne? :-) Anonymous poster hash: e9b2a...43c
Memena Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Jeg har den og jeg elsker min, føler at huden blir så mye renere og mykere når jeg bruker den kontra bare vanlig rens. Jeg kan ikke si at jeg fikk noe kviser da jeg startet med den, men nå er jeg heller ikke plaget med det fra før. Jeg bruker min vanlige gele-rens sammen med den dog, ikke den som følger med. Den fungerer jo på en måte som en mild peeling på huden, så om du har hatt underliggende kviser så er det nok mulig de dukket opp fortere enn hva de ville gjort ellers.
Mkay87 Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Jeg har aldri hatt så fin hud som etter at jeg startet med en slik rensemaskin. Huden er mykere,og merker at den er mye renere enn om man renser uten.....
Gjest Kaida Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 TS her. Kjøpte den på fredag morgen, og brukte den 2 ganger i dag, og 2 ganger i går. (Morgen og kveld) Men ser nå at jeg har fått noen kviser, så og si over natten. Er dette en bivirkning av Clarisonic? Er det noe som at huden drar ut "dritten" før den virker, eller var det et bortkastet kjøp som bare forverrer problemet? Erfaringer? Anonymous poster hash: 15510...fb0 Det er jo mulig at det ble litt mye for huden din. Hvilket børstehode bruker du? Jeg har lest at delicate er den man bør begynne med, fordi de andre gjerne blir for røffe for en del. Tror også jeg ville begynt med kun en gang daglig frem til du ser at det går greit.
vimsefrøken Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 TS her. Kjøpte den på fredag morgen, og brukte den 2 ganger i dag, og 2 ganger i går. (Morgen og kveld) Men ser nå at jeg har fått noen kviser, så og si over natten. Er dette en bivirkning av Clarisonic? Er det noe som at huden drar ut "dritten" før den virker, eller var det et bortkastet kjøp som bare forverrer problemet? Erfaringer? Anonymous poster hash: 15510...fb0 Kanskje du bruker den for hyppig? Jeg har hørt flere steder at den blir for "kraftig" for ansiktet to ganger per dag, og at mange bare bør bruke den som ett supplement til renserutinen sin noen dager i uken for å få en skikkelig dyprens.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Kanskje du bruker den for hyppig? Jeg har hørt flere steder at den blir for "kraftig" for ansiktet to ganger per dag, og at mange bare bør bruke den som ett supplement til renserutinen sin noen dager i uken for å få en skikkelig dyprens. Jeg har og lest det på endel reviews, at flere må holde det til 1-2 ganger i uken. Gjelder spesielt de med sensitiv hud.Anonymous poster hash: 5a8e1...a7c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Hva kostet den og hvor kjøpte du den? Er det sånn at man bruker rens til, eller kun denne? :-)Anonymous poster hash: e9b2a...43c Kjøpte på kicks, kosta omtrent 1200, husker ikke helt nøyaktig, for kjøpte litt andre ting også. Jeg har den og jeg elsker min, føler at huden blir så mye renere og mykere når jeg bruker den kontra bare vanlig rens. Jeg kan ikke si at jeg fikk noe kviser da jeg startet med den, men nå er jeg heller ikke plaget med det fra før. Jeg bruker min vanlige gele-rens sammen med den dog, ikke den som følger med. Den fungerer jo på en måte som en mild peeling på huden, så om du har hatt underliggende kviser så er det nok mulig de dukket opp fortere enn hva de ville gjort ellers. Jeg har vært plaget med kviser og store porer, derfor jeg kjøpte den i utgangspunktet. Ja, håper det er det bare var helt tilfeldig at jeg fikk litt ekstra, fikk på de samme stedene som jeg hadde fra før, så kan hende det var et utbrudd som kom fortere frem ja. Har merket forbedring på resten av huden da, føles som den er mykere og mer "fresh". (bortsett fra kvisene da) Hvor ofte bruker du den? Jeg har aldri hatt så fin hud som etter at jeg startet med en slik rensemaskin. Huden er mykere,og merker at den er mye renere enn om man renser uten..... Så bra! Får gi den en uke og to til iallefall, og se om det er noe forbedring! Hvor ofte bruker du din? Det er jo mulig at det ble litt mye for huden din. Hvilket børstehode bruker du? Jeg har lest at delicate er den man bør begynne med, fordi de andre gjerne blir for røffe for en del. Tror også jeg ville begynt med kun en gang daglig frem til du ser at det går greit. Jeg bruker det børstehodet som følgte med. Men skulle ikke tro den var for "røff", for jeg er vant med en grov ansiktsskrubb 1-2 ganger i uken, og den er mye røffere enn Clarisonicen. Skal kanskje begynne å kun bruke den en gang til dagen ja! Kanskje du bruker den for hyppig? Jeg har hørt flere steder at den blir for "kraftig" for ansiktet to ganger per dag, og at mange bare bør bruke den som ett supplement til renserutinen sin noen dager i uken for å få en skikkelig dyprens. Hmm, er jo mulig det! Jeg tenkte kanskje at den åpnet/renset porene såpass bra at alt som lå under kom frem, og at det blir bedre etterhvert? Eller er det ikke det logisk? Vil helst bruke den litt mer enn et par ganger i uken, ser jo folk som har hatt veldig god effekt av å bruke den hver dag! Jeg har og lest det på endel reviews, at flere må holde det til 1-2 ganger i uken. Gjelder spesielt de med sensitiv hud.Anonymous poster hash: 5a8e1...a7c Kan prøve å trappe ned om det ikke gir seg, dumt om jeg har wasta en del penger på noe jeg planla å bruke hver dag. Jeg har ikke sensitiv hud tror jeg? Vet ikke helt hvordan man ser det? Men blir aldri rød osv, selv med grov skrubb. Er det noen som har erfaring med kvisearr og Clarisonic forresten? Og tusen hjertelig til alle som tok seg tiden til å svare, setter stor pris på det! Anonymous poster hash: 15510...fb0 1
Heaux Skrevet 7. juli 2014 #10 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har brukt min Clarisonic Mia 2 i ca 3 mnd nå, og må bare ærlig innrømme at jeg har aldri hatt bedre og finere hud enn jeg har nå. Den var virkelig verdt hver eneste krone. Men vær obs på at du kan få kviseutbrudd de første ukene fordi huden kommer i en tilpasningsfase. Også er det greit å bruke den kun èn gang om dagen den første tiden for å tilvenne huden. Bruk børstehodet som følger med eller kjøp det for sensitiv hud. Ikke finn på å kjøp den for deep cleansing da den er forferdelig grov(som sandpapir, mange har fått små sår i huden av denne). Fordeler: jevnere hudtone, fin glød, mindre porer, ren hud. Ulemper: må lades i nesten to døgn ca èn gang i mnd, ganske dyr(ligger på 1200). Men det er den beste investeringen jeg har gjort for huden min.
Gjest Yellowrose Skrevet 7. juli 2014 #11 Skrevet 7. juli 2014 Kjøpte min for en drøy måned siden, er veldig fornøyd! Synes huden har blitt mye mykere og den fjerner godt rester av smuss og skitt som ligger litt dypere.
Memena Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har vært plaget med kviser og store porer, derfor jeg kjøpte den i utgangspunktet. Ja, håper det er det bare var helt tilfeldig at jeg fikk litt ekstra, fikk på de samme stedene som jeg hadde fra før, så kan hende det var et utbrudd som kom fortere frem ja. Har merket forbedring på resten av huden da, føles som den er mykere og mer "fresh". (bortsett fra kvisene da) Hvor ofte bruker du den? Anonymous poster hash: 15510...fb0 Hei igjen Beklager sent svar fra meg. Jeg bruker min bare en gang om dagen, og da om kvelden, slik at jeg får vekk rester fra makeup, smuss som har kommet i løpet av dagen og sånn. På morgenen synes jeg det da holder med å vaske med vanlig rens siden jeg har renset så godt kvelden før. Håper du blir fornøyd med din også og at kvisene forsvinner, at det bare var en reakson på den i starten fordi urenhetene skulle ut
Pupsilure Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Har hatt min i ca 9 mnd, og jeg elsker den! Innimellom dropper jeg å bruke den, og ser at porene mine er mer tilstoppet. Kjøpte nettopp 4 nye børstehoder på ebay for en hundrelapp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå