Gjest 1111 Skrevet 23. juni 2004 #21 Skrevet 23. juni 2004 Men du vet i vert fall hvordan man spiser ordentlig alltid det beste til slutt. når vi spiser middag spiser jeg alltid opp grønnsakene først og sparer det gode til slutt. samme gjelder godteriposen.
Tusenfryd Skrevet 23. juni 2004 #22 Skrevet 23. juni 2004 Må dele kjeks, spise den tørre delen først og så den med fyll på. Jeg spiser heller ikke tomatromper. Det særeste er kanskje at alle klokkene mine går forskjellig. Tusenbenet sier de går feil og her i vår stilte han alle til riktig tid - da gikk det meste galt. :evil: Klokken på pc-en går 20 min for fort. da kommer jeg meg avgårde på jobb i tide. På kjøkkenet går den fem min utter for fort, da rekker jeg å smøre en brødskive og lage en kopp te før tv-programmet mitt begynner. På badet går den ca 7 minutter for fort. Selvsagt. I stuen går den tre minutter for fort, så vi rekker programmene selv om klokken er... og vi bare skal på do. I bilen går den 6 eller 7 minutter for fort for da rekker jeg det jeg skal. Klokken på mobilen min går bare 1 minutte for fort, mens klokkeradioen går 10 min for fort, så jeg kan få en ekstra 10 min snooze om morgenen.
Gjest Virvel Skrevet 23. juni 2004 #23 Skrevet 23. juni 2004 Å, den klokkegreia har du fortalt om før, Tusenfryd, den er bare herlig. Jeg er stikk motsatt på det området, klokkene mine må gå helt riktig.
Suzy Skrevet 23. juni 2004 #24 Skrevet 23. juni 2004 ..og hvis det er hvetebakst med sånt gult i midten skal alt rundt spises først' date= og så det gule til slutt. Selvsagt - og kanelboller spises i snurr OG jeg må også ha pålegg på hele skiva og sliter med ferdigsmurt mat som jeg må reparere...
Arkana Skrevet 23. juni 2004 #25 Skrevet 23. juni 2004 Jeg spiser heller ikke tomatromper. Jeg klarer ikke å spise de snurpete endene på pølser, må skjære de av.
Andrine22 Skrevet 23. juni 2004 #26 Skrevet 23. juni 2004 Enig! Bakte kanelboller i går, de ble kjempegode, også så fine som de ble! Jeg ble helt sånn
Gjest Lea Skrevet 23. juni 2004 #27 Skrevet 23. juni 2004 Har vel ikke så mange rare vaner, men enkelte tvangstanker kommer man ikke unna. Før jeg legger meg, så må jeg sette på vekkerklokka og stille inn 3 vekkinger på mobilen. Hvis dette ikke er gjort, så får jeg ikke sove. Jeg demonterer godteri og særlig Troikaen får gjennomgå... Solskinnsboller er heller ingen lett affære. Til slutt sitter jeg og ballanserer alt det gule på en bitteliten bollebit. Sjokoladen på isen skal spises først, Jeg må ha min egen faste rutine om morgenen. Hvis noen ødelegger rutinen blir dagen dårlig. Spesielt galt er det om jeg forsover meg og har bare 10 minutter på meg. Ren sjokolade skal dyppes i varm kaffe, slik at den nesten smelter.
Gjest Moonshadow Skrevet 23. juni 2004 #28 Skrevet 23. juni 2004 Jeg kom forresten på en merkelig vane, som samboeren min alltid påpeker. Når jeg lager brødskiver så må pålegget dekke hele skiven. Jeg kan ikke smøre på smør og la det være en stor klatt i det ene hjørnet, mens et annet hjørne ikke har noen ting. Jeg må få litt av alt pålegg på hver bit. Derfor liker jeg ikke smørbrød fra caféer, der er gjerne den ene halvdelen av skiva bare salat, og tre skiver ost/skinke/reker/roastbiff samlet på den andre halvdelen, og så en stor klatt majones i et lite hjørne. Må alltid drive og reparere café-smørbrød. Jeg også... Spiser alltit kalenboller langs snurren, sparer alltid det beste til slutt, suger på tunga når jeg sover og skjærer bort snurpa på pølsa.. Også er jeg også en av de som leser avisen bakfra..
Kelsey Skrevet 23. juni 2004 #29 Skrevet 23. juni 2004 Jeg setter alltid vekkerklokka på en hel time før jeg skal stå opp, så jeg kan snooze minst ti ganger. I helgene har jeg også vekkerklokka på, bare sånn at jeg kan våkne for så å finne ut at jeg kan sove lengre. Ellers så må kanelboller spises i spiral, og spiser jeg kaker må glasuren spises tilslutt.
Arkana Skrevet 23. juni 2004 #30 Skrevet 23. juni 2004 Denne tråden har gjort meg veldig sulten på kanelboller. Litt sent nå, men i morgen baker jeg. :-)
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2004 #31 Skrevet 23. juni 2004 Jeg må også fordele pålegget jevnt utover hele brødskiven. Ferdigsmurte baguetter, rundstykker osv er et mareritt. Kanelboller skal spises i spiral, og ikke på tvers. Jeg får fnatt av folk som bare glefser seg tvers igjennom kanelboller... Det er da en grunn til at de er spiralformet! :Nikke: Når jeg legger meg for kvelden plasserer jeg håret slik at det dekker ørene, for at ikke edderkopper skal krype inn.... Ostehøvelen skal ligge i kjøleskapet oppå kvitosten! (Og brødkniven skal ligge i brødskuffa at med brødet..) Clea
Alida Skrevet 24. juni 2004 #34 Skrevet 24. juni 2004 Jeg må gjøre alt med høyre fot aller arm først: Må alltid ta på meg bukser med høyre benet først og jakker med høyre armen først osv.Hvis jeg glemmer meg og tar på meg f.eks den venstre skoen først (skjer svært sjelden ), må jeg ta den av meg igjen , og ta på den høyre skoen først....
Gjest lurven Skrevet 24. juni 2004 #35 Skrevet 24. juni 2004 Jeg leser også avisen bakfra!! Alltid gjort hreit med en avis hvis sexen blir kjedelig
Gjest StoreSky Skrevet 24. juni 2004 #36 Skrevet 24. juni 2004 Clea: Den om edderkopper i øret var skjønn! Kanelboller må spises i spiral -nå er bollene tatt ut av fryseren..hihi! Jeg må alltis ha det "våte" pålegget nederst. Altså majones, syltetøy, remulade o.l. under ost, skinke osv. Helst litt tørt oppå "våte" pålegg, agurk, tomat e.l. Når jeg dusjer, væter jeg hele meg. Vasker håret, har i balsam, vasker kroppen og sånt, sååå skylle balsam ut. Og jeg tørker meg ALLTID øverst så nedover meg. Jeg må sitte i den høyre sofaen hjemme.. Og på høyre side av spisebordet!
Arkana Skrevet 24. juni 2004 #37 Skrevet 24. juni 2004 Jeg må alltis ha det "våte" pålegget nederst. Altså majones, syltetøy, remulade o.l. under ost, skinke osv. Helst litt tørt oppå "våte" pålegg, agurk, tomat e.l. Sånn er jeg også, samboeren min har alltid majones øverst, men jeg må ha det under selve pålegget. Når jeg dusjer, væter jeg hele meg. Vasker håret, har i balsam, vasker kroppen og sånt, sååå skylle balsam ut. Og jeg tørker meg ALLTID øverst så nedover meg Jepp, jeg har fast rekkefølge i dusjen. Og tørker meg også ovenfra og ned.
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2004 #38 Skrevet 24. juni 2004 Jeg må ha osten nøyaktig fordelt på skiva mi, ellers kan ikke jeg spise den! En dag hadde jeg fått en perfekt skife, så kom typen min og sølte alt utover! For en gjøk!! hihi
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 25. juni 2004 #39 Skrevet 25. juni 2004 Jeg må alltid sette på vekkerklokken to timer før jeg har tenkt å stå opp, bare fordi jeg synes det er så deilig å bli minnet på at jeg kan sove lengre Og kanelbollen skal spises i spiral, selvfølgelig
LilleSol Skrevet 25. juni 2004 #40 Skrevet 25. juni 2004 hehe, godt det ikke bare er meg :oops: - kanelboller skal spsies i spiral (hvorfor er de ellers laget sånn) - avisen leses bakfra - alltid litt data før jobb, selv de dagene jeg begynner 06,45 - jeg kjøper kun en type smågodt på kino, fordi det er yndlingssmågodten min og jeg finner den ikke andre steder. Hamstrer også med hjem. - håret må ikke berøre skuldre eller nakke når jeg skal sove - må sjekke om dodøra er låst minst fem ganger før jeg bruker badet - norgesbladet må leses, jkper dog aldri noe - frokostblandingen må bløtes før jeg spiser den - klærne på snora må henge i system (bukser, gnesere, skjørt, sokkepar og undertøy, og helst etter farger. når storesol henger opp tøy blir alt bare :evil: - ingen får klå i bokhylla mi uten at jeg er der og rydder, har et avsindig system :oops: - vil ikke bruke samme glass til forskjellig drikke, saft og cola f.eks. Hmm, tror jeg trenger hjelp av noe slag. 8) Dette var vel de jeg kom på nå. jo, jeg må alltid sitte i skredderstilling oppe på stolen når jeg driver med noe, data f.eks Og så elsker jeg og ligge under bordet og se på tv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå