AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Syns det er er skikkelig freaky. Exen min er født 24.aug. Han jeg datet i fjor er født 22.august. Og nå har jeg begynt å date en annen som er født i august! Dette er rimelig spesielt.. jeg spør jo ikke om horoskop når jeg møter noen liksom. Selv er jeg skorpiondame (32 år). Kan det være tilfeldig eller er det en slags kosmisk fetish eller hva jeg skal kalle det? Anonymous poster hash: 85c8d...f7e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Du heter ikke tilfeldigvis Augusta? Er du ikke slekt med keiser Augustus? Fra spøk til alvor. Tror nok det bare er slumpetreff, hva ellers skulle det være? Anonymous poster hash: 1a01a...f15 Anonymous poster hash: 1a01a...f15 7
lillsunshine Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Kan jo være interessant med horoskop da. Løver er jo kjent for å være livlige, godhjertete og litt temperamentsfull. Mange jern i ilden ofte. Så kan jo bare være at du faller for slike type menn. Passer denne beskrivelsen disse mennene?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Du har falt for hele tre stykker og alle er født i august? Wow, for et enormt utvalg menn Jeg har alltid falt for menn som enten er født i fiskene, skorpionen eller krepsen, som jeg i følge horoskopet passer sammen med. Da snakker vi 18 stykker. Anonymous poster hash: 42db4...f47 3
Gjest Riskjeks Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Jeg har hatt 3 kjærester, alle har vært Skytter. Bare en tilfeldighet, selvsagt, akkurat som hos TS. Astrologi er jo bare tull. Beskrivelser som kan passe på alt og alle. 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Du har falt for hele tre stykker og alle er født i august? Wow, for et enormt utvalg menn Jeg har alltid falt for menn som enten er født i fiskene, skorpionen eller krepsen, som jeg i følge horoskopet passer sammen med. Da snakker vi 18 stykker. Anonymous poster hash: 42db4...f47 Det har vært flere født i august, men dette er de siste jeg har vært involvert med. Stort sett dumper de meg da, så kanskje jeg burde begynne å spørre om fødselsdato fra nå av? Bortsett fra 1, han var det jeg som gjorde det slutt med. Flere av de jeg har datet som har vært løver/jomfruer har vært utro drittsekker.. det er neppe så tilfeldig! Anonymous poster hash: 85c8d...f7e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Alltid Vannmenn eller Steinbukk her... Anonymous poster hash: b736b...0af
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Like tilfeldig som at de som har laget et helvette for meg er født i værens tegn (ca 7 stk). Værer er drevet av konkurranse og liker ikke at folk potensielt kan være flinkere enn dem, så da hugger de til rundt seg. Jeg har ikke vært sammen med 2 gutter med samme stjernetegn. Løven har søkt for mye makt og føler seg som den fødte leder uansett om han er det eller ikke. Tvillingen har jeg ikke mye negativt å si om, liker tvillinger veldig godt (like godt som vekter!)! Steinbukken satte for store krav til omverdenen. skorpionen var fortsatt sammen med meg når han gikk på nettet og søkte etter ny dame. Anonymous poster hash: edd3d...d06
Zarathustra Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Nå blir jo en av eksene løve og den andre jomfru! Vanskelig å finne noen sammenhenger her. På en annen side har jeg hørt at når solen står i 45 graders vinkel i forhold til Neptun, vil Skorpionen ønske enten en løve eller en jomfru som bytte. Nå er vi jo inne i denne tiden der solen står i cirka 45 graders vinkel (42,5), så det kan ha noe med dette å gjøre? Endret 3. juli 2014 av Zarathustra
Inwe Skrevet 4. juli 2014 #10 Skrevet 4. juli 2014 Jeg faller somregel for menn som er født i 1986, men det er en ren tilfeldighet.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #11 Skrevet 4. juli 2014 Jeg er også skorpion og har kun vært sammen med løvemenn. Alle de forholdene har gått til helvete riktignok.. Anonymous poster hash: 8dada...db6
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. juli 2014 #12 Skrevet 4. juli 2014 Jeg blir også bare sammen med de som er født i februar, jeg selv er også født i februar I tenårene tok det helt av, da jeg fant en som var født samme dato som meg og samme årstall 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #13 Skrevet 4. juli 2014 Jeg er også skorpion og har kun vært sammen med løvemenn. Alle de forholdene har gått til helvete riktignok.. Anonymous poster hash: 8dada...db6 Samme her! Venninna mi som har peiling sa jeg burde satse på steinbukker.. Nå skal jeg ut på byen og da skal jeg jamen meg spørre om fødselsdato! Anonymous poster hash: 85c8d...f7e
Lutetium 71 Skrevet 4. juli 2014 #14 Skrevet 4. juli 2014 Jeg er veldig glad jeg ikke kaster bort tid på astrologi i forbindelse med deiting (i forbindelse med hva som helst annet også). Til og med fotball er mer nyttig å sette seg inn i. (Og jeg fortrekker å se maling tørke over å se en fotballkamp)
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #15 Skrevet 4. juli 2014 jeg har hatt tre kjærester og alle har vært fisk, født mellom 13 og 21 juni. Anonymous poster hash: 7c4dc...15a
Brian O'Conner Skrevet 5. juli 2014 #16 Skrevet 5. juli 2014 Er født under jomfruen. Hva betyr det egentlig?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #17 Skrevet 5. juli 2014 jeg har hatt tre kjærester og alle har vært fisk, født mellom 13 og 21 juni. Anonymous poster hash: 7c4dc...15a Fisker er ikke født i juni Anonymous poster hash: 13b3a...f28
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #18 Skrevet 5. juli 2014 Noen som faller kun for skuddårs-menn? Anonymous poster hash: 13b3a...f28
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #19 Skrevet 5. juli 2014 Syns det er er skikkelig freaky. Exen min er født 24.aug. Han jeg datet i fjor er født 22.august. Og nå har jeg begynt å date en annen som er født i august! Dette er rimelig spesielt.. jeg spør jo ikke om horoskop når jeg møter noen liksom. Selv er jeg skorpiondame (32 år). Kan det være tilfeldig eller er det en slags kosmisk fetish eller hva jeg skal kalle det? Anonymous poster hash: 85c8d...f7e Kanskje de har gitt deg opplysninger om fødselsdato uten at du har registrert det? Kanskje så du datoen på deres visakort el.l? Anonymous poster hash: 13b3a...f28
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #20 Skrevet 5. juli 2014 Kanskje de har gitt deg opplysninger om fødselsdato uten at du har registrert det? Kanskje så du datoen på deres visakort el.l? Anonymous poster hash: 13b3a...f28 Faktisk ikke! Dette har ikke kommet frem før jeg har blitt bedre kjent med gutta. Anonymous poster hash: 85c8d...f7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå