AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Har blitt bedt ut av en gutt som jeg ikke kjenner fra før. Han la meg til som venn på Facebook etter å ha sett meg noen ganger (vi bor i samme by) og vi har pratet litt, sendt noen snaps osv. Jeg synes han virker veldig interessant, og har jo lyst til å møte han. Men... Jeg er veldig usikker på om han mener dette seriøst, eller om jeg bare er en av to/flere jenter han møter. Er jo veldig vanskelig siden jeg ikke kjenner han, og vi ikke har noen felles venner heller. Ser at han har nylig lagt til flere jenter fra samme by på Facebook, og at han snapper med disse jentene mer enn han snapper med meg, i tillegg til at han liker bildene deres osv (han liker ikke mine bilder, men har heller ikke så noen særlige liggende ute). Er absolutt ikke keen på å møte han dersom jeg ikke er den eneste, da får det heller bare la være. Men er veldig i tvil om jeg skal spørre han? Og hvordan jeg eventuelt skal spørre? Eller om jeg bare skal møte han og håpe på det beste... Noen som har råd? Vi er forresten begge 20 år Anonymous poster hash: 3f2ff...b45
sophh Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Bare spør han rett ut? Du sier du ikke er keen på å møte han om han møter andre, da er det vel ikke så mye annet enn det du kan gjøre.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Nei jeg synes ikke du skal spørre om det uten at dere overhodet har hatt en date. Hvis han virker useriøs, bare interessert i sex eller som en player og du ikke er veldig keen, kan du droppe ham totalt. Men enten så går du på en date eller ikke - det er helt uforpliktende og det blir litt rart å spørre om noen treffer andre uten at dere engang har truffet hverandre. Hvis du ender opp med å date ham, så spør du før dere begynner med noe fysisk. Anonymous poster hash: 29668...31c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå