AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Jeg lurer på om man får resultater om man kun trener styrke og ikke kondisjon? Er veldig slank fra før, men ønsker å få mer muskler på spesielt rumpe og lår, så fort som mulig. Burde jeg ta proteinpulver for raskere resulater? Hvor ofte før jeg trene? Anonymous poster hash: 39c28...91b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Proteinpulver om du ikke får nok proteiner gjennom maten. Bør trene hver dag og med et program der du trener samme muskelgruppe 2 ganger i uken. Da vil du se stor forskjell etter 3 måneder. Anonymous poster hash: 468d1...dea
Supraspinatus Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Jeg lurer på om man får resultater om man kun trener styrke og ikke kondisjon? Er veldig slank fra før, men ønsker å få mer muskler på spesielt rumpe og lår, så fort som mulig. Burde jeg ta proteinpulver for raskere resulater? Hvor ofte før jeg trene? Anonymous poster hash: 39c28...91b Det kommer an på hvilke resultater du håper på. Bedre kondisjon? Sannsynligvis bare en beskjeden økning her. Økt styrke? Absolutt. Større muskler? Hvis du klarer å holde på lenge nok, så ja. Slankere kropp? Det kommer an på hva du spiser. Den treningen som gir mest "valuta for pengene" i for å skape en sunnere, friskere kropp er en kombinasjon av styrketrening og kort-intervalltrening. Kortintervallene må ikke være i typiske utholdenhetsgrener som løping, sykling, roing, osv. Du kan også trene kortintervaller med kroppsvektøvelser og lette vektøvelser. F.eks. ulike tabata-økter, eller crossfit. Du bør uansett fokusere på styrketreningen og trene dette først dersom øktene skal være sammen. Selv trener jeg styrke + "kondisjon" hver økt. Jeg følger dette treningsprogrammet: http://crossfitfootball.com/training/todays-training/ Der blir øktene publisert mandag, tirsdag, torsdag, fredag, og lørdag. Om du skal kutte en dag, så kutter du lørdagen. Når det gjelder mat, så står det bra forklart her hvordan du bør spise når du skal trene det programmet og skal opp i muskelmasse: http://crossfitfootball.com/basics/nutrition/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå