AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Broren min skal gifte seg i helgen. Jeg har vært sammen med en mann i ca. ett år. Ingen utenom nær familie har møtt han. Han har fått litt kontakt med broren min som skal gifte seg og han skal også synge ett par sanger på festen etter middagen. Nå har det seg sånn at han gikk bak ryggen min og sviktet meg ganske grovt for noen uker siden. Vi har kranglet, grått, gjort det slutt og blitt sammen igjen, men nå er det så godt som slutt. Jeg føler at det blir ekkelt at han blir med i bryllupet, men kan ikke nekte han siden vi faktisk er sammen. All familie er jo der, flere kommer langveis fra og vil selvsagt være nysgjerrige på denne nye mannen som en del har hørt litt om. Det var så mye frem og tilbake med meg og min forrige kjæreste og jeg vil liksom vise familien min at nå er jeg enten singel eller at jeg er i et stabilt, godt forhold. Skjønner dere? det er et dilemma. Skal jeg presentere han for dem nå og så blir det slutt om to uker? Skal jeg si at vi har bestemt at det ikke blir oss to men at han er med som en venn av meg og broren min? Anonymous poster hash: b30a6...4aa
Miss moneypenny Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Hvis du skal ha han med, så ville jeg gått for det siste. Men husk at han kommer til å være på bilder, familiebilder. Hvis det er et sårt brudd og du kommer til å slite med å komme over han, så er det kanskje best å ikke dele et sånt øyeblikk med han? 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Ikke ta han med. Si han er syk med diaré Anonymous poster hash: 78a7d...1da 1
Gjest Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Snakk med din bror og forklar situasjonen. Han bør støtte deg her. Så får dere finne annen underholdning, og du kan fortelle nysgjerrig tanter at det dessverre dukket opp en ting i nær familie som den spennende mannen din måtte prioritere. Kan jo hende din bror er positiv til mannen pga deg og ikke ser han som noe stort tap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå