Nuttery Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Jeg har en iPhone 4s med knust skjerm og "stuck" låseknapp, pluss at den lader seg ut ekstremt fort. Vurderer nå å kjøpe meg ny iPhone på finn. Tenker egentlig å kjøpe en ny 4s ettersom det antageligvis både er rimeligere, og at jeg allerede har alle typer ladere osv til den. Hva bør jeg tenke på når jeg kjøper telefon på Finn? Aldri kjøpt noe på finn i mitt liv. Hva bør jeg være obs på? Burde jeg like godt kjøpe en nyere modell? Endret 3. juli 2014 av Nuttery
Gjest Inggolf Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Du bør ihvertfall sørge for at du får med (riktig og gyldig) kvitering! Har ikke erfaring selv og tror nok heller jeg ikke ville ha tatt sjansen, men så lenge du får med et bevis for at den ikke er stjålet så går det sikkert bra. Sjekk at den funker før du leverer penger selvfølgelig!
Frk Midnattsol Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Mange tror at det er "trygt" å kjøpe i postoppkrav - DET er det ikke. Selger kan sende hva som helst i pakken, og du betaler før du får åpnet den, så spør du meg, er det like greit å bare betale på forskudd - da slipper man i alle fall oppkravsgebyret.... Anbefaler ALLE som kjøper noe av litt verdi å bruke Finn.no sin betalingsgaranti. Da setter man pengene inn på Finn sin konto, selger sender pakken, og først når du har mottatt og sett at det er korrekt fungerende vare, frigjøres beløpet..... Det koster litt, men som oftest er det billigere enn oppkravsgebyret....
Neket Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Nå får man iPhone 5 uten binding til 3500 på Elkjøp, vet ikke hvor mye penger du har tenkt å bruke heller? Er mye svindel på iPhone sies det, de selger, melder den stjålet og får penger av forsikringsselskapet, og telefonen blir låst. Sørg for at selger har kvittering og møt vedkommende personlig. Så får du ikke en dyr plankebit i posten...
Nuttery Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2014 Nå får man iPhone 5 uten binding til 3500 på Elkjøp, vet ikke hvor mye penger du har tenkt å bruke heller? Er mye svindel på iPhone sies det, de selger, melder den stjålet og får penger av forsikringsselskapet, og telefonen blir låst. Sørg for at selger har kvittering og møt vedkommende personlig. Så får du ikke en dyr plankebit i posten... Får man?! Da går jeg heller for det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå