AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Nå er jeg så frustrert. Jeg har vært litt på gang med en fyr siden januar ca. De siste mnd har ting dabbet litt av, til min store fortvilelse. Jeg innså mer og mer at han mistet interessen, likevel så lot jeg han holde på som han ville med meg. Vi kunne ha skikkelige koselige kvelder med film, kos og sex. Så hørte jeg ikke noe fra han på flere dager. Han svarte ikke på meldingene mine etc. Så møttes vi igjen og alt var bra, sex etc. Så samme greien med null kontakt all over again. I går tok jeg å sendte han en melding. Forklarte at det føles så vondt når han vier mer oppmerksomhet til bestevenninnen min (Hun ringer han alltid og sender han masse meldinger. tragisk) Men i hvertfall sa jeg at det sårer, og at jeg er lei av å bli behandlet som dritt. At jeg vil ikke bli behandlet som luft. Han prøvde å ringe meg flere ganger, men jeg orket ikke å ta tlf. Så fikk jeg en melding at jeg ikke skulle føle det sånn, at det var han som var en drittsekk og at han beklaget så mye. Jeg sendte tilbake at han var en fantastisk gutt, og at jeg ønsket han all lykke til videre. I sted fikk jeg melding fra han igjen, hvor han spurte om jeg ikke kunne være med han på hytten en av dagene, og at han var glad i meg. Jeg forstår ingenting!! Blir helt frustrert. Anonymous poster hash: 56d30...d2f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Nå er jeg så frustrert. Jeg har vært litt på gang med en fyr siden januar ca. De siste mnd har ting dabbet litt av, til min store fortvilelse. Jeg innså mer og mer at han mistet interessen, likevel så lot jeg han holde på som han ville med meg. Vi kunne ha skikkelige koselige kvelder med film, kos og sex. Så hørte jeg ikke noe fra han på flere dager. Han svarte ikke på meldingene mine etc. Så møttes vi igjen og alt var bra, sex etc. Så samme greien med null kontakt all over again. I går tok jeg å sendte han en melding. Forklarte at det føles så vondt når han vier mer oppmerksomhet til bestevenninnen min (Hun ringer han alltid og sender han masse meldinger. tragisk) Men i hvertfall sa jeg at det sårer, og at jeg er lei av å bli behandlet som dritt. At jeg vil ikke bli behandlet som luft. Han prøvde å ringe meg flere ganger, men jeg orket ikke å ta tlf. Så fikk jeg en melding at jeg ikke skulle føle det sånn, at det var han som var en drittsekk og at han beklaget så mye. Jeg sendte tilbake at han var en fantastisk gutt, og at jeg ønsket han all lykke til videre. I sted fikk jeg melding fra han igjen, hvor han spurte om jeg ikke kunne være med han på hytten en av dagene, og at han var glad i meg. Jeg forstår ingenting!! Blir helt frustrert. Anonymous poster hash: 56d30...d2f Han har vel allerede makt over deg, når du har funnet deg i at han gjør som han gjør. Mulighet for at han bare bruker deg Anonymous poster hash: adf56...4a2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Han har vel allerede makt over deg, når du har funnet deg i at han gjør som han gjør. Mulighet for at han bare bruker deg Anonymous poster hash: adf56...4a2 Vondt for å tro det om han. Han er en godgutt, og han har aldri vært den som bruker jenter. Har mange felles bekjente og han har vært god venn med min bror i flere år. Han var veldig på i starten, ville ha meg der ofte, sove over etc. Han sier selv at han har vært mye opptatt, men jeg vet at han ikke er SÅ opptatt at han ikke har tid til å skrive en melding nå og da Anonymous poster hash: 56d30...d2f
Gjest brutal_mann Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Vondt for å tro det om han. Han er en godgutt, og han har aldri vært den som bruker jenter. Har mange felles bekjente og han har vært god venn med min bror i flere år. Han var veldig på i starten, ville ha meg der ofte, sove over etc. Han sier selv at han har vært mye opptatt, men jeg vet at han ikke er SÅ opptatt at han ikke har tid til å skrive en melding nå og da Anonymous poster hash: 56d30...d2f Hva en har vært er sjelden interessant, det er hva en er, og hva en er på vei til å bli, som betyr noe. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Kvitt deg med han, han bruker deg, desverre. Anonymous poster hash: 934d6...1a2
Gjest Whitestripes Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Han vil ha sex, du er tilgjengelig, og så enkelt er det. Handling taler høyere enn ord.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Hvor gammel er han da?Anonymous poster hash: 27174...21f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Hvor gammel er han da?Anonymous poster hash: 27174...21f 30 Anonymous poster hash: 56d30...d2f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 Nå sendte han melding hvor han ba meg ta med datteren min på 3 også, siden hun har ferie. 4 dager på hytten med han. Nå er jeg enda mer usikker! TS Anonymous poster hash: 56d30...d2f
Gjest Skrevet 3. juli 2014 #10 Skrevet 3. juli 2014 Du får si at han har et stykke å gå om han ønsker å være særiøs med deg. At du ikke gidder å leke, han får finne ut hva han vil. Kanskje det var først når han så at han mista deg at det gikk opp for han hva du betydde? Enkelte har litt tungt for det.
Betasuppe Skrevet 3. juli 2014 #11 Skrevet 3. juli 2014 Nå er jeg så frustrert. Jeg har vært litt på gang med en fyr siden januar ca. De siste mnd har ting dabbet litt av, til min store fortvilelse. Jeg innså mer og mer at han mistet interessen, likevel så lot jeg han holde på som han ville med meg. Vi kunne ha skikkelige koselige kvelder med film, kos og sex. Så hørte jeg ikke noe fra han på flere dager. Han svarte ikke på meldingene mine etc. Så møttes vi igjen og alt var bra, sex etc. Så samme greien med null kontakt all over again. I går tok jeg å sendte han en melding. Forklarte at det føles så vondt når han vier mer oppmerksomhet til bestevenninnen min (Hun ringer han alltid og sender han masse meldinger. tragisk) Men i hvertfall sa jeg at det sårer, og at jeg er lei av å bli behandlet som dritt. At jeg vil ikke bli behandlet som luft. Han prøvde å ringe meg flere ganger, men jeg orket ikke å ta tlf. Så fikk jeg en melding at jeg ikke skulle føle det sånn, at det var han som var en drittsekk og at han beklaget så mye. Jeg sendte tilbake at han var en fantastisk gutt, og at jeg ønsket han all lykke til videre. I sted fikk jeg melding fra han igjen, hvor han spurte om jeg ikke kunne være med han på hytten en av dagene, og at han var glad i meg. Jeg forstår ingenting!! Blir helt frustrert. Anonymous poster hash: 56d30...d2f Har dere sex hver gang dere møtes? Og hvor er datteren din når dette foregår?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #12 Skrevet 3. juli 2014 Har dere sex hver gang dere møtes? Og hvor er datteren din når dette foregår? Hun står sikkert å ser på. Hva har det med saken å gjøre? Hos faren? Besteforeldrene? Anonymous poster hash: c0bb0...54d
Tarsan97 Skrevet 3. juli 2014 #13 Skrevet 3. juli 2014 hyttetur ja, han er interessert i sex biten og ikke noe andre greier. Er ikke det typisk og åpenbart da ?
Betasuppe Skrevet 3. juli 2014 #14 Skrevet 3. juli 2014 Hun står sikkert å ser på. Hva har det med saken å gjøre? Hos faren? Besteforeldrene? Anonymous poster hash: c0bb0...54d Er du TS? Trodde ikke det.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #15 Skrevet 3. juli 2014 Vi har ikke sex hver gang vi treffes nei. Ofte bare kos, ut å spise eller noe. Og datteren min er hos faren annenhver uke, så nei, hun står ikke å ser på.... Anonymous poster hash: 56d30...d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå