AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Jeg skal kjøpe gavekort for 500 til en venn. Står mellom Billettservice, Platekompaniet, Kinogavekort og Peppes. Hva ville du blitt mest glad for? Anonymous poster hash: dcdbe...427
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Jeg skal kjøpe gavekort for 500 til en venn. Står mellom Billettservice, Platekompaniet, Kinogavekort og Peppes. Hva ville du blitt mest glad for? Anonymous poster hash: dcdbe...427 Ingen av delene. Det spørs veldig på interesser og hva man har bruk for. Du kjenner sikkert din venn så godt at du vet hva h*n ønsker seg mest/ trenger? Det er jo alltid trivelig å gå ut og spise sammen med en god venn. Kanskje du kan invitere vennen med på Peppes og spandere? Anonymous poster hash: 9a73f...b6b 1
Gjest Blondie65 Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Dropp Peppes og billettservice. Blant de andre to er jo spørsmålet om vedkommende kjøper musikk og film? Kino hadde jeg gått for helt garantert dersom vedkommende fra tid til annen også går på kino med barn.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Jeg skal kjøpe gavekort for 500 til en venn. Står mellom Billettservice, Platekompaniet, Kinogavekort og Peppes. Hva ville du blitt mest glad for? Anonymous poster hash: dcdbe...427 Alt hadde vært bra for meg, nerså platekompaniet:) Tror jeg helst ville hatt billettservice eller kinogavekort. Men det er jo klart, der kommer jo an på interesser, men regner med du kjenner vennen din og vet litt hva h*n liker:) Anonymous poster hash: e5888...ad6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Ingen av delene. Det spørs veldig på interesser og hva man har bruk for. Du kjenner sikkert din venn så godt at du vet hva h*n ønsker seg mest/ trenger? Det er jo alltid trivelig å gå ut og spise sammen med en god venn. Kanskje du kan invitere vennen med på Peppes og spandere? Anonymous poster hash: 9a73f...b6b Dropp Peppes og billettservice. Blant de andre to er jo spørsmålet om vedkommende kjøper musikk og film? Kino hadde jeg gått for helt garantert dersom vedkommende fra tid til annen også går på kino med barn. Han er veldig interessert i film og teater, og går ofte på det. Gjerne med en tur innom Peppes først. Så jeg vet at alle gavekortene kan passe, sliter bare med å velge Anonymous poster hash: dcdbe...427
ludopluto Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Jeg personlig hadde blitt mest glad for gavekort på Billettservice eller kino. For jeg er glad i å gå på kino og konserter:) Men hør hva personen ønsker seg!
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Han er veldig interessert i film og teater, og går ofte på det. Gjerne med en tur innom Peppes først. Så jeg vet at alle gavekortene kan passe, sliter bare med å velge Anonymous poster hash: dcdbe...427 Kinokortet vil h*n kanskje ha mest glede av da Anonymous poster hash: 9a73f...b6b
Nuttery Skrevet 3. juli 2014 #8 Skrevet 3. juli 2014 Jeg ville helst ikke hatt noen av de om jeg måttet velge. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #9 Skrevet 3. juli 2014 Forsåvidt kino, men sjekk hvordan det fungerer. Jeg fikk kinogavekort og var egentlig kjempeglad, men så viste det seg at man ikke kunne betale på nett med kinogavekortet, men måtte fysisk inn på kinoen for å bestille billetter. Når man da gjerne vil bestille litt tidlig for å få gode plasser blir det knotete, så da er det bedre å bare gi øremerkede penger. Anonymous poster hash: ed50e...9e4 1
Gjest Blondie65 Skrevet 3. juli 2014 #10 Skrevet 3. juli 2014 Han er veldig interessert i film og teater, og går ofte på det. Gjerne med en tur innom Peppes først. Så jeg vet at alle gavekortene kan passe, sliter bare med å velge Anonymous poster hash: dcdbe...427 Da ville jeg gått for kino kortet.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #11 Skrevet 3. juli 2014 Jeg ville helst ikke hatt noen av de om jeg måttet velge. Har du noen andre ideer, da? Klesshopping og slikt har han null interesse for. Reiser er han glad i, men da strekker ikke 500 kroner så langt. Tenkte heller å gi han en opplevelse. Tenker kanskje billettservice, siden hvis han får til kino eller Peppes kan han føle press til å spandere på giveren Anonymous poster hash: dcdbe...427
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #12 Skrevet 3. juli 2014 Forsåvidt kino, men sjekk hvordan det fungerer. Jeg fikk kinogavekort og var egentlig kjempeglad, men så viste det seg at man ikke kunne betale på nett med kinogavekortet, men måtte fysisk inn på kinoen for å bestille billetter. Når man da gjerne vil bestille litt tidlig for å få gode plasser blir det knotete, så da er det bedre å bare gi øremerkede penger.Anonymous poster hash: ed50e...9e4 Disse kinokortene kan man handle på nett med Anonymous poster hash: dcdbe...427
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #13 Skrevet 3. juli 2014 Hvorfor ikke et sånt Visa-gavekort som kan brukes hvor som helst...?Anonymous poster hash: b8b5f...241 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. juli 2014 #14 Skrevet 3. juli 2014 Gi penger eller visa gavekort, man får kjøpt det på narvesen.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #15 Skrevet 3. juli 2014 Da ville jeg valgt enten kino, eller billettservice om du vet han handler der med jevne mellomrom Anonymous poster hash: ed50e...9e4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #16 Skrevet 3. juli 2014 Hadde da gått for visagavekortet så kunne han tilogmed valgt både kino og peppes feks. Eller noe helt annet som han hadde lyst til, er så mange flere valgmuligheter for han med et mer universielt gavekort, når det alikevel skal være et gavekort Anonymous poster hash: 4333c...b8e
Nuttery Skrevet 3. juli 2014 #17 Skrevet 3. juli 2014 Har du noen andre ideer, da? Klesshopping og slikt har han null interesse for. Reiser er han glad i, men da strekker ikke 500 kroner så langt. Tenkte heller å gi han en opplevelse. Tenker kanskje billettservice, siden hvis han får til kino eller Peppes kan han føle press til å spandere på giveren Anonymous poster hash: dcdbe...427 Hm. Gavekort på amazon kanskje, eller et VISA-gavekort som kan brukes hvor som helst. XXL Sport og Vilmark har mye for enhver, eventuelt en annen sportsbutikk. Hva med Clas Ohlson? Er han interessert i trening? Gymgrossisten, proteinfabrikken... Bare noen ideer!
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #18 Skrevet 3. juli 2014 Og jeg synes ikke du skal gi ham visagavekort eller noe annet random, det er langt mer personlig å gi ham et gavekort som viser at du kjenner ham og vet hva han liker.Anonymous poster hash: ed50e...9e4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #19 Skrevet 3. juli 2014 Og jeg synes ikke du skal gi ham visagavekort eller noe annet random, det er langt mer personlig å gi ham et gavekort noe som viser at du kjenner ham og vet hva han liker.Anonymous poster hash: ed50e...9e4 Retta litt på det jeg Anonymous poster hash: 4333c...b8e
Gjest Pheel Skrevet 3. juli 2014 #20 Skrevet 3. juli 2014 Kino eller Peppes. Hadde synes det hadde vært kjempefint å fått, jeg, ekstra grunn til å gå ut og gjøre noe koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå