Gå til innhold

Takk for hjelpen gave

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har hørt at det er vanlig å gi en liten oppmerksomhet til forlovere, en liten "takk for hjelpen gave", noen som har noen forslag til hva en kan gi??

Gifter meg i morgen 220602

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal ta med forlovere med partner på en bedre middag.

Og toastmaster samt kjøkkenhjelp som er venner av oss får en eske med kokebok, krydder, forkle, balsamicoedikk, grillredskaper, tørket pasta av ulike typer, pesto, tørkede tomater og et kort med takk for god hjelp. De ville nemlig ikke ha noe, men en gave kan de jo ta imot selv om de ikke vil ta penger.

Gjest Augustbrud02_ikkeinnlogg
Skrevet

Hans forlover og toastmaster skal få en god flaske cognac hos oss, noe vi vet de vil sette pris på. Min forlover skal i ettertid få et innrammet bilde av henne og meg fra selve dagen, eller av meg, min mann og forloverene. Det vet jeg at hun vil sette pris på!

Skrevet

Hva vi kommer til å gi hans forlover vet vi ikke enda..

Jeg har tenkt å gi min forlover, som og er bestevenninnen min gjennom de siste 12 årene et album. Der kommer jeg til å skrive litt dikt om vennskap, tegne litt tegninger, sette inn bilder fra ferier vi har vært på sammen, skole bilder osv..

Vi kommer også til å ta bilde hos fotografen sammen med forloverene våre, og de vil da få hvert sitt!

Det vil jo ta meg endel tid, men hva gjør man ikke for bestevenninnen sin :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...