Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten til en kompis har arvet en bil jeg har sett meg ut lenge. Hun er ikke interessert i den og vil selge den rimelig til de som vil ha den. Vet en venninne av henne har vist interesse så jeg er ikke alene om å ville ha den. Problemet er at hun ikke liker meg pga holdningene mine som jeg ikke vil gå innpå her og nå. Men vi har hatt en del krangler opp gjennom årene. Hvordan starter man i hele tatt viss man vil forbedre forholdet til en kvinne som overhodet ikke liker deg?

Anonymous poster hash: 1b859...036
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, good luck.

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Hvis du vil forbedre forholdet kun på grunn av bilen, så kan du glemme det. Det vil skinne gjennom at du ikke er oppriktig. Hvis du virkelig er interessert i et bedre forhold så kan du jo begynne med kompisen, kanskje han har noen tips?

• Liker 4
Skrevet
:popcorn:
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil forbedre forholdet kun på grunn av bilen, så kan du glemme det. Det vil skinne gjennom at du ikke er oppriktig. Hvis du virkelig er interessert i et bedre forhold så kan du jo begynne med kompisen, kanskje han har noen tips?

Det er på det punktet der han knapt tør å vedkjenne at han er på samme sted som meg når vi er ute på byen sammen, så mye kontakt har vi ikke lengre siden hun har kustus på han. Har hørt det meste fra andre venner.

AnonymBruker
Skrevet

Det er på det punktet der han knapt tør å vedkjenne at han er på samme sted som meg når vi er ute på byen sammen, så mye kontakt har vi ikke lengre siden hun har kustus på han. Har hørt det meste fra andre venner.

Kan hende han bruker henne som unnskyldning for å unngå deg. Mange feige gutter som gjør det.

Anonymous poster hash: 206dc...24e

• Liker 2
Gjest Steamboat
Skrevet

Bare ta kontakt med dama så ordner deg seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Kan hende han bruker henne som unnskyldning for å unngå deg. Mange feige gutter som gjør det.

Anonymous poster hash: 206dc...24e

Det vet jeg han ikke gjør. Har overhørt hvordan hun reagerer på telefon når hun vet han er med meg. Fyren digger meg han, men dama gjør ikke det. Kan vel egentlig bare glemme den bilen når jeg tenker over det.

Skrevet

Kom med et bra tilbud. Hvis hun uansett velger å selge den til venninnen til en lavere pris hadde du aldri noen sjanse til å godsnakke henne til å selge deg den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom med et bra tilbud. Hvis hun uansett velger å selge den til venninnen til en lavere pris hadde du aldri noen sjanse til å godsnakke henne til å selge deg den.

Poenget var å få den billig.

Skrevet

Poenget var å få den billig.

Jeg skjønte faktisk det. Hvis dere tilbyr det samme vil bilen uansett gå til venninnen. Med litt flaks er det en differanse mellom hva venninnen kan/vil betale og det du måtte betalt hvis du skulle kjøpt den av noen andre.

Gjest Hedra
Skrevet

Din eneste sjanse er å være dønn ærlig med henne, ansikt til ansikt.

Du greier vel det ?

For hvis mangel på ærlighet er roten til knutene mellom dere, kan du bare glemme det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...