AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 En god veninne av meg (23) feirer bursdagen sin neste uke, og jeg har tenkt å kjøpe en vin eller champagne, men vet ikke hvilke. Noen som har noen gode tips? Trenger noe bra, hehe! Anonymous poster hash: ebef4...be5
Gjest Belle Gunnes Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Moët & Chandon. Den rosa. Alltid en vinner. Dog litt dyr. Men så er det ekte champagne også. Ellers funker Prosecco helt fint. Prosecco di Valdobbiadene Brut er alltid safe. Skal du ha rødvin, så er Masi Costasera Amarone Classico en veldig godt og lettlikelig vin. Når det gjelder hvitvin, så er en Sancerre alltid en vinner. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Rosemont O og Tobacco Road (begge er Moscato) er to gode hvitviner til en rimelig sum. Anonymous poster hash: 867bb...46e
Gjest Lille-pus Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Det beste er ikke gratis, men du bad om tips til det beste.... Jeg ville valgt en Dom Perignon (brut) 2004. Nytes med andakt.... flaskene er alt for små Samme årgang, men med lavere pris, og fremdeles med god kvalitet ville jeg tipse om Pol Roger 2004 (brut den også) Endret 4. juli 2014 av Lille-pus
chouette Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Piper Heindsieck er jeg veldig glad i . Den kommer også som rose. Den er heller ikke grusomt dyr. Ca samme prisnivå som Moet. Veuve Cliqot om du skal slå på stortrommen.
Gjest Lille-pus Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Piper Heindsieck er jeg veldig glad i . Den kommer også som rose. Den er heller ikke grusomt dyr. Ca samme prisnivå som Moet. Veuve Cliqot om du skal slå på stortrommen. Helt ærlig.... min personlige mening er at den Gule enken ikke akkurat er den beste champagnen... den gruses solid av Pol Roger.... for ikke å snakke om av Dom Perignon. - nå er jo heldigvis også smaken litt forskjellig, men skal man først kjøpe skikkelig champagne så ville jeg legge en liten krone ekstra i potten og styrt unna Veuve Cliqot'en. Det beste er ikke gratis, men du bad om tips til det beste.... Jeg ville valgt en Dom Perignon (brut) 2004. Nytes med andakt.... flaskene er alt for små Samme årgang, men med lavere pris, og fremdeles med god kvalitet ville jeg tipse om Pol Roger 2004 (brut den også) Endret 4. juli 2014 av Lille-pus 1
Gjest M1A Skrevet 4. juli 2014 #8 Skrevet 4. juli 2014 Jeg er veldig glad i Amarone (rødvin). Pleier å ønske meg den til bursdag og slikt, for den er litt dyrere enn jeg i utgangspunktet er villig til å betale ;-)
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #9 Skrevet 5. juli 2014 Det beste er ikke gratis, men du bad om tips til det beste.... Jeg ville valgt en Dom Perignon (brut) 2004. Nytes med andakt.... flaskene er alt for små Samme årgang, men med lavere pris, og fremdeles med god kvalitet ville jeg tipse om Pol Roger 2004 (brut den også) Så enig, så enig. 2004 var en fantastisk årgang, på samme nivå som 1996. Anonymous poster hash: 15a4b...d44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå