majan Skrevet 23. juni 2004 #1 Skrevet 23. juni 2004 uff er så itvil. venninnen til mamma er utrolig flink til og ta bilder, har gått kurs på kurs og hvis noen i nabolaget har konfirmert seg så er det hun som har tatt bilder til takkekort. Jeg vet hun fotograferte noen som giftet seg i fjor også. Så jeg lurer veldig på om jeg skulle fått henne til og tatt bilder av oss på den store dagen, eller om jeg skulle fått en "ordentlig" fotograf til og tatt bilder. Føler meg på en måte sikrere med en profesjonell. Men så hadde det jo kanskje gått ann og spurt om hun ville ta bilder før og under vielsen i kirken. og deretter hadde vi tatt bildet hos fotografen.................hmm tenke tenke :klø:
Grooo Skrevet 23. juni 2004 #2 Skrevet 23. juni 2004 Vi hadde en profesjonell, og jeg er egentlig ikke så fornøyd med bildene.. De ble veldig mørke alle sammen, var flere motiver som var gode - men de kunne ikke forstørres og brukes fordi de var for mørke. Men det ble jo mange andre bra bilder da, så vi har fine forstørrelser fra fotografen. Tror allikevel at jeg fint hadde klart meg med en god amatør-fotograf, var uansett vi som hadde de fleste idéene til motiver, hvordan vi skulle stå osv...
Måne Skrevet 23. juni 2004 #3 Skrevet 23. juni 2004 Aldri i verden om jeg ville ha satset på amatørfotograf på så viktig bilder. Fryktelig å ta bildene om igjen. Det er hvertfall ikke en post vi kommer til å spare inn penger på....
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #4 Skrevet 24. juni 2004 Vi skal ha ei venninne av meg som fotograf. Hun er ikke proff, men har foto som hobby og har tatt brudebilder av flere par tidligere. Fotograferingen er svært viktig i et bryllup, og jeg ville aldri overlatt denne oppgaven til "hvem som helst", men jeg føler meg helt trygg på at venninna mi vil ta spennende og fine bilder. Hvis venninnen til moren din har et godt kamera og du vet at hun har peiling, kan du overlate jobben til henne. For sikkerhets skyld er det lurt å snakke med henne på forhånd og ta en runde til de stedene der det er aktuelt å ta bilder, slik at hun vet hva dere ønsker.
Holly Hobbie Skrevet 24. juni 2004 #5 Skrevet 24. juni 2004 Min kjaeres bror skal ta vaare bilder. Han er ikke utdannet fotograf, men holdt paa aa gaa den veien. Han har vunnet flere konkurranser og har tatt bryllupsbilder foer. Gaa for magefoelelsen, du. Er man flink saa er man flink, det er ikke hjernekirurgi det dreier seg om heller
Lullu Skrevet 24. juni 2004 #6 Skrevet 24. juni 2004 Er man flink saa er man flink' date=' det er ikke hjernekirurgi det dreier seg om heller [/quote']
Gjest Muslingen Skrevet 24. juni 2004 #7 Skrevet 24. juni 2004 Bra sagt, Popelka! Min kommende svigerfar skal fotografere oss. Han er hobbyfotograf, og tar hovedsaklig naturbilder. Men han er vanvittig flink! Så vi stoler fullt og fast på at vi ender opp med flotte bryllupsbilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå