Gå til innhold

Hva kan vi finne på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har veeldig lite å finne på om dagen. Med lite penger og få venner er det vanskelig å finne på noe...

Vi har ca. 1400 kr igjen på kortet som vi har fram til lønningsdagen som er på mandag. Så kan ikke akkurat dra til Sverige og shoppe? Eller shoppe her i Norge heller... mat kan vi sikkert handle, men det tar typ 10 minutter.

Har vært å gått tur med hundene og hun ene er skadet, så kan ikke ta henne med ut på langtur for eksempel. Dessuten har vi gjort det i flere dager nå at vi er drittlei. Trente i går og ovregår,så orker ikke å trene i dag også.

Været er ikke så varmt nok til at vi kan dra på stranda. Dessuten er vi veldig rastløse... så å ligge rolig på stranda ser jeg for meg bare blir uttholdende :P

Jeg er øm nedentil... så sex kan vi bare glemme! haha. Dessuten tar ikke det noe mer enn 15 minutter heller.

Noen forslag til hva vi kan gjøre? Frister lite å se film nå på lyse dagen, det kan vi gjøre når kveldne kommer, etter kl 18. Så altså har vi 3-4 timer igjen av dagen og her sitter vi og kjeder oss. Drepen for forholdet!!

Vi snakker om å dra på roadtrip nordover neste uke når vi har fått lønning, så vi har allerede lagt noen planer for neste uke ihvertfall.

Noen forslag? og så lurer jeg på... er vi det eneste kjæresteparet som har ferie og ekstremt lite å finne på? Er vi de eneste som ikke skal til syden (foreløpig) eller ikke har planlagt noen andre ferieturer enda?

Anonymous poster hash: 23d07...e1f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lite penger frem til mandag? Det er snakk om 1400 kroner, det er da en grei sum det?

Sjekk om det finnes noen tilbud i kommunen. Her leies det ut kanoer til en symbolsk sum for turister; for fastboende er det gratis.

Anonymous poster hash: ef103...8f7
AnonymBruker
Skrevet

Lite penger frem til mandag? Det er snakk om 1400 kroner, det er da en grei sum det?

Sjekk om det finnes noen tilbud i kommunen. Her leies det ut kanoer til en symbolsk sum for turister; for fastboende er det gratis.

Anonymous poster hash: ef103...8f7

Mente at man ikke får gjort så mye med 1400 kr... Men det holder i massevis til mat og sånt såklart! Men nå har vi 500 kr igjen da... dro til byen, mannen klipte seg for 200 kr, så spiste vi god og varm lunsj på cafè til 150 kr (inkludert drikke) og så handlet vi alkohol og mat for rundt 400 kr.

MEN så kom vi hjem, hentet posten og der får jeg et brev der det står at jeg får tilbakebetalt 900 kr fordi jeg har overbetalt en faktura tidligere, hihi! Så leverer inn sjekken i morra så er vi fort tilbake igjen på 1400. DET var jo litt fint da! :D

Får se hva vi gjør i morra... kanopadling hørtes jo litt morsomt ut da.. får se om vi finner noe i kommunen her :) Ellers skal vi på tusenfryd m noen venner på lørdag, så må nesten holde av litt penger der.

Anonymous poster hash: 1236b...fcf

Skrevet

Hvis dere skal på Tusenfryd på lørdag, så går nok mesteparten av pengene dine med til det. Det er jo grisedyrt der!!

• Liker 1
Skrevet

Litt penger? Er dere to går det jo 630 bare til biletter! Og skal man ha mat er det fort 150-200 kr pr pers :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...