tenker Skrevet 8. juli 2004 #41 Skrevet 8. juli 2004 Personlig synes jeg det er 100 ganger bedre å gjøre oralsex hvis jeg slipper å få munnen full av hår... Men klart, noen liker sikkert det også, smak og behag er det umulig å diskutere. Jeg vet f.eks om ei dame som påstår at skallede menn med hår på ryggen er de mest sexy... :o
~Viva~ Skrevet 8. juli 2004 #42 Skrevet 8. juli 2004 Min er ikke barbert, men får ikke munnen full av hår av den grunn...
Gjest TomKrus Skrevet 8. juli 2004 #43 Skrevet 8. juli 2004 Min er ikke barbert' date=' men får ikke munnen full av hår av den grunn...[/quote'] Nærmer du deg pungen og andre erogene soner rundt (det ække bare behandling av p***** som er godt) , så ender du nok opp med noe hår i munn.
~Viva~ Skrevet 8. juli 2004 #44 Skrevet 8. juli 2004 Joa, litt kanskje, men ikke så mye at det noengang har føltes som et problem
tenker Skrevet 8. juli 2004 #45 Skrevet 8. juli 2004 Har dere prøvd begge deler og kjent forskjellen?
Piglet Skrevet 8. juli 2004 #46 Skrevet 8. juli 2004 Kjæresten barberer ballene og skafte, og lar resten være. Jeg synes det er deilig, men det er ikke et krav... Piglet
Gjest Virvar Skrevet 9. juli 2004 #47 Skrevet 9. juli 2004 Både pi** og baller er ganske myke og gode å leke med egentlig - når de er barbert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå