Væren Skrevet 26. juni 2004 #21 Skrevet 26. juni 2004 Hadde Hr. Sau først tatt bikinilinjen, kunne han like gjerne tatt leggene og armhulene også i samme slengen...
Gjest Dazed Skrevet 28. juni 2004 #22 Skrevet 28. juni 2004 Kjæresten min fjerner alt håret, noe jeg liker veldig. Synes hår er ekkelt. som om jeg skulle ha sagt det selv..
Gjest Lise 32 Skrevet 29. juni 2004 #23 Skrevet 29. juni 2004 Hei jeg er transe mann og barberer meg i skrittet. Det er deilig å få vekk lange hår der, pluss det er renslig.Har bare møtt postiv holdning til det.
Bitte Skrevet 29. juni 2004 #24 Skrevet 29. juni 2004 Tror de alle fleste trimmer hårene litt - og takk gud for det! Veldig "uspiselig" hvis man har spart i 30 år.....blir laaangt!
Nilma Skrevet 29. juni 2004 #25 Skrevet 29. juni 2004 Hadde Hr. Sau først tatt bikinilinjen' date=' kunne han like gjerne tatt leggene og armhulene også i samme slengen... [/quote'] Synes jeg ser meg selv komme inn på badet: "Nei, men i h******!! Har du brukt opp all bikinivoksen min?!?!?"
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #26 Skrevet 29. juni 2004 Litt hår må det være, men det må være frisert og ikke et busskass!!! Hår på balla betyr null tungekos, men områder uten hår kan vente seg god behandling
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #27 Skrevet 29. juni 2004 Håra på pungen kan godt fjernes, da er den deilig og glatt...
Gjest Hudlegen Skrevet 29. juni 2004 #28 Skrevet 29. juni 2004 Tror de alle fleste trimmer hårene litt - og takk gud for det! Veldig "uspiselig" hvis man har spart i 30 år.....blir laaangt! Kjønnshår har den evnen at de ikke vokser i 30 år. De faller av av seg selv etter en del måneder og en viss lengde. Samme som at cellene i kroppen fornyer seg. Men da er syklusen lenger, tror det er syv år eller noe.
lizzy x Skrevet 4. juli 2004 #29 Skrevet 4. juli 2004 typen min fjerner absolutt alt..og det syns jeg er kjempedigg...syns det er ekkelt med hår overalt...uurk
Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #30 Skrevet 4. juli 2004 Håra på pungen kan godt fjernes, da er den deilig og glatt...
Gjest BJ's krever glatthet Skrevet 4. juli 2004 #31 Skrevet 4. juli 2004 Ja, dersom en mann vil at jenta skal ha det noenlunde ålreit mens hun må tilfredsstille sin mann med en BJ, fordi han absolutt må ha det, burde han fjerne håret i området rundt penis!! :evil: Ikke noe er eklere enn å få hår i munnen mens man må konsentrere seg om å leke støvsuger
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2004 #32 Skrevet 4. juli 2004 GOGGEN SKREV: Jeg tar ballene og bakover, dem som ikke har barbert bllene sine, vet rett og slett ikke hva en øm kvinne kan gjøre med dem. Få høre da, hva gjør hun?
jouvel Skrevet 6. juli 2004 #33 Skrevet 6. juli 2004 Jeg vokser vekk alt men har en stripe igjen og kjæresten min barberer balla og skaftet, men lar det være litt trimmet hår over, så han ikke ser alt for "naken" ut. Veldig deilig med oralsex da. Man blir mer ømfintlig når man er barbert eller vokset.
Noorgie Skrevet 6. juli 2004 #34 Skrevet 6. juli 2004 GOGGEN SKREV: Jeg tar ballene og bakover, dem som ikke har barbert bllene sine, vet rett og slett ikke hva en øm kvinne kan gjøre med dem. Få høre da, hva gjør hun?
Gjest Coolaid Skrevet 8. juli 2004 #35 Skrevet 8. juli 2004 Så da blir man mindre mann???? Jeg tenker ikke akkurat på dere kvinner som småpiker bare fordi dere er (glatt)babert......... 8)
Gjest TomKrus Skrevet 8. juli 2004 #37 Skrevet 8. juli 2004 quote]Så da blir man mindre mann???? Jeg tenker ikke akkurat på dere kvinner som småpiker bare fordi dere er (glatt)babert......... 8) Coolaid, du må vite at det finnes mange menn der ute som man har store problemer å skille fra guttunger, hadde det ikke vært for kjønnshåret deres.
Gjest 090404 Skrevet 8. juli 2004 #39 Skrevet 8. juli 2004 Som jeg skulle sagt det selv! Som om jeg skulle skrevet det selv!
Væren Skrevet 8. juli 2004 #40 Skrevet 8. juli 2004 Så da blir man mindre mann???? Rent personlig synes jeg det er mer maskulint med hår, ja! Og det var vel mitt personlige syn det ble spurt om?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå