Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #1 Skrevet 23. juni 2004 Hvor vanlig er det at menn barberer seg nedentil? Tar alt vekk? Bare balla? Kortklipt? Eller full hårvekst? Lurer bare litt jeg..... virker på meg som det er mer og mer vanlig at menn også barberer seg nedentil...... eller er det stort sett dem som er "sjekketyper" og gjerne bare har one-night stand som ser bryet med å barbere seg? Jeg for min del syns det er sexy dersom de barberer seg. Gjerne ikke alt, men hvertfall balla og kortklipt resten. Viser at de bryr seg om at de tar seg bra ut!
Gjest annengjest Skrevet 23. juni 2004 #2 Skrevet 23. juni 2004 Jeg er ikke så overbevist om at det "å ta seg bra ut" nedentil er ensbetydende med å barbere seg der nede. Jeg syns det er både stygt, og litt komisk, at menn er glattbarberte.
Gjest Skjeggtrimmer Skrevet 23. juni 2004 #3 Skrevet 23. juni 2004 Jeg er mann og begynte å trimme for 4-5 måneder siden. I starten kjørte jeg trimmeren på det høyeste nivået, men etter hvert som jeg har blitt vandt til det har jeg gått ned litt på lengden. Setter nå trimmeren på 15 mm og høvler over buskaset over kølla og tar ballene samtidig. Synes det blir et greit resultat over balla. Om det er optimalt på balla vet jeg ikke. Lurer på om balla blir glatt hvis jeg får meg dame. Det over skal jeg forske litt mer på, er fortsatt litt usikker hva som er optimalt. Det skal jo være såpass mye at det ser ut som det er hår der, at man ikke ser tvers gjennom og såpass at det ser naturlig ut men litt frisert. Synes jeg. På balla så er det viktig at det er lenger enn at det føles og ser ut som stubber, todagersskjegg, eller for den saks skyld ukesskjegg. PS! Er man uheldig og tar for mye så vokser det fort ut igjen...
Gjest Virvar Skrevet 25. juni 2004 #4 Skrevet 25. juni 2004 Høvel på ballene gir deilig resultat Skal være helt glatt og mykt - ikke se ut som en ribba kylling etterpå. skaftet kan også godt tas glatt med høvelen synes jeg. Og så kan resten av buskasset bare trimmes litt kortere. Hvorfor bruke barbermaskin? Høvel gir glattere resultat. Men - vær stø på hånden da !
Kris Skrevet 25. juni 2004 #5 Skrevet 25. juni 2004 Bruk barberhøvel! En god en! Jeg forsøkte maskin en gang og det var mislykket. Hvor vanlig det er at menn barberer seg vet jeg ikke, men tror det blir mer og mer vanlig med barbert pung i hvertfall. Selv er jeg helt glattbarbert og trives best med det! Barberer vekk alt hår fra øvre del av magen og bak mot analåpningen. Min erfaring er at hårløs hud er mye mer følsom enn hud full av hår. Både jeg og kona trives med å være barbert.
Arkana Skrevet 25. juni 2004 #6 Skrevet 25. juni 2004 Jeg syns det er både stygt, og litt komisk, at menn er glattbarberte. Helt enig. Samboeren min barberer seg heldigvis ikke.
Noorgie Skrevet 25. juni 2004 #7 Skrevet 25. juni 2004 Både jeg og hun bruker barbermaskinen og vi er veldig fornøyde med det........og nei det lugger ikke, vi blir ikke såre, rødsprengte osv.....vi blir bare NYBARBERTE av det Jeg tar ballene og bakover, dem som ikke har barbert bllene sine, vet rett og slett ikke hva en øm kvinne kan gjøre med dem.
Gjest Hel Skrevet 26. juni 2004 #8 Skrevet 26. juni 2004 Kjæresten min fjerner alt håret, noe jeg liker veldig. Synes hår er ekkelt.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2004 #9 Skrevet 26. juni 2004 Jeg liker ikke hår i maten, nei jeg mener i munnen.. Her i huset shaves ballene og den lange greia, også synes jeg det er "finest" med frisert ovenfår en lange saken som sår og henger...
Catzy Skrevet 26. juni 2004 #10 Skrevet 26. juni 2004 Trimming av baller og skaft er fint, og området rundt kan også friseres litt. Da er det mye lettere å bruke både hånd og munn. Catzy
Gjest Tex Skrevet 26. juni 2004 #11 Skrevet 26. juni 2004 Helt enig. Samboeren min barberer seg heldigvis ikke. Skriver under på denne jeg
Gjest lurven Skrevet 26. juni 2004 #12 Skrevet 26. juni 2004 jeg gjør ikke det til vanlig men er fleksibel på det området kan gjøre det hvis jenta ønsker det jeg har gjort det før og tissen min ble ganske søt da
Væren Skrevet 26. juni 2004 #13 Skrevet 26. juni 2004 ...og jeg! En mann skal da være en mann, og ikke en gutt! Hadde syntes det var både teit og feminint om min kjære hadde funnet på å fjerne kjønnshårene. Heldigvis har han ikke noe ønske om å gjøre det, heller. Tror han synes glattbarberte menn er regelrett fjollete. Det kan jo kanskje tenkes at enkelte får "utstyret" til å virke noe større med å fjerne buskaset rundt?
Icy Skrevet 26. juni 2004 #14 Skrevet 26. juni 2004 Bare tanken på å ta ett barberblad i nærheten av mine edle deler får meg til å grøsse! Prøvde med en maskin og prøvde å ta den helt inntill men det stakk noe jævlig så tar ikke sjangsen på det igjen. Kanskje jeg får prøve å sette på en slik dings slik at jeg kan velge hvor mange milimeter den skal ta. Men hva syns dere om det? Må man være helt glatt eller hjelper det hvis man tar vekk litt hår også? Evt stå med saks.. men det høres rett og slett litt latterlig ut
gutt_1982 Skrevet 26. juni 2004 #15 Skrevet 26. juni 2004 Jeg glattbarberer pungen og skaftet. Område over penis kortklipper jeg - syntes selv det ser mye bedre ut enn når jeg lar håret vokse fritt.
Lala Skrevet 26. juni 2004 #16 Skrevet 26. juni 2004 Både sambo og jeg tar alt. Enkelt og greit. Foretrekker det slik.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2004 #17 Skrevet 26. juni 2004 Jeg liker det hårete, det er tross alt mannfolk og ikke kvinnfolk jeg liker å humpe med
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2004 #19 Skrevet 26. juni 2004 Jeg synes at pungen og skaftet skal vere glatt, mye bedre å bruke tungen da.... Mmmm... buskaset stusses litt. Jeg liker også best at de er glatte bakover mot analen,, både fordi det er mer hygienisk etter dobesøk, og fordi det er lettere å finne fram ved "alternative leker".
Dragoline Skrevet 26. juni 2004 #20 Skrevet 26. juni 2004 Jeg liker det hårete, det er tross alt mannfolk og ikke kvinnfolk jeg liker å humpe med _________________
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå