Gjest Malemester Skrevet 23. juni 2004 #1 Del Skrevet 23. juni 2004 Ser sånn ut når jeg maler inne på www.jotun.no... Jeg vil ha en litt mørkere kontrastfarge til Lys Antikk, men jeg vil jo ikke at den skal bli rosa... Sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. juni 2004 #2 Del Skrevet 23. juni 2004 Vi har "bast" på stueveggen og fargen forandrer seg veldig etter lyset. Tidlig på morgenen uten elektrisk lys ser den litt rosa-aktig ut, men på kvelden er den mer beige. Fargen forandrer seg også etter hvilke farger du har på møbler og i rommet forøvrig. Jeg er veldig fornøyd med bast, og jeg er heller ikke glad i rosa på veggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malemester Skrevet 23. juni 2004 #3 Del Skrevet 23. juni 2004 Hvordan påvirkes den av møblene? (Hvilke farger bør vi unngå? Har dere malt hele rommet i bast, eller har dere den sammen med en annen farge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 23. juni 2004 #4 Del Skrevet 23. juni 2004 Har ikke sett Bast, men har sett Never og den er for rosa etter min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 23. juni 2004 #5 Del Skrevet 23. juni 2004 Det er veldig mye rødt i never, men synes ikke den er rosa allikevel. Jeg ville ikke blandet never med lys antikk i samme rom, lys antikk er en kald farge og Never er veldig varm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 23. juni 2004 #6 Del Skrevet 23. juni 2004 Har ikke sett Bast' date=' men har sett Never og den er for rosa etter min smak.[/quote'] Vi har Never på kontoret, og den er veldig rosa i det rette lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå