AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Det er rundt 13 år siden vi holdt sammen, han er i dag gift og lykkelig. Jeg tenker på han hver dag, og har vel funnet ut at det er pga han at jeg ikke får forhold til og vare. Hva kan jeg gjøre? Prøvd og ikke tenke på han, men så skjer det en ting som minner meg om ett eller annet, og så er det igang igjen... Jeg vil komme meg videre fra han, men det henger fast. Skal vel også nevnes at han var min første store kjærlighet..Anonymous poster hash: 6f20a...cc2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Hei! Skjønner dette er vondt å vanskelig. Det er ingen oppskrift.men siden du har slitt med dette så lenge må du tvinge deg til å være brutal: *Kast alle minner og brev mm. *Date noen nye for å få nye ting å tenke på *Minn deg selv på hans negative sider, ikke dyrk en fantasi Lykke til ! Anonymous poster hash: be899...b77
Gjest Tassen10 Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Uff. Sånt er vondt. Jeg har det litt sånn med en kjæreste fra mange år tilbake. Tipsene ovenfor er gode. Noe annet som kan være lurt, er at hver gang tankene om han dukker opp, så sier du et klart og tydelig STOPP til deg selv. Høres veldig rart ut. Men det kan være en måte som hindrer tankene og fantasiene i å få fortsette. Og på sikt vil det kanskje hjelpe til at tankene ikke kommer så ofte. Hjernen er veldig rar. Den er vanskelig å kontrollere noen ganger. Og en tanke blir sjelden "ferdigtenkt". Jo mer man tenker og grubler på noe, dess større "plass" tar dette i hjernen. Men det som fungerte veldig bra for meg, var nesten enda enklere. Jeg bestemte meg for st jeg uansett aldri kom til å glemme henne, men st jeg heller bare måtte prøve å leve med det på best mulig måte. Og det utrolige var at dette hjalp meg til å IKKE tenke på henne. Det var som om at jeg fikk en ro inne i meg. Det hender jeg tenker på henne, men nå forsvinner tankene igjen med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå