Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg er en mann i tidlig 30 årene, som har hatt 2 lange forhold bak meg, å en del useriøse "forhold". Jeg har de siste årene hatt problemer med å binde meg, å heller ikke følt jeg har tid til begi min fulle oppmerksomhet til den jenta jeg har truffet.

Nå har det seg slik at jeg har truffet en helt fantastisk jente, hvor jeg rett å slett ikke klarer å tenke på annet enn når jeg kan se henne igjen, eller når jeg får en melding fra henne. Vi har datet en liten stund, og har gått "all the way". Og jeg er storm forelsket, hun vet at jeg har sterke følelser for henne. Hun liker meg kjempe godt, beskriver meg som drømmepartneren, som er en bra ting å vite, men hun er ikke der. Hun sier hun bruker ganske lang tid på å bli forelsket.

Akkurat nå vet jeg rett å slett ikke hvordan jeg håndterer dette, det er så vanskelig å føle så mye, når den du føler det for, ikke er der! Som topicen sier,, det gjør rett å slett vondt. Jobben min er av den type jobb, at det er rolig om sommeren. Som gir meg grenseløst mye tid til å tenke(selvpining).

Som sagt, vi har hatt sex, men hun ønsker å ta det litt roligere, slik hun ikke føler seg presset til å gjengi det jeg gir henne. Dette ønsker jeg også, da sex er viktig, men kun hvis det føles naturlig og ekte fra begge sider, men hvordan skal jeg holde meg rolig? hvordan skal jeg gi henne oppmerksomhet, uten at det blir for mye? Hvor lenge kan jeg gå i slik uvisshet? Har dere noen erfaringer fra lignende tilfeller?

Er virkelig redd for å miste henne, eller gjøre noe forhastet slik at jeg spolerer mine egne sjanser.

Anonymous poster hash: 0be8e...d7e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Følelsene hennes kommer, bare gi henne tid. Ikke stress. Vi er forskjellige alle mann. Nyt forelskelsen og lytt til hva hun sier. Ikke be henne om å elske henne, la henne få vise det på sin egen måte. Du er heldig, vet du ;)

Anonymous poster hash: 99949...4c4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke be om å elske deg skulle det være....

Anonymous poster hash: 99949...4c4
AnonymBruker
Skrevet

Å la ei jente vite at du har sterkere følelser for henne enn hun har for deg er døden.

Friend-zone neste.

Anonymous poster hash: 77b2d...02b
Gjest brutal_mann
Skrevet

Det eneste som ikke virker er å stresse eller å være stresset. Erkjenn og bekjenn gjerne dine følelser, men ikke la disse domniere alt du gjør.

Skrevet (endret)

Enig at det er risky, men hun har gjort det klart at hun håper ikke det skremmer meg at jeg gjerne kjenner mer enn henne, og hun tillater meg ikke å pyse ut. Jeg tror ikke det er noe fare for "friend zone", vi er begge godt voksne, og vet hva vi vil.

TS her

Endret av utpåreise
Skrevet

Er det du som oftest tar initativ?

Ta det rolig og la hun få pusterom til å kjenne på følelsene. Det kan også hjelpe både deg og henne å være litt mer tilbakeholden. Gjør deg litt utilgjengelig innimellom. Slik at du får roet litt ned og hun får tid til å savne deg :) Det er gjerne slik hun etterhvert vil oppdage at hun vil ha deg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det du som oftest tar initativ?

Ta det rolig og la hun få pusterom til å kjenne på følelsene. Det kan også hjelpe både deg og henne å være litt mer tilbakeholden. Gjør deg litt utilgjengelig innimellom. Slik at du får roet litt ned og hun får tid til å savne deg :) Det er gjerne slik hun etterhvert vil oppdage at hun vil ha deg :)

Helt enig i det du skriver, ja, jeg har gjort, men det har vært begge veier. Klart jeg har vært flinkest. Er ikke så ofte du kjenner på slike følelser, å ikke alltid like lett å tenke "lurt". Men jeg har klart å snu litt på det, sender sjeldent meldinger først nå, å lar henne ta initiativet. Men viser at jeg fortsatt er interessert.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hei

Jeg er en mann i tidlig 30 årene, som har hatt 2 lange forhold bak meg, å en del useriøse "forhold". Jeg har de siste årene hatt problemer med å binde meg, å heller ikke følt jeg har tid til begi min fulle oppmerksomhet til den jenta jeg har truffet.

Nå har det seg slik at jeg har truffet en helt fantastisk jente, hvor jeg rett å slett ikke klarer å tenke på annet enn når jeg kan se henne igjen, eller når jeg får en melding fra henne. Vi har datet en liten stund, og har gått "all the way". Og jeg er storm forelsket, hun vet at jeg har sterke følelser for henne. Hun liker meg kjempe godt, beskriver meg som drømmepartneren, som er en bra ting å vite, men hun er ikke der. Hun sier hun bruker ganske lang tid på å bli forelsket.

Akkurat nå vet jeg rett å slett ikke hvordan jeg håndterer dette, det er så vanskelig å føle så mye, når den du føler det for, ikke er der! Som topicen sier,, det gjør rett å slett vondt. Jobben min er av den type jobb, at det er rolig om sommeren. Som gir meg grenseløst mye tid til å tenke(selvpining).

Som sagt, vi har hatt sex, men hun ønsker å ta det litt roligere, slik hun ikke føler seg presset til å gjengi det jeg gir henne. Dette ønsker jeg også, da sex er viktig, men kun hvis det føles naturlig og ekte fra begge sider, men hvordan skal jeg holde meg rolig? hvordan skal jeg gi henne oppmerksomhet, uten at det blir for mye? Hvor lenge kan jeg gå i slik uvisshet? Har dere noen erfaringer fra lignende tilfeller?

Er virkelig redd for å miste henne, eller gjøre noe forhastet slik at jeg spolerer mine egne sjanser.

Det du føler nå,er ikke gjengjeldt. Hun ser kvalitetene dine,men er ikke forelsket som du er i henne.

Sett deg i Hennes situasjon. Hva ville du foretrukket en jente gjorde ovenfor deg om det var omvendt?

Vi mennesker er i bunn og grunn ikke så ulike.

Vær en hyggelig kar,ikke overøs henne med meld og div.

Vet ikke om følelser for deg kommer,og ikke forvent det. Jeg tror veldig på gjensidighet jeg da...

Så bare så det er sagt: mulig hun aldri vil føle det samme som deg. Uansett hva du gjør eller ei. Kjemi er nøkkelordet uansett. Hun ser deg objektivt som drømmepartner,men uten de rette følelsene. Alt du kan gjøre,er å være deg. Du kan håpe og det kan skje. Gi det tid. Gjør det du føler for du.

Annet er bare dumt og taktikk.

Lykke til da du. :-) sorry at jeg ikke er veldig optimistisk på dine vegne. Men skulle ønske jeg var!

AnonymBruker
Skrevet

Det var slik når jeg møtte min mann. Han ble stormforelsket ved første blikk - fridde faktisk innen et halvt år- men jeg var ikke der i det hele tatt og trengte ganske mye mer tid. Nå har vi vært sammen i 10 år og har det veldig bra, jeg kunne ikke tenkt meg noen andre enn han :)

Anonymous poster hash: ecbb2...7fa

• Liker 1
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Jeg holder en liten knapp på at du bør være litt mer tilbakeholden. La henne savne deg litt, la henne lure på hva du driver med osv :) Vi er litt som dere menn, vi liker å kjempe litt vi også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...