AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Jeg har møtt en gutt i jobbsammenheng for nærmere et år siden. Den gangen snakket vi ikke mye sammen, fikk ikke en gang vite navnene til hverandre, men selv ved det korte møtet var det noe ved han som fikk hjertet mitt til å dunke et ekstra slag. Vi jobber selvstendig begge to, altså er det ikke slik at vi er på et kontor eller lignende slik at vi sees ofte. For rundt tre måneder siden møttes vi igjen på en samling for alle oss ansatte. Vi snakket mye den kvelden og utvekslet snapchat, thats it. Etter dette har vi snakket mye sammen gjennom det, og etter at vi møttes utenom jobbsammenheng første gang sendte han med plutselig kyssetegn. Vet at det er mange gjør til alle, men han er ikke den typen, såpass har jeg skjønt. For en uke siden addet han meg på facebook, men etter dette har jeg plutselig nesten ikke høtst fra han. Sist var igjen fra en samling med jobbing som jeg ikke kunne være med på, hvor han stod med en jente i hver arm.. høres sikkert helt tåpelig ut, men det gjorde meg så utrolig sjalu. Jeg er ikke god på dette kjærlighets surret, og virker ikke som han er den mest erfarne heller. Skal sier at vi begge bare er 20 år. Så, hvordan vet jeg egentlig om han liker meg eller ikke? Jeg sender ofte bilde, ikke som spørsmål, men vanlige, som en sender til venner, men oftest svarer han ikke. Igjen er han ikke den typen som snapper mye, men dette har vært den eneste måten vi har snakket sammen utenom når vi møtes. Utrolig klisje spørsmål, men har noen gode svar eller tips så kom med dem Anonymous poster hash: 90ff1...21e
Gjest brutal_mann Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Det finner du ut med å snakke med ham.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Send han en melding. Anonymous poster hash: e52e4...549
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå