AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Kjempegøy.. Aner ikke hvor den har kommet fra. Kan den komme opp fra sluket? Katten min har dratt vekk plata for å drikke. Kan jeg isåfall dytte dette dyret ned i sluket igjen og legge på plata igjen? Eller må jeg fange dette dyret og slippe det løs ute? Kan et slikt dyr tette rørsystemet? Heldigvis en ikke veldig aktiv rakker, men vegrer meg for å fange den. Er så stor at jeg ikke vet om jeg får den inn i en hermetikkboks, og da har jeg ikke så mye annet. Anonymous poster hash: 2b371...879
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Fang den og slipp den ut et sted med vann. Det er ikke sikkert den vet hvordan den kommer seg tilbake i avløpssystemet. Den kan faktisk drukne. De trenger å ha fuktig hud, så hell gjerne litt vann over den.Anonymous poster hash: 265be...69e 1
Kjempeliten Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Har katta fanga den kanskje? Er nok best å slippe den ut
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Har katta fanga den kanskje? Er nok best å slippe den ut Jeg vet ikke om katten har fanget den, men jeg tviler litt. For når han har fanget noe og blir hindret av noe, så pleier han å holde seg i nærheten og være ivrig på å få tilgang til byttet igjen. Hadde den alene på badet over natta og fram til nå, med døra lukket og plata til sluket av, i tilfelle den ville ned der. Bare ligget i ro. Jeg dusjet den litt med dusjen før jeg til slutt fikk fanget den nå med to hermetikkbokser. Slapp den ut i hagen, i noen busker hvor den kan gjemme seg. Vet ikke om den overlever det. Har ingen vann eller bekker i nærheten som jeg vet om, bor oppe i en ås. Anonymous poster hash: 2b371...879
Sphynx Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Jeg vet ikke om katten har fanget den, men jeg tviler litt. For når han har fanget noe og blir hindret av noe, så pleier han å holde seg i nærheten og være ivrig på å få tilgang til byttet igjen. Hadde den alene på badet over natta og fram til nå, med døra lukket og plata til sluket av, i tilfelle den ville ned der. Bare ligget i ro. Jeg dusjet den litt med dusjen før jeg til slutt fikk fanget den nå med to hermetikkbokser. Slapp den ut i hagen, i noen busker hvor den kan gjemme seg. Vet ikke om den overlever det. Har ingen vann eller bekker i nærheten som jeg vet om, bor oppe i en ås. Anonymous poster hash: 2b371...879 Da har du prøvd i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå