AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Ok. Jeg er en 23 år gammel kvinne, har hatt bare en sikkelig kjæreste. Resten har bare vært one nightstand ( eller kansje 2 ). Uansett poenget mitt er at jeg skal på en date med en fyr jeg møtte på en liten hjemmefest. Jeg var ganske full under hele festen, men husker at han var ganske kjekk og pen. Han er blanding ( Norsk-thai). Sist jeg var på en date med en fyr var vel ca når jeg var 18-19år. Så jeg er ganske nervøs og gruer meg sykt. Det jeg mest gruer meg til er at han er jo halv thai, og de er egentlig ikke særlig pene, så jeg husker jo ikke hvordan han så ut 100 %, men det eneste jeg husker at han var ganske lang og masse muskler, så det var ikke thai kropp han haddet. Men ansiktet var jo det, spesielt øyne men ikke sånn sikkelig. Ikke misforstå meg nå, har ingenting imot folk fra Asia, men jeg føler meg ikke tiltrukket av dem. Det jeg tenker på er, tenk om det blir stille? Jeg er jo ganske sjenert og snakker ikke mye, med folk jeg ikke kjenner så godt, blir flau fort. Men når jeg drikker da er jeg sikkelig sosial og snakker om alt mulig. Så jeg er på en måte en annen person enn den han traff på festen. Vi skal på kino forresten. Har dere tips eller råd? Hva om jeg ikke liker han? Hvordan kan jeg gå hjem, uten å være uhøflig eller at han tenker at jeg ikke er interessert i han? vil Ikke såre han liksom :S Anonymous poster hash: d7ef9...4ac
Inwe Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 Slutt å tenk så mye først og fremst. Dra på daten og kos deg. Siden dere skal på kino slipper du jo å prate så mye, så da er det jo ingen vits i å bekymre seg om det blir stille. Etter kinoen kan dere jo snakke om den om du ikke liker han, kan du si du skal noe tidlig dagen etter og må hjem å legge deg (regner med at daten er på kvelden siden dere skal på kino). Si dette evt etter kinoen om du ikke er sikker på om du liker han før. Om du vet det allerede før kinoen begynner kan du fortelle det da. Uansett om ting ikke klaffer har du fått sett en film. Man må bare kaste seg ut i sånt om man vil ha noen.
Gjest Tassen10 Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Ok. Jeg er en 23 år gammel kvinne, har hatt bare en sikkelig kjæreste. Resten har bare vært one nightstand ( eller kansje 2 ). Uansett poenget mitt er at jeg skal på en date med en fyr jeg møtte på en liten hjemmefest. Jeg var ganske full under hele festen, men husker at han var ganske kjekk og pen. Han er blanding ( Norsk-thai). Sist jeg var på en date med en fyr var vel ca når jeg var 18-19år. Så jeg er ganske nervøs og gruer meg sykt. Det jeg mest gruer meg til er at han er jo halv thai, og de er egentlig ikke særlig pene, så jeg husker jo ikke hvordan han så ut 100 %, men det eneste jeg husker at han var ganske lang og masse muskler, så det var ikke thai kropp han haddet. Men ansiktet var jo det, spesielt øyne men ikke sånn sikkelig. Ikke misforstå meg nå, har ingenting imot folk fra Asia, men jeg føler meg ikke tiltrukket av dem. Det jeg tenker på er, tenk om det blir stille? Jeg er jo ganske sjenert og snakker ikke mye, med folk jeg ikke kjenner så godt, blir flau fort. Men når jeg drikker da er jeg sikkelig sosial og snakker om alt mulig. Så jeg er på en måte en annen person enn den han traff på festen. Vi skal på kino forresten. Har dere tips eller råd? Hva om jeg ikke liker han? Hvordan kan jeg gå hjem, uten å være uhøflig eller at han tenker at jeg ikke er interessert i han? vil Ikke såre han liksom :S Anonymous poster hash: d7ef9...4ac Bare tenk på daten som ett møte med en person du ikke kjenner, som ett forsøk på å bli kjent. Ikke tenk for mye på forhånd at dette er en date.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå