Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #1 Skrevet 23. juni 2004 Jeg har alltid trodd at Bryan Adams synger "I got my first real sex-dream".... Men han synger jo "I got my first real six-string"... :oops: :oops: :oops: Noen flere som har mistolket tekster noe så til de grader?
-Fisken- Skrevet 23. juni 2004 #2 Skrevet 23. juni 2004 Jeg har mistolket sangen "Dødssøt". De sier: og alle vil ha fingra i deg. JEg trodde de sa: og alle ville ha fingra i deg. :oops:
Ingeborg Skrevet 23. juni 2004 #3 Skrevet 23. juni 2004 Ikke min egen tabbe, men ei venninnes. Og det må legges til at vi var barn: Herman Hermits synger "No milk today, my love has run away". Hun hørte: "No milk today, my cow has run away..."
Milo Minderbinder Skrevet 23. juni 2004 #4 Skrevet 23. juni 2004 jeg forvekslet strofen "gode venners lag" i den sangen til Eidsvåg, med "gode brennenesler" milo
Arkana Skrevet 23. juni 2004 #5 Skrevet 23. juni 2004 Når Visage synger "we fade to grey" i sangen med samme tittel har jeg vært overbevist om at de sier "we faked the rain" (og sånn høres det ut for meg ennå, selv om jeg vet hva som er rett). Og så er det en A-Ha sang (Swing of things) hvor de synger "...and room in my bed" hvor jeg første gang jeg hørte den trodde de sa "...and poo in my bed".
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2004 #6 Skrevet 23. juni 2004 Jeg har mistolket sangen "Dødssøt". De sier: og alle vil ha fingra i deg. JEg trodde de sa: og alle ville ha fingra i deg. :oops: Jeg trodde det helt til jeg las dette... :oops: Har en venninne som forresten tror Wet wet wet synger "I feel it in my fitte, I feel it in my toes..." Clea
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #7 Skrevet 23. juni 2004 I Shakiras sang "Underneath my clothes" trodde jeg hun sang "there's my Teletubbie" ....men innså vel at det bare måtte være feil....tror hun synger "territory"...men er ikks sikker...
Malou Skrevet 23. juni 2004 #8 Skrevet 23. juni 2004 Har en venninne som forresten tror Wet wet wet synger "I feel it in my fitte, I feel it in my toes..." Clea Stilig! Jennifer
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2004 #9 Skrevet 23. juni 2004 Hæ! Det gjorde jo jeg og! Alle sanger de synger Devil in disguise tror jeg er in the skies Rob zombiesanger er det nok av å ta feil av; Living dead girl - Ready uncle :-? She lies there - She likes me She's a motherfucker, ressurect me -You're just a motherfucker inside with me You love the phantom stranger - You love the fan of the stranger jeje jeg vet jeg trenger høreapparat!! Åhå og jess, min venninne hørte sugababes hole in the head, og trodde de sang "ooo but you miss me like a fish in the sea" Den slår alle mine!
Fat Sally Lee Skrevet 23. juni 2004 #10 Skrevet 23. juni 2004 Jeg har alltid trodd at Bryan Adams synger "I got my first real sex-dream".... Men han synger jo "I got my first real six-string"... :oops: :oops: :oops: Noen flere som har mistolket tekster noe så til de grader? Samme gjorde min beste venninne.... The Cardigans: You`re the storm that I believe in Egentlig synger de: You`re the storm that I've been needing...
lille mor Skrevet 23. juni 2004 #11 Skrevet 23. juni 2004 Da jeg var liten og vi kjørte bil hørte alltid mamma på Kenny Rogers og den ene sangen het; you picked the right time too leave me Louise, jeg sang med av full hals; æputte pæng,pæng to liv mi lo-is. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå