Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et halvt år siden sa jeg i fra om at jeg ikke ville høre om "bestevenninnen" hans lenger, som han for øvrig hater. Hun var utro mot ham med hans kompis.

I det siste har jeg forstått at han tviler på at jeg er genuint glad i ham, men han blir så sint/såret på meg om jeg skulle plumpe ut med noe. Har aldri skjedd før med noen andre, og hvis det har skjedd så har det vært på sin plass.

Tror han har testet meg for å se an temperaturen. Nevnt eksen, altså bestevenninnen gjennom barndommen. Han savner det de hadde før de ble sammen. Kom på det først nå. Protesterte ikke de gangene. Orker ikke å fortelle ham slikt ...

Har hatt en jævlig tung periode siden påske pga graviditet. Synes det er litt urimelig. Følte meg ikke særlig deilig da, akkurat. Savnet støtte da jeg var gravid, og ikke minst nå etter aborten. Han spør meg ikke om hvordan det går med meg ang. aborten.

Det gjør så vondt. Har aldri følt på slik smerte før. Føler jeg blir beskyldt for alt mulig hele tiden.

Nå har jeg kommet til et punkt hvor jeg lurer på hva han vil med meg, han virker jo til å ikke like noe ved personligheten min. Har blitt dyttet hardt, så jeg falt. :-( føles så degraderende ...

Anonymous poster hash: b5d42...7ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han dyttet deg så du falt? Og enda er du sammen med ham? GÅ!!! og se deg ikke tilbake, han høres ut som en dust helt blottet for empati. Du fortjener så mye bedre.

• Liker 2
Skrevet

For ditt eget beste, ordne opp i situasjonen ved kommunikasjon (Psykolog/samlivsterapeut?) med han, eller løp! Kom deg bort.

Skrevet

Han dyttet deg så du falt? Og enda er du sammen med ham? GÅ!!! og se deg ikke tilbake, han høres ut som en dust helt blottet for empati. Du fortjener så mye bedre.

Enig! Har han dyttadeg så du falt så går du, NÅ! Vold er ikke akseptabelt i et forhold.

Skrevet

Strengt tatt så bør du snu og ikke se deg tilbake om han dytter. Høres ikke ut som en type som man bør være i lag med......

AnonymBruker
Skrevet

Føler du skriver i koder her... Beklager jeg skjønte ikke stort

Anonymous poster hash: 02b28...da9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler du skriver i koder her... Beklager jeg skjønte ikke stort

Anonymous poster hash: 02b28...da9

Ikke jeg heller.

Kom på at han savnet henne, protestere ikke mot hva? Orker ikke snakke om hva?

Hva er urimelig, at du har hatt en tung periode? Eller at han ikke snakker om aborten?

Innlegget er fullstendig rotete og usammenhengende, skriv ordentlig dersom vi skal forstå.

Anonymous poster hash: 667f8...369

AnonymBruker
Skrevet

For et halvt år siden sa jeg i fra om at jeg ikke ville høre om "bestevenninnen" hans lenger, som han for øvrig hater. Hun var utro mot ham med hans kompis.

I det siste har jeg forstått at han tviler på at jeg er genuint glad i ham, men han blir så sint/såret på meg om jeg skulle plumpe ut med noe. Har aldri skjedd før med noen andre, og hvis det har skjedd så har det vært på sin plass.

Tror han har testet meg for å se an temperaturen. Nevnt eksen, altså bestevenninnen gjennom barndommen. Han savner det de hadde før de ble sammen. Kom på det først nå. Protesterte ikke de gangene. Orker ikke å fortelle ham slikt ...

Har hatt en jævlig tung periode siden påske pga graviditet. Synes det er litt urimelig. Følte meg ikke særlig deilig da, akkurat. Savnet støtte da jeg var gravid, og ikke minst nå etter aborten. Han spør meg ikke om hvordan det går med meg ang. aborten.

Det gjør så vondt. Har aldri følt på slik smerte før. Føler jeg blir beskyldt for alt mulig hele tiden.

Nå har jeg kommet til et punkt hvor jeg lurer på hva han vil med meg, han virker jo til å ikke like noe ved personligheten min. Har blitt dyttet hardt, så jeg falt. :-( føles så degraderende ...

Anonymous poster hash: b5d42...7ac

Her høres det ut som du har lite å tape på å ta dette opp med han..

Spørr han direkte hva han vil med dette, hvorfor han ikke bryr ser/ viser at han bryr seg om deg?

Hva tenker han om deres framtid?

Det at han dyttet deg er også helt uakseptabelt, og det burde du også konfrontere han med.

Si til han at du ikke finner deg i det, og at du vil ha en unnskyldning. Skjer det igjen, så drar du.

Det er hvertfall mne råd!

Håper det ordner seg for deg :)

Anonymous poster hash: 58e83...3b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...