AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Har vært sammen med kjæresten min i to år. Jeg begynner å bli forvirret over meg selv nå. Jeg er utrolig glad i han, elsker han, stoler på han og er veldig redd for å miste han. Han har veldig mange gode kvaliteter, og vi har det veldig fint sammen. Som oftest. Er bare sånne småting som jeg irriterer meg over nå, som jeg ikke helt vet om jeg orker mer. Han er veldig egoistisk. Om han ikke vil noe, så skjer det ikke. Han tar ikke vare på meg som en kjæreste føler jeg. Så lenge han har det bra så er det greit. Og om jeg avbryter han med et uhell eller sier meningen min i en diskusjon kan han finne på å si "HOLD KJEFT!" Gjerne forran andre venner eller i butikken. Jeg bare vet ikke... Vi har det veldig fint men er det virkelig slik man skal ha det? Jeg vet at ingen er perfekte. Anonymous poster hash: d470d...0eb
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Det er trist at du sier du har det fint med en mann som oppfører seg sånn mot deg. Han er jo ikke ok i det hele tatt! Anonymous poster hash: 2cec2...705 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Han er ikke sånn hver dag. Men er liksom dumt at jeg må nesten grine meg til at han skal tenke litt på meg også. Jeg gjør alt for han, for jeg er jo glad i han. Vil jo glede han, men det går sjeldent andre veien. Om jeg tar det opp så er det "unnskyld pus tenkte ikke på det, skal skjerpe meg". Jeg prøver å fokusere på det positive, for han har mye fler positive sider enn negative sider, men jeg er litt lei meg når jeg blir så forvirret og usikker på hva jeg tenker om han. Vil bare det skal fungere. Anonymous poster hash: d470d...0eb
Testosteron Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 er det virkelig slik man skal ha det? Nei. Det er ikke slik man skal ha det. Du kaller feilene hans for "småting", men å være "veldig egoistisk", ikke respektere meningene dine og kjefte på deg foran venner og andre ødelegger ethvert forhold. Han må forandre seg radikalt etter mitt syn 3
Gjest brutal_mann Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Nei, dette er ikke slik en skal ha det. Dette er ikke småting, men helt grunnleggende ting i et forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Om du er glad i denne fyren, og det er som du sier bare småting som irriterer deg, finn en måte å håndtere de på. Om han ber deg HOLDE KJEFT, vel, brøl tilbake, se til å holde din egen kjeft!!! Ta igjen, tøff deg opp, og sett han på plass. Jeg får meg ikke til å si at du skal dumpe han, for et forhold med litt tempratur kan være fint det også. Men da MÅ du si i fra i samme tone. Og han skal ikke nødvendigvis ta vare på deg, det skal du sjøl gjøre. Og sant, om du står opp for deg sjøl, kan det være at han ivrer mer på å ta vare på deg Sett deg i respekt. Lykke til Anonymous poster hash: 3271a...7e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå