Gå til innhold

Kattunge som er voldsom under lek

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg har ei søt lita pusefrøken som jeg adopterte fra DB.Hun er ca 4-5 mnd.

Igår tok jeg inn ei nydelig lita jente i fosterhjem, også fra dyrebeskyttelsen.

Min pus var skeptisk, og har knurret en del, og det har blitt en del fresing, men dette var egentlig som forventet også.

De har nå begynt å leke sammen og det er veldig koselig<3

Det eneste som uroer meg litt er at Fosterhjem-pusen er bare 5 uker gammel, og størrelse forskjellen på dem er egentlig stor, og hun eldste er veldig voldsom i lek, det ender ofte med at den lille piper eller hyler litt for den store har vært litt for hard.

Så det jeg lurer på, er dette noe som et vanlig, og går over, eller er det farlig for den lille? Hun er utrolig trygg og menneskekjær liten pus, som elsker alle og er ikke sky i det hele tatt, så vil jo ikke hun skal bli redd og utrygg når det kan gå så hardt for seg under lek.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En fem uker gammel kattunge bør IKKE være i et fosterhjem uten andre på sin egen alder (søsken) eller en voksen katt (mor, amme eller lignende) nettopp fordi en katt på 4-5 måneder ennå er en ungkatt selv og kan gå for hardt ut i lek og så videre. En så liten kattunge trenger morsmelkerstatning i tillegg til gradvis tilvenning til vanlig kattemat. Har du erfaring med å flaske opp kattunger? Om du ikke har det synes jeg det er uansvarlig av DB å plassere den i forsterhjem alene når den er så liten.

Anonymous poster hash: 93739...c59
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...