AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Har møtt en mann gjennom nettdating som jeg har truffet en gang og vi har avtalt date nr 2. Jeg liker han godt og tar meg selv i å stadig tenke på han, og han har vært veldig ivrig selv: det var han som ville treffes igjen og han virker oppriktig intr. i å lære meg å kjenne og er åpen om at han liker meg godt Nå er han på en ukes guttetur, og jeg lurer bare på om jeg bør sende en sms eller la være? Ville dere som er menn her inne satt pris på å høre fra ei jente dere nettopp hadde truffet og liker på en sånn tur, eller vil dere helst være helt i fred når dere er på sånt med kompiser? Tenker ikke masing med en drøss sms'er da, bare en eller to av og til så han skjønner at han er i tankene mine Er redd for at han tror jeg ikke er like intr lenger og miste intr hans pga det hvis jeg ikke gir lyd fra meg siden vi ikke kjenner hverandre sååå godt enda, men vil ikke være den irriterende dama som forstyrrer en sånn tur heller, skal ikke være enkelt dette her Hvordan tenker dere menn rundt dette? På forhånd tusen takk Anonymous poster hash: f42fc...5c0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Nå er jeg jente da, men jeg ville sendt en mld å forklart enklere det du skrev til oss her Feks. Hei Ville bare si at jeg tenker på deg, og håper du koser deg mye på guttetur Gleder meg til vi møtes igjen når du kommer hjem! Feks. noe enkelt så det Ville ikke drøsset på med meldinger, da jeg tenker det fort kan føles "kvelende" Anonymous poster hash: 7f561...755 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Dytter * Kan legge til at jeg har mistet en mann jeg likte før fordi jeg kanskje var alt for redd for å være masete og han muligens kan ha tolket det som manglende intr fra min side, men hører hele tiden at mange menn ikke liker at det blir "for mye" og i hvert fall ikke med en gang TS Anonymous poster hash: f42fc...5c0
Timza Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 (endret) Nå er jeg jente da, men jeg ville sendt en mld å forklart enklere det du skrev til oss her Feks. Hei Ville bare si at jeg tenker på deg, og håper du koser deg mye på guttetur Gleder meg til vi møtes igjen når du kommer hjem! Feks. noe enkelt så det Ville ikke drøsset på med meldinger, da jeg tenker det fort kan føles "kvelende" Anonymous poster hash: 7f561...755 Hadde ikke reagert negativt om jeg fikk en slik melding på guttetur. Så lenge den ikke handler om ting man MÅ svare på, dype spørsmål som "hva tenker du om meg" osv er bare mas og stress å få når man helst ønsker å kose seg med venner. Endret 2. juli 2014 av Timza 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Nå er jeg jente da, men jeg ville sendt en mld å forklart enklere det du skrev til oss her Feks. Hei Ville bare si at jeg tenker på deg, og håper du koser deg mye på guttetur Gleder meg til vi møtes igjen når du kommer hjem! Feks. noe enkelt så det Ville ikke drøsset på med meldinger, da jeg tenker det fort kan føles "kvelende" Anonymous poster hash: 7f561...755 Ja kanskje jeg bare skal gjøre det, tusen takk for svar Det er dette at ting plutselig skal føles "kvelende" for hans del og at timingen med guttetur er feil jeg er redd for ja, kanskje så mye at jeg blir litt for tilbakeholden. Har ikke truffet en så bra mann som han her på lenge, derfor er jeg redd for å ødelegge noe som potensielt kan bli noe veldig fint, vi er jo enda i startfasen og danner inntrykk av hverandre nå Begge er ute etter noe seriøst og han er en veldig jordnær og sympatisk type, virker så snill og litt romantisk Men kjenner hverandre ikke så godt enda som sagt. TS Anonymous poster hash: f42fc...5c0 1
Testosteron Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Bare send meldingen du. Den er jo bare koselig å få 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Hadde ikke reagert negativt om jeg fikk en slik melding på guttetur. Så lenge den ikke handler om ting man MÅ svare på, dype spørsmål som "hva tenker du om meg" osv er bare mas og stress å få når man helst ønsker å kose seg med venner. Takk, godt å høre Nei jeg har ikke behov for å snakke om sånt sååå tidlig eller gjøre det veldig dypt, han har dessuten sagt/skrevet en masse som gjør at jeg vet hvor han står sånn sett og at jeg vet at han liker meg/er betatt Han har vært mest "på" av oss og vist mest begeistring. Derfor føler jeg også for å vise han at jeg tenker på han jeg også, så jeg ikke mister han litt hvis han tror intr min er mindre enn hans eller noe. Tenkte bare at gutteturer kanskje er litt "hellig" TS Anonymous poster hash: f42fc...5c0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Bare send meldingen du. Den er jo bare koselig å få Oki, kanskje jeg får gjøre det da Takk for svar TS Anonymous poster hash: f42fc...5c0
Timza Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Takk, godt å høre Nei jeg har ikke behov for å snakke om sånt sååå tidlig eller gjøre det veldig dypt, han har dessuten sagt/skrevet en masse som gjør at jeg vet hvor han står sånn sett og at jeg vet at han liker meg/er betatt Han har vært mest "på" av oss og vist mest begeistring. Derfor føler jeg også for å vise han at jeg tenker på han jeg også, så jeg ikke mister han litt hvis han tror intr min er mindre enn hans eller noe. Tenkte bare at gutteturer kanskje er litt "hellig" TS Anonymous poster hash: f42fc...5c0 Om mengden oppmerksomhet har fungert slik den har vært til nå, så bli der den har vært. Ikke forandre på ting som fungerer. Mulig han er en "liten jager" som liker å jage litt, og som kan miste interessen om du prøver å balansere det ut. Men én slik melding trur jeg neppe kan skade. Det at han har andre ting å tenke på er jo nå bare naturlig, så ikke se på det som om han glemmer deg ellernoe selv om oppmerksomheten har tatt av litt akkurat nå. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #10 Skrevet 3. juli 2014 Om mengden oppmerksomhet har fungert slik den har vært til nå, så bli der den har vært. Ikke forandre på ting som fungerer. Mulig han er en "liten jager" som liker å jage litt, og som kan miste interessen om du prøver å balansere det ut. Men én slik melding trur jeg neppe kan skade. Det at han har andre ting å tenke på er jo nå bare naturlig, så ikke se på det som om han glemmer deg ellernoe selv om oppmerksomheten har tatt av litt akkurat nå. Tusen takk for kloke ord, skjønner hva du mener Da sender jeg en melding, men ikke mer. Vi treffes jo når han er tilbake igjen, og som du sier så glemmer han meg forhåpentligvis ikke i mellomtiden heller TS Anonymous poster hash: f42fc...5c0
Gjest Tassen10 Skrevet 3. juli 2014 #11 Skrevet 3. juli 2014 Må har du sikkert sendt meldingen allerede, men uansett Send en kort melding, mest som en koselig hilsen:) Jeg var en gang på en lang fjelltur, da jeg var i samme situasjon som dere. Og jeg fikk mange meldinger av henne på turen. Dvs. Det var ikke så mange meldinger, i forhold til om dette hadde vært på en vanlig hverdag. Men jeg var på en tur i fjellet for å koble helt av, og da opplevdes det som mas. Så mitt tips er en kort, hyggelig melding, for å vise at du ikke har glemt ham. Og ikke still spørsmål e.l. som viser at du forventer å få ett svar tilbake:)
Gjest KateW Skrevet 3. juli 2014 #12 Skrevet 3. juli 2014 Dersom man klarer å flytte godfølelsen fra hodet til hjertet, så er det helt fantastisk, men det er utrolig vanskelig! Dersom du ikke tenker på hva HAN tenker, men kjenner inni deg om du har lyst til å sende ham en liten hilsen, hva kjenner du da? 1
Gjest Iben Skrevet 3. juli 2014 #13 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Det kan være litt skummelt når noen er veldig "på" tidlig i prosessen og virker som de forventer ting. En melding til en fyr som er på ferie kan fort oppleves litt manipulativt. "Håper du har en strålende ferie smilefjes" kan like gjerne bety: "Husk at jeg sitter her hjemme med KRAV og FORVENTNINGER, så se til helvete å holde pikken din i buksa, ikke drikk deg for full og ikke rot deg oppi noe narkotika!!" Du vet aldri med damer. Men en liten "Håper du har en fin ferie smilefjes. Ikke glem meg helt da geipefjes" er vel bare koselig. Endret 3. juli 2014 av evnukken 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #14 Skrevet 3. juli 2014 Må har du sikkert sendt meldingen allerede, men uansett Send en kort melding, mest som en koselig hilsen:) Jeg var en gang på en lang fjelltur, da jeg var i samme situasjon som dere. Og jeg fikk mange meldinger av henne på turen. Dvs. Det var ikke så mange meldinger, i forhold til om dette hadde vært på en vanlig hverdag. Men jeg var på en tur i fjellet for å koble helt av, og da opplevdes det som mas. Så mitt tips er en kort, hyggelig melding, for å vise at du ikke har glemt ham. Og ikke still spørsmål e.l. som viser at du forventer å få ett svar tilbake:) Har ikke sendt enda, hehe Er en del av meg som holder igjen av en eller annen grunn, hmm. Er ganske redd for å mase, ikke minst fordi jeg ikke kan fordra mas selv, og som du sier så er han på tur for å oppleve noe annet med kompiser og vil kanskje ha den tiden i fred. Jeg personlig har ikke et stort behov for å sende den sms'en, det er egentlig mest det at jeg er redd for at han forventer en sms fra meg eller tror jeg har glemt han? Derfor jeg blir litt usikker Tusen takk for fint svar, og at du fortalte om egen opplevelse rundt temaet TS Anonymous poster hash: f42fc...5c0
Pawn Hearts Skrevet 3. juli 2014 #15 Skrevet 3. juli 2014 Kloke ord fra Tassen. Send gjerne en melding, men ikke en som krever et svar.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #16 Skrevet 3. juli 2014 Dersom man klarer å flytte godfølelsen fra hodet til hjertet, så er det helt fantastisk, men det er utrolig vanskelig! Dersom du ikke tenker på hva HAN tenker, men kjenner inni deg om du har lyst til å sende ham en liten hilsen, hva kjenner du da? Takk for svar Jeg trenger egentlig ikke å sende for min egen del, jeg foretrekker vel egentlig å høre fra han når han vil skrive igjen Kan vente til han kommer hjem også for min del, så det er mest det at jeg er redd han skal tro at jeg har glemt han eller noe, hehe Siden han har vist mest begeistring og vært mest "på" så vet kanskje jeg bedre hvor jeg har han enn omvendt. TS TS Anonymous poster hash: f42fc...5c0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #17 Skrevet 3. juli 2014 Det kan være litt skummelt når noen er veldig "på" tidlig i prosessen og virker som de forventer ting. En melding til en fyr som er på ferie kan fort oppleves litt manipulativt. "Håper du har en strålende ferie smilefjes" kan like gjerne bety: "Husk at jeg sitter her hjemme med KRAV og FORVENTNINGER, så se til helvete å holde pikken din i buksa, ikke drikk deg for full og ikke rot deg oppi noe narkotika!!" Du vet aldri med damer. Men en liten "Håper du har en fin ferie smilefjes. Ikke glem meg helt da geipefjes" er vel bare koselig. Akkurat det jeg tenker også, det er kanskje det som holder meg tilbake TS Anonymous poster hash: f42fc...5c0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #18 Skrevet 3. juli 2014 Kloke ord fra Tassen. Send gjerne en melding, men ikke en som krever et svar. Takk Vet ikke om jeg sender allikevel, det er i så fall for hans skyld jeg vil gjøre det siden han har vist mest intr og vært mest "på". Så jeg vet bedre hvor jeg har han enn omvendt tror jeg, jeg er litt forsiktig av meg til og begynne med, mens han har vist tydelig begeistring og vært den som var veldig opptatt av å avtale ny date osv For min egen skyld trenger jeg egentlig ikke å sende en sms, men tror du han forventer det/håper på det og begynner å tvile på intr min om han ikke hører noe fra meg? TS Anonymous poster hash: f42fc...5c0
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #19 Skrevet 4. juli 2014 Hvis han skulle synes at du maser fordi du sender èn melding, så kan han ikke være noe å samle på. Da er han ganske enkelt ikke interessert, uansett hva du gjør. Er jeg interessert i en dame, så er det ikke noe stress at hun sender meg meldinger, da gitt at det ikke er forventninger om at jeg skal sende lange svar når jeg er på tur med kamerater. Men å holde kontakten, det er bare fint. Anonymous poster hash: 21d53...de8 1
Tøytigern Skrevet 4. juli 2014 #20 Skrevet 4. juli 2014 Er du i tvil så lar du være og forteller han etterpå at du tenkte på han og vurderte å melde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå