Gå til innhold

ang. kontakt med eks, trenger tips :\

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger litt tips! det har vært slutt med eksen i en måneds tid, jeg tenkte egentlig at det er greit å være venner med han, fordi han er en grei person. vi passet bare ikke sammen, han er ikke drittsekk eller noe sånt.

etter det ble slutt så tenkte jeg på om vi kunne bli sammen igjen, men han ga uttrykk for at det ikke kom til å skje. så gikk jeg videre og traff en annen fin fyr og dater han nå. det er ikke seriøst for jeg har sagt at jeg ikke er klar for et nytt forhold akkurat nå, og det er greit for han.

men så er det eksen jeg prater med av og til. det føles så tortur ut å prate med han om hva han gjør og hvor bra han har det uten meg. samtidig så føler jeg at han er veldig nysgjerrig på hva jeg driver med. på en måte håper jeg på at han vil bli sammen med meg igjen, MEN jeg er usikker på om jeg ville blitt sammen med han igjen.

det er koselig å prate med han, men det er litt tortur! går inn på facebook profilen hans flere ganger om dagen og ser om han har lagt til nye jenter osv, veldig nysgjerrig på om han har gått videre eller ikke..

men så er det jo han nye da... jeg har lyst å satse på han, men jeg føler eksen er litt i veien. jeg får jo ikke konsentrert meg om han nye når eksen er i tankene mine halve dagen..

hva faen bør jeg gjøre da? Jeg burde kutte kontakten med eksen, men jeg klarer ikke! han betyr fremdeles mye for meg og det gjør så vondt å se at han har det greit uten meg. samtidig er han en grei person å ha som venn.. vi har gode samtaler og det er mye koselige minner. men han ødelegger jo kanskje for meg og han nye..

hva skal man gjøre :\ noen oppmuntrende ord?

Anonymous poster hash: 6c992...e93
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lært at ingenting i livet skjer før man bestemmer seg for å få det til å skje.

Det betyr at svaret egentlig er enkelt; du virker usikker på hva du vil, men håper at eksen vil ha deg tilbake. Det høres ut som om du bare vil ha bekreftelsen om at du er spesiell for han.

Men du vet at du burde kutte kontakten med eksen. Men det kan ingen andre gjøre for deg. Du må bestemme deg for å gjøre det, og da vil det skje.

Anonymous poster hash: 9a8d8...84d
  • Liker 1
Skrevet

Slutt å ha kontakt med han, slik at du kan gå videre. =)

AnonymBruker
Skrevet

aff...

Anonymous poster hash: 6c992...e93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...