Gå til innhold

Å avtale å møte potensielle personer senere en dag, når man møter dem på byen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det blir ofte sagt at byen ikke er det rette stedet om man er på utkikk etter en kjæreste. Jeg må vel ærlig innrømme at jeg ikke er noe begeistret for å bruke byen som en arena for å møte det motsatte kjønn. En av grunnene til dette er at det finnes så mange useriøse folk på byen. Men hva hvis man for eksempel, møter en jente på byen man synes er interessant, der man foreslår å møtes senere en dag i edru tilstand. Er dette noe som kunne fungert? Hva tenker dere jenter/damer?

Altså, istedenfor at man har sex ved første møte. Har i grunn fått nok av jenter som generaliserer og sier at menn er bare ute etter sex. Jeg har også fått nok av jenter som unnskylder sin oppførsel med at "jeg var bare full".

Anonymous poster hash: d24a0...173
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drikker ikke selv, så jeg hadde ikke hatt "for full" å skylde på :-) Hadde jeg møtt en hyggelig fyr på byen som hadde spurt om å møtes en annen dag, hadde jeg sagt ja. Har jo litt å si at han ikke hadde vært altfor full, da. Blir ikke så lett sjarmert da ;-)

Anonymous poster hash: 3ee09...8bb

Skrevet

Det tror jeg kunne ha fungert, ja :) Om det var en jeg syns var interessant hadde jeg helt sikkert sagt ja ;)

Skrevet

Jeg hadde nok svart ja, og tenkt at dett er fyllesnakk etterpå. Så du måtte nok sendt en mld dagen derpå for å få det bekreftet. Det kan helt klart fungere.

• Liker 1
Skrevet

Jada, det går bra det, bare ikke bruk "jeg vil ligge med deg"-taktikken og ikke drikk deg usjarmerende full. Så kan det bli klaff det. Riktignok tar jeg alt jeg hører på byen som forholdsvis useriøst, så som inwe vil jeg ha en melding dagen derpå, hvis ikke hadde jeg bare lagt deg i "jaja, han hadde en merkelig måte å få seg et ligg på"-bunken.

Selv om byen sikkert ikke er den mest fruktbare arenaen for forhold(i Norge hvertfall), betyr jo ikke det at det er umulig. For å ta meg selv som eksempel så er jeg på byen for å treffe nye mennesker, drikke for mye øl og whisky og å møte venner. Jeg er der med andre ord for å kose meg og er åpen for kontakt der. Hører stadig om folk som møtes på fest eller byen jeg, og han jeg holder på med nå for tiden møtte jeg på byen. At folk er useriøse når de er ute betyr ikke nødvendigvis at de er useriøse mennesker ellers. Go for it!

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk for svar!

Bør vel skrevet at jeg naturligvis vil minimere inntaket av alkohol. Når jeg skriver at man møter mange useriøse mennesker på byen, så inkluderer det meg selv også når jeg drikker mye. Kan vel si at noen ganger går jeg ut på byen for å drikke å ha det moro med venner, og da ener jeg som regel med å drikke mer en jeg hadde planlagt.

Blir muligens sett på som litt dum, når jeg bare drikker 1-2 øl halvlitere på en kveld, men det får så være. Det fungert for en jente jeg ble kjent med å avtale å møtes senere en dag, men hun var da ikke norsk, og vi var begge ikke så veldig fulle. Litt synd at nordmenn generelt har en tendens til å drikke veldig mye, mer enn andre europere (kanskje ikke mer en russere).

Jada, det går bra det, bare ikke bruk "jeg vil ligge med deg"-taktikken og ikke drikk deg usjarmerende full.

Kjenner ikke til den taktikken, men tviler for jeg ville brukt den selv om jeg kjente til den, høres ikke ut som noe for meg.

Skrevet

Kjenner ikke til den taktikken, men tviler for jeg ville brukt den selv om jeg kjente til den, høres ikke ut som noe for meg.

Hehe. Jeg mente ikke prøv deg på samme måte som du gjør når du bare er ute etter et ligg. Akkurat det er det mange taktikker på, og jeg kjenner ingen som bruker faste taktikker heller. Det var ment som et samlende begrep. Poenget var at du gjør det klart at det er henne du er interessert i og ikke den veldreide rumpa. Selv om den er bra den og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...