Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble slutt mellom oss for faen med siden. Det hadde vært mye frem og tilbake,og når det var over var jeg så utslitt at jeg nesten var lettet. vi traff hverandre ikke på tre uker og så kom han til meg for å hente desidert tingene sine. Det var så hyggelig og godta se hanigjen. Han mente det var riktig avgjørelse.

De neste to ukene har vi hatt litt sporadisk kontakt, god tone og jeg fikk forhåpninger..kanskje han angret litt på det han hadde gjort (var han som ikke ville mer).selvfølgelig bare for å bli skuffet og lei meg...for det er jo slutt. Han vil gjerne at vi skal hakontakt, men jeg bestemte meg for at det ikke funker for meg. Jeg elsker fortsatt fyren og fortalte han for ett par dager siden da Han var her for å hente det siste, at vi ikke kunne ha kontakt overhode.jeg trengte å komme over han og komme meg videre i livet.han tok det ganske tungt, men sa han forsto det godt. Han sa at han fremdeles mente det var riktig avgjørelse at det ble slutt og at han ikke var den som kunne gjøre meg lykkelig. I dagene som har gått siden han gikk for siste gang har jeg bare klart å tenke at jeg vil så inderlig ha han tilbake... Vil bare at han skal komme og si at han tok feil og be om en ny sjangse.... Jeg er voksen (31) og forstår at det bare skjer på film,men hva skal jeg gjøre? Føler meg mer lost enn noen sinne. Trodde jeg var kommet meg litt til hektene igjen, men er jo rett ned i kjelleren igjen. Tips eller råd til en med knust hjerte og fremtidshåp?

Anonymous poster hash: d1726...f90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her: skulle stå at det ble slutt for en måned siden..

Skrevet (endret)

Våkne opp!

Du kan ikke vente på han for alltid! Du kaster bort tid og energi på dette. Legg minnene bak deg og kom deg videre i livet. Hvis dere er ment for hverandre så finner man tilbake til hverandre uansett hvor merkelig det høres ut.

For meg høres det ut som han ikke er noe å spare på.Det høres kanskje merkelig ut, men tiden leger faktisk alle sår. Gi deg selv tid, og ikke vent på han! hygg deg som du gjorde før du møtte han! Det er vanskelig og tøft, men det er bare noe du må gjennomføre. Ikke kast bort livet ditt.

Er selv i en slik periode nå så kan nok ha følt mye av det samme som deg. Du fortjener bedre, det var jo trossalt han som gjorde det slutt. Ignorer han fremover og fokuser på deg selv og din fremtid!

Lykke til!

Endret av Kreppeleppe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...