Candid Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Det er fire år siden jeg gjorde det slutt med en tidligere kjæreste og han forpester livet mitt enda. Da jeg endte forholdet oppsøkte han meg konstant i et halvt år. Selv om jeg ba han la være, så fortsatte han. I og med at jeg ikke tok telefonen prøvde han å formidle hva han ville i lange sms'er. Enten var det lange kjærlighetserklæringer eller så var det sinnssyke personangrep på meg og min familie. Jeg kunne leve med det, jeg ignorerte det. Så kontaktet han min mor og fortalte helt absurde historier om meg. Kontaktforsøkene minket som sagt etter et halvt år, men da begynte hans søster å oppsøke meg. Hun ble også ignorert. Etter 1,5 år møtte jeg en ny mann som jeg hadde det utrolig fint med. Eksen fikk snus i dette og han sendte sms'er hyppigere igjen. Min kjæreste tok til slutt med både eksen og hans søster for å få en slutt på dette. Da ga de seg i en kort periode, så startet det igjen.. Nå har jeg og kjæresten en vanskelig periode og er fra hverandre for en stund.Etter noen måneders stillhet fra eksen så kontaktet han min kjære igjen for noen dager siden. Grusomme meldinger som går på meg som person. Da vi var sammen fikk han dessverre ta bilder av meg naken(ung og dum), og jeg begynner å bli bekymret for hva han eventuelt kan finne på å gjøre med de. Det virker som han virkelig vil meg vondt.. Forøvrig har han samboer og venter barn, så jeg skjønner ikke hvorfor han ikke kan la meg og mitt være i fred. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan ikke se for meg at en anmeldelse vil gjøre store nytten.
Gjest supernova_87 Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Det er en kinkig situasjon. Hva med besøksforbud, eller hva det heter? Eller at du sier at om det ikke slutter så blir du nødt til å få besøksforbud, eller at du kommer til å anmelde?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Sperr nummeret. Da vil dere ikke få meldinger eller anrop. Anonymous poster hash: ef1bc...327 2
Aurora_Versailles Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 Blokker/sperr disse menneskene overalt!
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Jeg hadde gått til politiet for å spørre om det var mulig å legge et besøksforbud på han i forhold til deg. Håper det ordner seg.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Loggfør i tre uker. Lever loggen til politiet. Be politiet ta en høflig men streng telefon til han. Om du ikke vil bruke politiet, finn en annen autoritet (en far, en onkel, eller annen myndig voksenperson) som kan sette han på plass. De fleste skikker seg da, for de blir litt redde. Det fungerer, jeg vet det av erfaring. Anonymous poster hash: 2942a...ca8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå