mima Skrevet 15. juli 2014 #21 Skrevet 15. juli 2014 De har ikke ren kyllingfilet på mcdonalds tror jeg, det er vel det samme som kyllingnuggetsene er laget av: utbeinet kyllingkjøtt,det usunne kjøttet som kan betegnes som rester. Isåfall er en vanlig burger "sunnere"'det er vel renere kjøtt. Jeg har spist kyllingwraps der engang og det føltes ikke som ren kyllingfilet..
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #22 Skrevet 16. juli 2014 De har ikke ren kyllingfilet på mcdonalds tror jeg, det er vel det samme som kyllingnuggetsene er laget av: utbeinet kyllingkjøtt,det usunne kjøttet som kan betegnes som rester. Isåfall er en vanlig burger "sunnere"'det er vel renere kjøtt. Jeg har spist kyllingwraps der engang og det føltes ikke som ren kyllingfilet.. Kjøttet vi bruker til våre Chicken McNuggets og McChicken Premiere er renskåret kyllingfilet. http://www.mcdonalds.no/no/food_quality.html Anonymous poster hash: 6a364...701
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #23 Skrevet 16. juli 2014 Kjøttet vi bruker til våre Chicken McNuggets og McChicken Premiere er renskåret kyllingfilet.http://www.mcdonalds.no/no/food_quality.htmlAnonymous poster hash: 6a364...701 Nettopp. Og folk skal ha det til at nuggets er usunt, forstå det den som kan. Poenget er jo at McDonald's hadde et dårlig rykte, spesielt etter supersize me-filmen, og det var sikkert fortjent men etter den tid har de ryddet opp, og nå har de mye sunt på menyen.Anonymous poster hash: 45835...675
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #24 Skrevet 16. juli 2014 De har ikke ren kyllingfilet på mcdonalds tror jeg, det er vel det samme som kyllingnuggetsene er laget av: utbeinet kyllingkjøtt,det usunne kjøttet som kan betegnes som rester. For en usaklig løgn! De bruker kyllingfilet. Jobber du kanskje for en konkurrerende kjede, og har økonomiske motiver for å sverte McDonald's?Anonymous poster hash: 45835...675
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #25 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (På 14.7.2014 den 13.54): Det er jo ikke så enkelt som at man kan se hva noe består av mht saltinnhold og tilsetningsstoffer. "Grillet kylling" kan være så mangt, feks. Og kalorier er jo virkelig slett ikke det eneste parameteret for å avgjøre om noe er sunt og noe man vil ha inn i kroppen sin. Anonymous poster hash: f6d71...001 Jo man kan lese ingredienslisten. Huff ja salat, tomat og kylling. Huff og huff Anonymkode: 17f33...f5a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #26 Skrevet 18. august 2023 mima skrev (På 16.7.2014 den 0.57): De har ikke ren kyllingfilet på mcdonalds tror jeg, det er vel det samme som kyllingnuggetsene er laget av: utbeinet kyllingkjøtt,det usunne kjøttet som kan betegnes som rester. Isåfall er en vanlig burger "sunnere"'det er vel renere kjøtt. Jeg har spist kyllingwraps der engang og det føltes ikke som ren kyllingfilet.. Flere har faktasjekket påstanden din og vi venter fremdeles på et motsvar. Ønsker du å la påstanden din gå i trykken? Anonymkode: 17f33...f5a
Brunhilde Skrevet 18. august 2023 #27 Skrevet 18. august 2023 mima skrev (På 16.7.2014 den 0.57): De har ikke ren kyllingfilet på mcdonalds tror jeg, det er vel det samme som kyllingnuggetsene er laget av: utbeinet kyllingkjøtt,det usunne kjøttet som kan betegnes som rester. Isåfall er en vanlig burger "sunnere"'det er vel renere kjøtt. Jeg har spist kyllingwraps der engang og det føltes ikke som ren kyllingfilet.. Og hvorfor er det "usunt"? Jeg spiser ofte rester, er det altså utsunt? Selv om maten var sunn dagen før? 2
Besserwisser Skrevet 20. august 2023 #28 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 17.21): Flere har faktasjekket påstanden din og vi venter fremdeles på et motsvar. Ønsker du å la påstanden din gå i trykken? Anonymkode: 17f33...f5a Jeg må si det virker en smule overilt å vente ni år på et svar ikke på KG…? 1
Brunhilde Skrevet 20. august 2023 #29 Skrevet 20. august 2023 Besserwisser skrev (2 timer siden): Jeg må si det virker en smule overilt å vente ni år på et svar ikke på KG…? Og enda en gang så jeg ikke at dette var en gammel tråd som ble trukket opp. Nei, noe svar kommer nok ikke 1
Besserwisser Skrevet 22. august 2023 #30 Skrevet 22. august 2023 Brunhilde skrev (På 20.8.2023 den 7.35): Og enda en gang så jeg ikke at dette var en gammel tråd som ble trukket opp. Nei, noe svar kommer nok ikke Om det er noen «trøst» så har jeg gjort det samme selv flere ganger 😅 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå